Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Épp ez az alapkérdés.

Laikusként nem bírok rájönni, hogy miért kerül 10X annyiba a gyári, 8X annyiba a prox, mint a "mezei" csapágyboltos?

És a legfontosabb, van-e észrevehető különbség a tartósságban, használatban?
apa kezdődik
óó te beteg ember.. csak azért hivtalak mert meló miatt akartam dumálni. de így olvasván a szennyáradatodat inkább elhívok valakit helyetted. tökk mindegy kinek fizetek.

más. nem hántorgatok semmit. szivesen kölcsönadtam pár napra ... azóta letelt. üzentem már skipon is de nincs válasz. nem égető de mint írtam kell a cucc lassan. vagy valami biznic. elvégre nekem se a rigók hozták oda. de hangsújozom semmi gong csak mire mennék és kellhet ne nekem kelljen összeszedegetni a motyót. ezért gondoltam üzenek hátha olvassa valaki .

amúgy a te szótáradban ismeretlen fogalmakról ne irj inkább semmit. mint pl adni valamit . szivesség, meg ilyen hasonló marhaságok...

amúgy hihehetlen vagy viktor. amint van pár alkalom mikor összeverödik körülötted pár ember te rögtön kifordulsz magadból. aztán ujra észhez térsz mikor nincs senki... nem lényeg. csak röhögök az egészen. amúgy ma tényleg csak dumálni akartam azért kár volt felvenni hogy beleszólj és letedd. ha kinyomod a picsába azt jobban értettem volna.
ami még geci fonto...
isde
hát kiderült az a 6 nap az valójában csak öt mert az utolsó nap valami 18km es aszfaltos út lesz amin kellezeknek piritani az entúrhókkal.valami 10 kört ha jólértettem...
segijjetek már ki titokolvasók.. várom a telcsit ..nehogy megent hülyeséget irja téves információkkal árrasszam el a világ összes gasgas fórumolvasólyát

áki nyugi szali nem ilyen ..nem egyhánytorgatós...uzi..
az én vagyok a ki hánytorgat ...nem gabesz
Má nem férek sehol
gonzó.. há ha a gyári is olyan akkor wer iz de kwescsön?

nekem pl műanyagos a golyósorösszetartó.
és a ktmnél ott van egy csó szám amit megmondta a boltban is ez speckó...c3as de mégsem...viszont a bergnél ott a gyári az 6206 c4es volt..innem lett a ktmben is az öttlet amiről kiderült hogy nem én találtam fel a spanyol vilyaszt
mert mondták hengergörgős ide felfekvő felület oda a golyós többet bir...kevésbé melegszik..és a legfontossabb az oladlirányú vállat nem tolja le állandóan .imt ez a hengergörgős..ami mocskossul érzékeny a főtengely billegésére is!
Kx250f 2007 kawa

koyo 6206 RSI csapágy a gyári

Koyo 6206 C3 a csapágyboltos.

Kérdeztem több helyen, az RSI jelölés a csapágy zártságát jelöli.
zozi.
fasza a hely.. felugró az jó..csak valami nehezités azért legyne már mert simán felugrani egy krosszos is tud xtrem&úrós legyen
na a buzilya..kell a figyelmet felhivin...igazándiból az ökör addig járt amig el nem kapták..kb ez volt a célja
amúgy ez nem egy ktm krosszmotor idióták..hát nem látja hogy ez egy endúrhó..hát van rajta berugó kar... idióták...a krocokon 2007óta nincs
tudatlanok..nem is kroccmotort üldöztek..entúrhót.. csak papirjai nem voltak
nem azt kellett volna irni börtönviselt... inkább azt az élet legális megpróbáltatásain elbukott, biróság által kijelentetten... a társadalom korlátait megszegő endúró motorjához papirokal nem rendelkező filyatalember fogtak
de a 13000 csapágy helyett azért ez a koyo is 3800 volt szóval milyen csapágy az ami tized annyiba kerül...ott valami gsx-r van
gonzó milyne géped is van...
mert pl a bergnél és a ktm nél a c4es csapágyboltit lhet belerakni...a hengergörgősöknél..de én pl a nj 206 gyári kúrwahosszó számú helyett a 6206 c4 ment bele ami a 560 smr ben is van az egyik oldalt.. és ha az 560 smrnek jó.. akkor az 525nek is..és az is lett...
na lelkibéke helyre ált
most már (nem fény !)képes vagyok visszaolvasni...
laca.. ott a sokkk 0,5 egyházi..már nem keveset voltak kint...mért nem velük beszélsz?
vag volt korcsmai bunyó és azóta ... a kommunikation az a dugába dőlt

