A cimborámnak voltak ilyen egyszerű ötletei! Pl feljárónáál mikor már kiköptem a tüdőmet azt mondta,hogy fel kell jönni elsőre,azt akkó nem olyan fárasztó! Meg hogy úgy kell gyorsan menni,hogy a kanyar előtt későn kell fékezni,és minél előbb gázt adni,a kettő között meg teljesen letekerni a gázmarkolatot!
odamész otthon a lépcsőhöz...felteszed rá a kerekét oszt addig meneted fel hogy a hátulja majd nekimegy a lépcsőnek.. na onan egyből feltudod venni és érzed majd a holt-pontot.
utána sétálgatsz.. azt mikro meguntad ráülsz a végére lógólábbal mikor elzsibbadt felteszed a fékest.. aztán meg a másikat is..
leirni oly egyszerű
Köszönöm ezt szeretném én is végigcsinálni, de még csak a 0. lépésnél tartok , az nincs benne ebbe a vidiben
Amíg nem tudod mekkora gáz is kell holtpont emeléshez, addig jó az a fa szerintem, különben még nagyobb esések lennének
Ami 1:10 nél csinál a csávó, szerintem az se könnyű és az csak az 1. lépés
déw.
ez jó..mármint a faátugrás az szép..tanáros ..fasza
ez a másik viszont..üjjé le filyam ...egyes
maga az elgondolás jó de mégsem jó.
a fa..a a fa az hiba.. mert mikor már a holD ponton voltál és párszor látszott hogy hogy tudod qplungal meg gázzal tartani..akkor már nem kell fa ..a felvételhez meg kifejezetten szar..szóval a fát hagyd ott.
ne basztasd.
mindjárt bevágom a tanulos videót..lépésekben meg van az egész...
Mai bénázás fél órja 4 percben összevágva, kezdésnek pofánverés, utolsó 1 perc normál tempóban, itt már kezdtem érezni, de hulla voltam
Nem a fára akarok felmenni az csak azért kell, hogy ne kelljen a motor után rohangálni, amíg nem érzem mekkora gáz is kéne http://youtu.be/RAIrbvA4CNo
A másik amivel kísérleteztem fán átkelés tempósan esküszöm így sokkal jobb , mint elejét rátenni szépen és átlépni rajta lassan.
Sajna a vidin a fából nem sok látszik, csak annyi átugrok valamit
Van egy olyan érzésem, jóval nagyobb tempóban is át lehetne ezen küldeni kb 3/4 kerék méret. Szerintetek?
Ma nap volt még 2 program
Egyik úton a természet úgy gondolta túl könnyű a pálya, nehezített rajta Most csak parkoló lett belőle
Sok ilyen levegőben lógó fánál nem találom el a lendületet a fara meg már nem jön át csak kézimunkával
A mostani kínai csapágy több mint 1 évet bírt és fele annyi volt mint az skf...
utána sétálgatsz.. azt mikro meguntad ráülsz a végére lógólábbal mikor elzsibbadt felteszed a fékest.. aztán meg a másikat is..
leirni oly egyszerű
Azt a kis meleget ki lehetett bírni,amíg a kolbi megsül!
Jó program ez is
Amíg nem tudod mekkora gáz is kell holtpont emeléshez, addig jó az a fa szerintem, különben még nagyobb esések lennének
Ami 1:10 nél csinál a csávó, szerintem az se könnyű
ezt a kettőt megtanulom ..meg a helyes sÍrást és én leszek .
http://youtu.be/SqW2LxgCqGs
ez a lassú egykerék lépésekben.
minden lépést legalább nem ennyi ideig gyakorolni.
http://youtu.be/wEC8dw06WuY
ez jó..mármint a faátugrás az szép..tanáros ..fasza
ez a másik viszont..üjjé le filyam ...egyes
maga az elgondolás jó de mégsem jó.
a fa..a a fa az hiba.. mert mikor már a holD ponton voltál és párszor látszott hogy hogy tudod qplungal meg gázzal tartani..akkor már nem kell fa ..a felvételhez meg kifejezetten szar..szóval a fát hagyd ott.
ne basztasd.
mindjárt bevágom a tanulos videót..lépésekben meg van az egész...
Mai bénázás fél órja 4 percben összevágva, kezdésnek pofánverés, utolsó 1 perc normál tempóban, itt már kezdtem érezni, de hulla voltam
Nem a fára akarok felmenni
http://youtu.be/RAIrbvA4CNo
Sajna a vidin a fából nem sok látszik, csak annyi átugrok valamit
Van egy olyan érzésem, jóval nagyobb tempóban is át lehetne ezen küldeni
http://youtu.be/0YA2sk0UZnA
Egyik úton a természet úgy gondolta túl könnyű a pálya, nehezített rajta
Sok ilyen levegőben lógó fánál nem találom el a lendületet a fara meg már nem jön át csak kézimunkával