feleslegesen....
ami azért valljuk be elég fáraszto...
mert egyedül...nem megy
.
főleg innen messziről
ne kelljen elbukni a bersenyt . bajnokságot....
.......de ezt leszámítva rossznak nem nevezném semmiképp...
tisztelet.
jah a moci, folyamatban, 1 két alkatrész van hátra de szeretném de komolyan mondom igénybe venni a te tudásod elképzeléseid a project megvalositasban. Ha lehet szivesen talalkoznék veled egy kézgogással jo magyar modon szembe nezessel, majd akár egy kis motorozás után nalad vagy nalam, át beszélnénk a javalataid, mert tetszenek az okoságok amikröl irtál eddig. Pl. a hütö magaságában elvezetni a rezot, de lehet en ennel tudok jobbat is. ezert mondom beszeljuk át mert lehet egymast ide oda tudnank gyozkodni, termeszetesen ha neked nem terhes.
a moci egy 2009 400exc vázba menne, a blokk egy 300 2006 gasgas blokk, uj PWK36, a cső (rezo) custom lenne, mint lattad tanulmanyozom a rezo csö szerepét hogy lehetne nem kihagyva de elöröl eltöntetni. A légszürö meg a karbi helye is terv szerint fel kerülne viz szin fölé amenyire csak lehet. A tank félig (ketdarab) a hagyományos helyen félig hátul lenne.
Lehetne picit játszani a motor suly kozep pontjával, még a lábtarto helyén is gondolkodom, lehet hátréb kerülne mint egy trialos motornál, vagy ketto lenne egy a hill climbnel hatul a másik elöl....
még gondolkozom ha nem nagy suly a váltó olaj hütésén külsö hütövel ha nem kockazatos s nem add suly tobletett... ezeken gondolkodom.
A motor karakterisztika tokeletes azon nem akarok változtani.
Amin meg torom az egyam hogyan lehetne valahogy dinamikusan állitani a keverék képzést, persze ez karbival..... de hat magyarok vagyunk, hatha valamit kitalallunk erre is majd vazolnek személyesen egy egy otletett, injektor lenne a legjobb de nekem tul kockás, meg a pumpa stb stb.. na orvendek ki vezettél a szarbol.... Üdv.