szali csak uga de nem harap.. ha kell még dévára is mehetsz velük...a 0,5 egyházi ember téged biztos elvisz

amúgy meg ezek a leirások csalókák...lehet hogy ne mis volt olyan.. .há ki tudja...
pl tegnap egész nap ez vót.. oltotta a kutya a bandát... hogy igy patak úgy hegy nagyságú sziklák..mondom akkora sziklából van egymáson kettő mint a himalája..(kettő 8100as akkor az...16200m magas )
nem nem..én mondta is a többieknek..kutya mindég csak túloz...én inkább úgy mondanám..ez a patak... változatos...ha akkor már mondja csoresz..lya változatos ..akor az kábé olyan lesz...hol leszopod magad hol meg segbekúrnak ű
mér mondasz ilyet...nincs ott semmi nagy váciszdász csak méterről méterre haladunk előre..bár lehet hogy olyan hely is lesz benne hogy az ember a méteres haladások helyett a centi méternek is örülne
.

a másik nagy duma...
a fálydalomról a pain ről szólt..mert mi is a fálydalom..meg lett határozva...
az igazi fálydalom X-trem&úrós definiciolya következik:
A FÁJDALOM AZ AMIKOR A GYENGESÉG ELHAGYJA A TESTET


.
Sziasztok!

Szakmai kérdésem lenne.

Motorblokk felújjítás környékén vagyok.

A gyári főtengelycsapágy tizenvalahányezer forint.

A prox nyolcezer körül

A csapágyboltos koyo C3-as 1300.- Ft.

Tapasztalatotok szerint van (ennyi) különbség közöttük?

Köszi.
szali.
nem tudom mért hivtál
barátkozás céljából
vagy a dévai menetre akarsz átadni meghívót
ha nem..akkor azért meg ne hivj hogy anyám hogy van...kössz lyaúl


folytatom az eszme szárnyalását(eszmefuttatásról ilyen magasságokban már nem beszélhetek..csak szárnyalásról )
szóval vegyünk például...engem.. nekem sok sok félmaraton futó ismerősöm van...sok.
és szeretné mis csinálni..de lássuk be...úgy nézek ki mintha az egyik félmaraton futó felfalta volna a másikat..és két ember helytt kék futnia akkor..ház az nehéz...
szóval testiadotsságok túltengése miatt nem képes vagyok rá..pedig szeretném mocskossul....viszont nem eröltetem oda magam mikro mennek futni hogy ugyan mér fussunk edgylyütt...hogy várjatok meg jövök..mert a képes nem képes szavak közti különbséggel tisztában vok(ez nem úgy képes nem képes mint a kresszteszten hanem a képes mint ige az angolban mond ken:jelentése magyarul tud képes hat het visszája cenot: ugyan ez fosztóképzővel...nem tud ,képtelen (hat het visszálya öt négy hát nehezen lett az az angol alapfok..de miért mert van érzékem hozzá..mint az emócionális inteligenciához

