Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ronis te eszes vagy ! köszi ügyesen eltereled a szart !

tisztelet.

jah a moci, folyamatban, 1 két alkatrész van hátra de szeretném de komolyan mondom igénybe venni a te tudásod elképzeléseid a project megvalositasban. Ha lehet szivesen talalkoznék veled egy kézgogással jo magyar modon szembe nezessel, majd akár egy kis motorozás után nalad vagy nalam, át beszélnénk a javalataid, mert tetszenek az okoságok amikröl irtál eddig. Pl. a hütö magaságában elvezetni a rezot, de lehet en ennel tudok jobbat is. ezert mondom beszeljuk át mert lehet egymast ide oda tudnank gyozkodni, termeszetesen ha neked nem terhes.
a moci egy 2009 400exc vázba menne, a blokk egy 300 2006 gasgas blokk, uj PWK36, a cső (rezo) custom lenne, mint lattad tanulmanyozom a rezo csö szerepét hogy lehetne nem kihagyva de elöröl eltöntetni. A légszürö meg a karbi helye is terv szerint fel kerülne viz szin fölé amenyire csak lehet. A tank félig (ketdarab) a hagyományos helyen félig hátul lenne.
Lehetne picit játszani a motor suly kozep pontjával, még a lábtarto helyén is gondolkodom, lehet hátréb kerülne mint egy trialos motornál, vagy ketto lenne egy a hill climbnel hatul a másik elöl....
még gondolkozom ha nem nagy suly a váltó olaj hütésén külsö hütövel ha nem kockazatos s nem add suly tobletett... ezeken gondolkodom.
A motor karakterisztika tokeletes azon nem akarok változtani.
Amin meg torom az egyam hogyan lehetne valahogy dinamikusan állitani a keverék képzést, persze ez karbival..... de hat magyarok vagyunk, hatha valamit kitalallunk erre is majd vazolnek személyesen egy egy otletett, injektor lenne a legjobb de nekem tul kockás, meg a pumpa stb stb.. na orvendek ki vezettél a szarbol.... Üdv.
éppen vissza olvasgatok...

jáxy ezek dejo helyek... hejj..
hogy valami motorozosat is mondjak, tegnap érthetetlen modon ráhajitottam a motort egy kissebb stonhendzsre... balos hűtővel....

persze a szuper hűtő merevitő megfogta a sztorit, de kellett azért egyengetni ....
és felvittem a ventillátor kapcsolot kézre, mert tapasztalat azt mutatta mikor kéne kapcsolni, nincs rá mod hogy elengedjem a kormányt, hacsak nem műttetek fel még 1 kezet magamra,

motorozásrol is irjak valamit.... jo volt.
kedves Ferenc...

ezuton tudatlak hogy viktor már csak ilyen, sose tud leállni mikor kéne, hanem mondja tovább...tovább...továbbb.....

ezért szerez olyan sok barátot...


más..
arrol mesélj inkább mikor tervezed ezt a ktm-gasgas öszvér épitést? vagy ez csak egy terv a fejedben?
ezzel a forumiroracéval nem is lenne baj... csak sokszor ugy irsz mint ahogy kanyarodsz...... érthetetlenül...

az igaz hogy sokkal többet pofázol motorozás közben is, mint kéne... feleslegesen.... ami azért valljuk be elég fáraszto...
dehát ez van... téged már csak ilyenre csinállt az uristen, vagy ilyennek kell elfogadni, vagy akinek nem tetszik menjen másokal...

azért nehogy besértőőőgyy már itt nekem...

jáááájj.ez a billenytűenduro...lassan ilyen pscihologia forum leszünk..mindenkinek a lelkét kell nyalogatni...
Akinek inge vegye magára !

A sikertelen ember sikere a szar domb közepén !
talán ez a legjobb cime ennek a forum történetének !

