.
Kispályás gyakorlós, vagy erdős hajtós?
ma már nem strandolok...
többet motorozni
..akkor viszont..ez az eremiksz lesz a legnagyobb akadály bár hol ahol csak motorozol..nem a fák a katlanok a patakok meg a dombok..hanem a legnagyobb nehézség az állan dölon bedöglő forró szutykoló lelkileg szétcsesző motor....
, meg egy akksit a vasra, ma is bebizonyosodott túl könnyű a +10kg védelemmel is, állandóan jön fel az eleje meg túl nagyot repültem vele a gumikon át
Beszéltem már a sráccal múlt héten, sajna régi vasakat bont neki a régebbi van, az meg kb 2 cm el hosszabb mint ami az enyémen van, nem férne be a tank alá, egyébként jó lenne rá csapügyileg, lehet ez lesz végső megoldás, ha mást nem találok, talán nem zavarna a hajtásban
Akad belőle, de megmondom őszintén a mostani hegesztés után már nem bízok a berúgókar hegesztésben, pedig ezt most 40 éve hegesztő mester rakta meg, azt mondta ez nem fog elrepedni
tényleg masszívnak tűnt, a 4. rúgásig
dew hol volt milyen verseny ez ? persze ha nem titkos
kár hogy nem ktm...mert ahhoz drága az alkatrész egy 20 asból hozzá lehet jutni egy újberugókarhoz.... mondjuk japánra se volt sokkal drágább itt egy öregnek a honda fórumon tépte a haját ..43 ezer és 6 hét alatt jött meg...
tényleg átülnék valami másik lóra....ezt amit ronis is írt vagy akármi mást olyan olcsón adják a motorokat, hogy vicc.....jó kell hozzá némi pénz...