szóval egy szónak is száz a térgye..hol tartottunk...
mikor megyünk motorozni déw ára...
szali....
szali....
titokhajtó...dévai menő . há miért..ki az aki ennyit megy déwára...há csak a délywai menő...k
nem értelek... mint a seggemen a gilva..a nAAgy gilwa ...úgy fakadtál ki reggel köcsögségem miatt.... vok mert nem várunk meg a hajtással amit lemondasz....miközben... a következő kirohanásodban meg irod is hogy eszed ágába senics jönni mert milyen messzi van ami eddig sem volt közel...
nÓÓÓrmális?
mAAArgit..nÓÓrmális.
dévai hajtáshoz meg jó utat...
látod ez a különbség...én nem nyüszitek be mert nem mehetek veletek...mert hiába dógozok ingyé akkor sem ..azokkal akiket.. te...
lyalylylyly mitnemirokamitelolvasnak
hát csak nem adta el... sajnálja..hát azt elhiszem...figyu te a kispajtásod meg a nagyotmondó meg ...pontossan egyszineten vagytok...miért nem jártok együtt.. oszt akkor mindenki boldog lenne.
szerencse hogy nem volt kint a embered...mert sirás közeli élmények érték volna...abból kifolyólag hogy az az ember aki kb össz óta motorozik...az a kispolákos sziklát se oldotta meg rosszabbul mint az a hat akit én láttam...sőt..a fán is egyedül jött át.. ő is!és neki egy szutyok nehéz 450je van...ottóék már fenik rá a fogukat hogy legközelebb elkérik..mert nem is akarták elhinni hogy a ember mindent megcsinál a 4tlyel alapjáraom amiket emezek a 250reős gázokkla...igen igen a család az
igazi szerénke..de mikor magyaráztam neki ezt a seggenülést...mert azért valljuk be guwadt a szeme nem kicsit amikor a kispolákos után még az a két sziklalépcső ott ált előtte...szóval mondtam neki hogy hogy aztán...úgy csinálta és ...tessék..úgy ment fel- azokon amiken nem is gondolta volna- mint a távirat.
ugyhogy meg is beszéltük...
ha valaki nem találja a boldogságot egy 2008as 250 ben aztán 300ban aztán fx450 ben sem annak tényleg jobb nem erölteti tovább ...hiába a nagy szerelem.. meg a te 300...
az nem fog megtanulni... soha..kb mintha én szeretnék hosszútályfutó leni..hát lehet hogy szeretnék de valszeg hamar rádöbbennék 110kg nem az ideális test oda
vezető nélkül ott ne motorozzatok. volt már elég gebasz arrafelé! szóval kérj meg valakit aki jártas ott hol mit lehet. ez kérés! be kel tartani .nem kimenni sunyiba és szétbasznia az amúgy is fos renomét. vagy menjetek gyorokra. vagy máshova
látom bemart a lecsó.

figyu. leszarom a tegnapot melózni kellet a corában. feleslegesen mentem volna 8 iknak. még mult héten mondtam hogy ha meleg van nem mék. igy is lett.
a 7 ikei menés az fáj egy kicsit de ha kettőnek akkor jó hát menjetek..amúgy pont te hívogattál napi 3 x hogy menjek menjek 3 iknak szeptemberben. én meg ugy 20 x mondtam hogy oké de 1-8 ig nyaralni vagyok azonkivül mehetünk bármikor. hogy hogynem pont arra ahétvégére került. sebaj. egyébként semi baj vik nyugi. te is így szoktad meg énis. ha kivan a létszám már nem lényeg kijön ki marad.

amúgy gyergyóra nem kivánkozok 12 órát autózni. aztán 4 napig egész nap motororzni . majd ujjab egynap haza. inkább megváropm az esőket és jó kis egynaposakal megoldom az ügyet . plusz beesik egy szept végi 3 napos déva Piktoruékkal.

áki. ha olvasod léci a kuplungot hozd vissza hónap elejéig a kormánnyal együtt. mert viszem ki tartaléknak. vagy maradhat de akkor intézz egy hátsó sixdayt .
.
ismét élmény volt olvasni
ha úgy alakulna már pedig jó lenne, ha úgy lenne, akkor erre félegyházi suttyógyerekek is mehetnek motorozni, vagy ott nem nézik jó szemmel a drz-ket?
persze nem veletek mennénk, mert valamivel lájtosabb nyomot néznénk.
valamilyen formában, privátban vagy itt elárulod, hogy pontosan merre szoktatok járni, mert az mégis közelebb lenne mint ahol mi voltunk...
a beznint is szépen kifogyazstottunk az xc 300asból de végül is a többei öszedobták neki...
vsiiazfeé különváltunk a por miatt és igy gyakakorlatilag még haladin is tudtunk..mert sajnos a zorba kékpatak duplakilyáróval az kimaradt..az idő szűke miatt..illetve mondom a benya is jól elfogyott.
már várja mindenki a jövőhetet mert akkor eső lesz és akkor jaly.shár..lyaj shár....isdére sárba is kell tudni menni

