Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dew abban vagy tévhitben hogy nem benzin-levegő keveréket fecskendeznek be, hanem nagy nyomásu benzint ... a levegő külőn jön a szivocsonkon keresztül......

olyan befecskendező ami rögtön megfelelő arányu üzemanyag-levegő keveréket fecskendezne be nincs...egyelőre...
a tévhitek elkerülése végett...

olyan nincs hogy vizbefecskendezés ... némi porlasztott vizet lehet a porlasztott benzin-levegő keverékhez adagolni, de nem korlátlan mennyiségben....
a hidrogén, és az oxigén atomok a robbanás 2400 fokos égése folytán szétválnak és égés gyorsitoként műkszik a dolog, de a keverési arány csak max 10-15% lehet... viszont erősen megnő az oxidácio, és a hengerfal leszáradása... szoval amit nyersz egyik oldalon elveszted a másikon...kb cirka....
ez is csak egy nagy városi legenda... nincs new a nap alatt.
elősűrítés hol lesz ?


még a végén feltalálod a 4 ütemet ....
További szép napot mindenkinek!
Megyek összepiszkítom a frissen mosott ruhámat
meglátjuk mire volt elég a 2 napos eső
2Tnél ugyan úgy, mint 4T-nél, az előbb erre értettem, hogy ugyan úgy el lehet választani a forgattyús házat a hengertől, mint 4Tnél, ha befecskendező van, mert akkor szerepét veszti a forgattyúsház 2Tnél ami beszipózza a keveréket, így milyen?
nálunk Béla az algaevő hal szokott megvadulni... olyankor nagyon durva, rágja az akvárium üvegét belülröl, ki akar jönni hogy felfalja a kutyákat.... meg lehet minket is...
háát arra, hogy az olajnyomásokat ide oda odavezeted ...ott olajoz és kifolyik a réseken a csapágyakból és (erre gondoltam) ez eddig 4T nél lefolyott a karter aljára és ott vissza szűrőn át olajpumpa és megintvisszanyomták az olajozási helyekre...na ezzel a sok olajjal mit csinálnak csinálnának egy nyitott 2t karterben hirtelen két fordulat között hogy ne menjen fel és onnan ki a természet lágy ölébe egy perc alatt 8 liter....
na azok a megvadult plüsskutyák nagyon veszélyesek...
és ott a pont...
így érthető miért nem a hengerfejben van, tényleg most hogy mondod rémlik valami Gecsa könyvéből az égéstérről

Akkor a jövő a 2T alap elveken nyugvó, tisztán H2O val üzemelő injektoros motor Romaniacson kifogy a víz, semmi gond, valamelyik patakból megtöltik és mennek tovább
Hát ja, fölösleges pénzkidobás, ráadásul mindenkinek külön jön a családban ugyanarra a címre! Pff... Mintha különösen titkos lenne, nem olvashatnánk el egymáséit...
De éppen tudnék mesélni a munkahelyemen történt változásokról is, Fityesz kit rakott be főnöknek, és miket csinált eddig... De csak halkan megsúgom, alakul a vízgyárak központosítása is, már csak az a kérdés hogy mire megy ki a játék, kijátszák-e magánkézbe...
Na megyek megnézem a Bgyarmati TT előkészületeit!

Eladják az amerikaiaknak, akkor nem lövik szét Iránt az olajért, mert lesz nekik sok résolaj az új fejlesztésű 2T motorokból

Komolyra fordítva, csak tudnám mire is gondolsz

gyűrűket/hengerfalat lehet alulról is kenni, de tuti nem erre gondoltál
motorozósos wochenende
szólok....

hova teszik a résolajakat ? ez csak egy kérdés?
hogy jobb legyen az égéstér kialakítása...ill ne romoljon el a kialakítás... kicsi a hfej és ott a gyertya is és a víztér is..és a kétténél ott sok eldől (égéstér kialakítás nagyon fontos problémakör).....és ha felfelé lövik a benzint beporlasztásnál ..jobb mondjuk a térben az eloszlódása.....ilyesmi.... lóerőkben sokat jelentenek ilyen apró trükkök...

az olajozása meg nem itt jut be nincs keverék benya.... ne agyaljatok rajta .... az a levegővel megy be mint régen először alulra...(különolajozás) és emissziós értékbe itt nyernek vele mert kevesebb a feljutó és így eltüzelt oil amitől még az égés is jobb ami nekünk számít..........

és utána fog jönni a vízbefecskendezés ami mondjuk ezer éves és a vb- n azokkal siettek még doohanék ......de megjön az ide is .....

nemcsak a villanymotor...
Mondta hogy megy, ezek szerint sikerült bepotyáznia
Neked hétvégén verseny szervíz?
Szerintem bár nem vagyok autó gépészmérnök, csak okoskodok simán lehetne a főtengelyen keresztül olajozni 2T-nél is a csapágyakat, sőt ha befecskendezés van, a forgattyús ház szerepe totál felesleges, hiszen nem kell beszívni a keveréket és felnyomni a hengerbe, azaz még el is lehetne választani a két teret itt is

Nyugodtan szóljatok, ha kurva nagy hülyeségeket írogatok, csak okoska vagyok a témához
Ez munkahely emberállomány cserélő program inkább , nem munkahely teremtő, bár végül is így is hívhatjuk, munkát teremt azoknak, akik épp nem dolgoznak és megfelelő korállományúak, de munka nélküliséget teremt azoknak, akik dolgoznak és épp rossz korban vannak
Azt a 700millát leosztotta volna inkább cégekhez, hogy tessék vegyetek fel belőle embert, legalább egy évre, nem?
Ennek a papírnak aztán semmi értelme nem volt
de állambácsi és cégei már csak ilyenek szórják a zsét a sok hülyeségre bár lehet ez csak a buta nép szerint hülyeség
morgenny.....

viktor tényleg versenyen van romcsiba.... tud élni ez a srác...
A 4T-nél olaj van a kartertérben.

A 2T meg elősűrít itt, egyúttal keni a csapágyat, főtengelyt a keverék.

Szerintem kétüteműnél ide muszáj a kész keverék, a kenés miatt.
Ha már a fejlődési irány a téma, szubjektív véleményem szerint a hibrid megoldás is elég gáz, egyik motor mindig cipeli a másikat is pluszba, s az egész szerkezet olyan nehéz mint egy tank
Te nem mentél Viktorral baráthajtani? Biztos esik ott is
Ha nem, a benzin miatt nem? Kéne neked tank a vázba is, be lehetne locsolni vagy 5L-t tuti
A mai befecskendezők már olyanokat tudnak hogy el se hinnéd
Szerintem mindenképp a 2T a jövő ezzel az injektoros megoldással, nem is tudom mit kínlódnak a 4T fejlesztéssel
2T-nél kéne kicsit elrugaszkodni az alapoktól, s azt továbbfejleszteni
Gondoljatok bele, minden fordulatra lenne robbanás és a robbanás általi nyomás ugyan úgy megmaradna, mint a 4T nél, lenne erő, nem forognának csak max 3000 et és bikább lenne sima 250ccm 2T mint egy 525 4T
700 mill,de ez már lényegtelen! Az enyém nem ázott el,de széttépte a lányom megvadult plüss kutyája,így sajnos nem tudtam elolvasni!
Haverom szokta mondani,barátod vagyok az utolsó filléredig!