Adodik egy forum ahol értékes szakmai kérdéseket lehetne feltenni meg megvitatni e helyet egy - két ember aki sikertelen az életben itt éli ki a sikereit.
Itt nincsenek asztalok meg területek, itt csak egy kis közöség van (lenne) aki kiváncsi a motoros témákra, ezzel szemben van egy 5 fő aki aktivan ir, s van egy kettő aki folyamatosan egy szarkupacot csinál ebböl a forumból.
S igaz ha valaki szar dombra téved s későn jön rá a szar domb közepén van, előbb utobb szaros lesz, nem is beszélve ha valaki ezt mesterien csinálják.
S természetesen az első reakció amit más asztalnak hiv én szardombnak, hogy ha szarral dobálják felszolal elég a szar dobálásból, utána ha folytatodik akkor lesznek sokan azok akik csak olasnak (titok olvasok) s marad a gyözike szintjén egy egy szereplő akit idönként már el sem olvasnak mert fájdalmas amit müvel. Ez a valóság én csak egy szócső vagyok.
Itt a hülye én vagyok mert egy rendesnek tünnö motorozásról szolo szakmai cikkek és felszolalásokról szolo forum helyet egy szarkupac alakult itt ki, egy gyözike show ahol "lyáu reggelt"-el kezdödik a nap.
szoval részemről majd időnként ha találok egy egy érdekes ciket berakom a titok olvasoknak s én is majd átugrom a szarkupacc terményét amint bekerül.
nézzétek csak 4-5 beirásból 5 db értéktelen szar ami az értékes beirásokat le szoritja, elértékteleniti, lehet szándékos de lehet:
"egy sikertelen ember egyetlen sikerét koronnáza meg az hogy itt a szardomb közepén ö a király" !
pl. mondom a saját családjáról, gyerekiröl megnyilvánul itt olyan kifejezésekkel amik hányásra késztetnek, pl. " már vágható a gyerek szarja (nem fosik)" nem értem... ez mi...

Üdv Mndenkinek. s igérem többet nem nyilvánitom ki személyes véleményem arról ami nyilvánvaló. csak érdekes cikkeket képeket rakok be ide annak akit tisztelni kell mert "titok olvaso" nem csoda miért. !
zééé jo a váznyulvány...
rályöttem mi van...
feri egy nyugodt állóvizes témát szeretne...
de az akkor jó..iletve csak ferinek..lyaúú?

há mért nem mész akor nyugodtabb vizekre.. oda ia berakhatod a leirásokat.. hogy ügyes vagy meg minden...
egy haver ment a királyválasztón és azt mondt a siralmas volt teljesitménye..mert 50dik körül végzett(egy éve endúrózgat!)
itt megy másik srác meg azt mondt ....a tök jól ment és 50dik lett..azért van különbség..tényekben nem csak látásmódban

én azt mondom aki nem szereti a dohányosokatzne járjon dohányzóba..
aki nem szereti a túrósrétest ne mennyen a hatosrétesbe...
aki meg nem szereti a társaságot ahova jár ..túrja szét...
szali is errefaragott rá..
nem lesz már több intrika... mert egyedül...nem megy

pedig feca a videón ami 1.50 volt 1 perc üzenet volt neked.. csak nem engedte hogy felrakjam..az egészet...

arra oszt forgattad volna a szemeket...hogy ne árulj több szemetet

ez semmi csak a rim miatt volt ,...remélem nem lesz hiszti
jol van kölök ügyes vagy...
jobbat..
lyaúú reggelt.
lyaúreggelt
ferensz.. nem yau..hanem lyaú. .
de ha utálod az tt menő dolgokat ..mért nem valami rendes fórumba jársz
ec vagy ktm vagy husaberg..milyen a géped...ály dont ánder sztend

téged szeretnek
én is főleg innen messziről
te egy igazi arsz vagy..egy fész

és igérem nem mondom azt többet hogy lyaúreggelt.
1. ilyen helyzetben teligázzal forgatva gépet nyélen elindulni sárban s köve talajon lehetetlen mindegy milyen gumival.
2. ha megnézitek a test sulyát folyamatosan induláskor fel emelei
3.- nincs hátr ulve a motor seggére. igy nincs tapadás.
4. már rég be ásta magát.
onnan csak hátra menve picit oldalazva lehetet volna elindulni.

de Gábo ujra szivesen ajándékoztam a gumit. ! nem akartalak bántani vele.
Akinek inge vegye magára !