a főmenönknek.. meg átszurta a csizmányét egy kétujnyi faág...
ezt nem értette senki...ez meg hogy lehet.. a talpát...egy riszrossz faág..de szerintem az az gagyi 70ezres csizma az olyan puhatalpú lenne....egy rissz rossz faág.. hogy a retekbe?
a mázli az volt a magyar csapatnak hogy a fa valahogy elfért csoresz lába mellett a csimmában...pedig 10cm bement a lábfejéig szinte...milyen szutyok csizma ez?
nagyon.
de mivel mind a 6 lábujjy megvót ezért bajnokhoz illően túltette magát az eseten....annyit mondtam neki..nem tudni hogy milyen ennek a csimmának a védelmi képessége most már ..de az biztos hogy beázik
szerintem az tuti a csizma 5 számmal nagyobbb volt ,mert ha épp jó al ábára ..akkor meg hogy fért be úgy a fa hogy nem cseszte szét az ember egész lábfejét
ahogy mondák a régi öregek..ez izsteni szerencse vót..
de mi ...az hogy most vehet egy új csimmát ez inkább peck..de izsteni az biztos
köszi a beszámolást
szali ezt ne olvasd el..mert akkor kiderül hogy az előző irásomban hazudtam a tegnapi nappal kapcsolatban

isde...
tegnap volt szerencsém a felkészülésük közbe elkapni öket...mármint egy motorozás erelyéig
a kilencből 2 vel azaz több mint a 20%kal hajthattunk edgylyütt.

mocskos nagy por volt de mondták öket nem érdekli csak mennyünk ...patakok feljárók...minden- mondom...ösvényen piritás kizárva a por miatt.....de azt úgy is tudják..nem is akár hogy
szóval irány a lálytos endúró...halálfeljáró...zorbapatakok..zorrók szakadékvégű motorról leszállós lefelék
ahol a múlkor a fele banda leküldte a motort

a talaj az mocskos jó volt ..már szinte túl jo...mint mikor sótlan a kaja és elkezdi sózni a paraszt..aztán annyira nem lsz sótlan hogy már nem birod megenni mert olyan sós lett..hát kábé olyan volt ez is..
szóval nem volt sótlan
az esetek 90%ban egyszerűen elképesztő menyire fogott de a 10%az meg az volt hogy széthullott a talaj alkotó részeire a legkissebb gázadáskor...olyan igazi púderré.

a halál feljáró megent bemutakozott.. a fele banda visszahulott bukcskázva az aljáig..motort azért volt aki feldobta volt akinek elkaptuk...volt aki kikerülte..neki ezt akkro nem róttam fel de a napvégén csúnyán lebasztam..aki igy tud motorozni az nem sunnyogjon sehol
aztán kutya átnevezte mpi miatt..azt mondták ez nem halál feljáró többé..ez a bélyeges feljáró...mért lett bélyeges..mert mpi végignyalta a feljárót mint a bélyeget
azért kutya se ugasson mert az első nekifutás az azzal végződött hogy meg akasztottam a x -wc 250et és úgy engedtem lefelé a motor mint öreganyám a gémsekótba a wedret
de aztán kijavitotta a hibát
volt sárkányöptetés... a motor fennt maradt-akadt a tulaj meg lement...de végül is nem kellett felhúzni

amia kispolákos sziklás patakot illeti... már mivel a román endórósok is szokták járni(látszik hogy művelik ők is )iy ggyakorlatilag megállás nélkül egyes egyedül végigcsinálta mindenki...
a megállás nélkül kicsi túlzás ...de egyedül..és mindenki...
még család is..
család előtt le a kalappal.
nagyon hasonlitott ...réggebben..még tavasszal!..egy motoros titokolvasóra..hisz neki is egy újfajta 450 bergje volt...aki azt trejesztette rólam barátilag hogy a szar olajtanácsom miatt mentt tönkre a qplungja...(agip részing 10w-60 rossz tanács )
de ezt az ember amár a nap közepére ezt a hasonlóságot ezt elhesegette..és mikor a kispolákos patakban segitség nélkül végigjött...akkor már láttam a többi el nem bénázott feljövetele nem a véletlen műve...az ember ügyes..+lyaú tanárai is vannak
lehet nem rám gondolt de én is ott álltam a körbe mikor beszélte azt hogy mennyire jó hogy ilyen emberektől tud tanulni
szóval mindenki előtt el a kalappal..főleg a ki otthon maradt és nyavajgással nem baszta el a többiek kedvét..ottt..ithon meg leköcsöözhet..mert még igénylem is

illetva a déva idei magyar legjobbja azt mondta az új patakra ..ez igazi A nyom...
Hajrá
Hány ember alatt lesz LM futó?
1 hülye miatt most ott szívni fog az egész környék+felbuzdulva lehet máshol is indítanak ilyen kis akciókat a rendőrök.
látom megint dúl a Love