Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

déw
egy 2004es rm 250..megfogná az isten a lábodat..hogy...micsoda az isten a lábodat...eggen
nem csúszna ki annyiszor alóla a lyaú thalaj..nem rotyognál..nem szponád a fszt állan dölon..
szerintem egy 150et kapnál érte...egy 250 kéne hozzá és már itt ia a finom..endúróra is 110%ban alkalmas verda...
nézd meg yaxy videóit..neki egy 2004 körüli 250je van..4kély és azzal is lehet menni..nem is akár hogy...
persze persze endúrót az endúróra de krosszmotort az extrém endúróra
szali is sx 250 van én is esiksz 5nyuszi öttel ..és látod.. nem nagyon kell vele küz-deni.
megy ahogy akar én meg mindég azt mondom én is arra akartam menni
na ha a tiéd igy nézne ki...
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
http://www.kepesmotor.hu/suzu
k...


valami ilyesmire gondoltam...ez pl 4kilóért már adja...
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...

vagy erre inkább..ez 350...(nem azt irta de azt gondolta :-)
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
ez meg látszik hogy alig használt ..mondjuk az ára is
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
jo kis palacsinta... kicsordult a nyálam...
ronisz a komisz... ez jo

mert csák-ronisz megmondta a tuttit... mielött elszámolt kétszer a végtelenig meg vissza....
Csak leírtam a tapasztalatom

Ismét köszi a szimeringes tippet
Akkor hegedülök rá, ha a tengely van kikopva és nem a szimering

Nem baj, majd veszek másik RMXet tartaléknak , most úgy is feldúsult az RMX piac, sose láttam, hogy egyszerre 8-an akarnak megszabadulni tőle bár az nem szép dolog, hogy van aki kamuzik az évjáratban bár lehet a tulaj sincs tisztában vele

Ami furcsa, hogy olyat eladóban 5 év alatt tán egy darabot láttam, mint az enyém, ez a versenyendúró változat, műanyag tankos 98 as évjáratban még az a szerencse, hogy az RM250 ből pikk pakk rá lehet hajigálni dolgokat erre a típusra
na ez a hely sem szar és meredek..de zorrózható...
http://youtu.be/xNG08htvLVc
na hogy érezzétek a törödést.
http://youtu.be/CMmAnfO83fs
déw
kedves hogy védeni próbálsz... .de ronisz a komisszal szemben nincs esélyed..Ő már többször többnapig is élvezte a thársaságom... sok sok zarándoláson át

a szimeringról annyit.. egy schima szimering 120fokig birja..a vitonos az vagy 150 fokig..szóval a visszaforditót egyki sem birja..m,ert az 180fok. . .
1/2re a trélyfát... a sima szimeringet válszd.. nem birja kevesebb ideig mint a vitonos..csak a vitonos megzabálja a tengelyt de nem kicsit... a sima meg csak elkopik oszt átenged...de ezt neked hamarabb kellet volna észre venned...mondjuk a rárakott laptop ebben sem jobb mint a gyújtásvizsgálatban
ezeknél a kettő téknél a szimering ha beokádik általában nincs kicsi juk ami ezt jelezné...mert a kétajkú szimeringen ez nem is kivitelezhető
ezért szeretem a 4kélyt mert ott...ott ez látszódik
viszont a kettő 2tnél megy egy ilyen sima szimering is kibirt több mint egy évet...
a 380sx be azt hiszem 8x22 szimering volt sima bóti japó vagy milyen , nem vitonos
hali szali.
figyu ha jó lett nem üzen..ha szar akkor meg anyád...anyukád csuklása közben jön a telifon.
amúgy meg ilyne üzire..ha válaszolna..már akkor 50% lenne csak titokolvasó...
azt hogy kiről van szó..azt a az aktuális titokolvasó tudja..mert úgy cimzi az ember a titokolvasónak szeretettel..0,5re nem érthető módon

manka...
ha te annyi palcsit sütnél hogy eléglenne az egész fórum olvasóinak..hát mit ne mondjak böfögnének tőle a fuckkabátok meg a mega sok lyaú barátok...(ezen a büfögésen bukna meg a banda )
de valszeg nincs az a tefálos teflonyos edény amivel te azt az életed végéig sütögetést elbÍrná..

szóval elég ha nekünk sütsz ,a kicsi-titokolvasó és néha iró kicsit síró körnek

laca..ezt kár volt...
ki fognak tagadni a drzsek..
a zárlatos aksi val még azért tolásra beindult a klr 650...mikor az asszony-nyal )elindultunk baz megye fővárosába...és mezőkövesdnél már nem indult..meg már egy hete néha nem ..szóval volt előjel de...leszartam viszont be lehetett tolni és akkro ment..csak a 30 kiló csomaggal meg a 200klió önsújjal...hát a vasúti átjáróban tolni...égés
de ezt másnap megszüntettük....neu aksi
a gumis témát leszartam. nem ér az ember egy fabatkát sem.

a kuplungot másnak üzentem és semmi mellékzönge nem volt benne. csak kíváncsi vagyok jólet e? ennyi.
apropó, hülyeséget lehet kérdezni, vagy úgy leoltotok, hogy csak ?
na mind1 max nevet változtatok.
az történt az én eddig még soha csrben nem hagyott drz-mel, hogy leállt alattam és tolhattam haza, szerencsére alföldön
menetközben leállt, majd zéró gyújtás meg se nyekkent. haza értem és rámértem az akksira de 0, 1 gramm feszkó sem jött ki belőle. A kérdés az, hogy attól, hogy az akksim teljesen elhalálozik, mert zárlatos lesz, leáll-e menetközben a motor?
otton bikával másik akksiról indult...
én nem tudom kiről van szó , bár én nem régóta vagyok nem titokolvasó
jaa,hogy alábecsültem a helyzetet
Szinte hihetetlen olyan, hogy sok palacsinta
jó reggelt
kicsit sok palacsintát sikerült sütnöm,gyertek csak,jut mindenkinek vagy 4...még a titokolvasóknak is jut belőle,bár ki tudja mennyien vannak
Ahoj
Te mész ma kaparni?
Kispálya alakulgat?
Köszi a tippet , még nem szedtem szét, de ma túlesek rajta és meglesem hol megy át annyi víz, de csak a vízpumpa szimering lehet, azt meg erre cserélem, amit mondtál és úgy rakom be, ahogy mondtad, mert márkaker már itt nincs, szaros szimeringért meg nem fogok annyit szaladgálni.
Bár még az se tuti sima hőálló szimeringet kapok errefelé, ami jó bele

Szerintem jó fej a Viktor, ha nincs rajta a sisak, valóban beszél, de ez szerintem nem probléma
Reggelt
gyakorlatilag az egész ország tudja kiröl beszél... szerintem a titok olvasok is...

Viktor csendes , visszahuzodo srác, alig van véleménye, szinte napokig meg sem szolal, csak üldögél a sarokban nagy titokban.....

najo ez viccnek is erős volt...
jo kis verseny...

és tegyük hozzá azt a nem elhanyagolhato tényt hogy ilyen versenyt rendeznek Luxemburg-ban, europa szivében, sőt gyakorlatilag majdnem ott találták ki ezt az europai unio nevü faszságot....
de ott lehet....környezetvédő ingyenélő, műzöd szervezeteknek is kuss van, mert a fiuk szervezett formában enduroznak , na enyit erröl.