itt nincsenek azstalok meg területek, itt csak egy kis közöség van (lenne) aki kiváncsi a motoros témákra, ezzel szemben van egy 5 fő aki aktivan ir, amiből 1 - 2 folyamatosan egy szarkupacot csinál ebböl a forumból.
S igaz ha valaki szar dombra téved s későn jön rá a szar domb közepén van, előbb utobb szaros lesz, nem is beszélve ha valaki ezt mesterien csinálják.
S természetesen az első reakció amit más asztalnak hiv én szardombnak, hogy ha szarral dobálják felszolal elég a szar dobálásból, utána ha folytatodik akkor lesznek sokan azok akik csak olasnak (titok olvasok) s marad a gyözike szintjén egy egy szereplő akit idönként már elsem olvasnak mert fájdalmas amit müvel (ezt mondták nekem pl. tegnap egy két ember aki boldogan, kereset fel a versenyen ). Ez a valóság.
Itt a hülye én vagyok mert egy rendesnek tünnö motorozásról szolo szakmai cikkek és felszolalásokról szolo forum helyet egy szarkupac alakult itt ki, egy gyözike show ahol "yau reggelyt"-el kezdödik a nap.
szoval részemről majd időnként ha találok egy egy érdekes ciket berakom a titok olvasoknak s én is majd átugrom a szarkupacc terményét amint bekerül. s ne csodálkozunk ott tartunk ahol tartunk.

Üdv Mndenkinek. s igérem többet nem nyilvánitom ki személyes véleményem arról ami nyilvánvaló. csak érdekes cikkeket képeket rakok be ide.
ja a pálya sztem is fazsa volt a mért szakasz az sajnois nagyrészt crosspálya volt ami nekem se nagyon ment de a szervezés az nagyon gyenge volt nekem tuti elbasztak valamit mert utsó előtti vagyok utolsó köre vmiért kaptam egy csomó büntit holott mindig időbe rajtoltam stb én azt feltételezem hogy valamelyik lukazstó nem lukasztotta ki rendesen a szalagomat vagy valami ilyesmi mert egyiknek tönkre is ment épphogycsak megtudta nyomni http://chronomoto.hu/images/st... szerintem simán lettem volna 11. de valamit elkúrhattak
Na így kell a sárvésőt lerúgni ... amúgy is le volt törve
lyaúreggel béláim

hát itt mindenki előtt most is meghalylok
de
le lett kamerázva egy racer..aki a legjobb gumival fasza qplungal és még igy sem
1 percet azért levágtam mert azt nem engedte a média...illetve a qrwa annya
körönként új váz
meg lett oldva ne kelljen elbukni a bersenyt . bajnokságot....

ádi tépte a gázt ... minden oké volt...leszámítva ,hogy a felénél kb. azért eltört a gép....úgy volt megáll ....de meg lett oldva fajinul...
ja ezért visznek minket ilyen helyekre ...de nem nyúlhacc a géphez ......ilyenkor szerelő csak folyadékokat önthet ...meg adhat okos ötleteket... így volt most is....és a show folytatódott......most zoozee tuningos már a váz is...lassan a telókat kéne megcsinálni...
vicceltem azok nagyon jók voltak a csika művekből.....by csika
háát ja a szarkáspuszta ... összességében jó volt...

a crossosok tényleg előnyben voltak ....pont ott mértek ahol nekik jobban kedvezett talán ....
kellett volna egy enduro spec szakaszt is mérni ..de egy mérőke volt....
vagy azt az egyet máshogy kellett volna tenni ..vagy hosszabb szakaszt mérni ...meg ne pont egy crossszakaszt ....fene tudjA,,,, sok a ha .... meg azabaj is volt láttam nem kevés...

de mindegy mindenkinek állt a zászló összes motor tudta amit kell meg a ruhájuk is tudta ...szóval .......de ezt leszámítva rossznak nem nevezném semmiképp...
főleg örömmel látom ,hogy ismét erdőbe meg földön kezd lenni a terpmotorverseny..mert már kezdett az enduró átmenni az aszfaltra ....volt pár éve, hogy itt az esztergom enduro majdnem végig az aszfalton volt....a földutas részeken meg gyerekkel az ölembe végigmentem robogóval nézelődni...vicc volt.....
pedig itt a kilencvenes évek elején ,derekán, olyan endurók voltak hogy beszarás ....szóval itt is fejleszteni akarnak és lehet lesz rá lehetőség ...sőt a szervezők is errefelé erőlködnek....
2T... 125 250 300
4T... 250 350 450 501

így 7 stück
Állat.....no ez a jo sz enduroban...