Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy megjegyzés:
Viktor s bandája olyan feljárokon megy fel amire felnézni is félelmetes, olyan gyökeres, köves és meredek hogy ránézel és azt mondod Ááááá felejtös.
DE azt is tudni kell az a ide oda rakosgatos, lassu hardendurot nem muvelik, csak tempo neki ront, felront meghidit, ez a eröségük, s nekem gyengém, ezért tisztelem öket.

De mint mondtam megnézném a nagy kentaur (viktor) hátán felviszi e a motort olyan feljáron ahol 20 percenként mész 1 métert mert nincs tempo, szoval Viktort megnézném a tempo nélküli feljárokon vagy lépcsökön, olyanon mint amin gasgas akos megy fel..

Vik m,inden tisztelet, s Villinek s ottonk is., irásod egyre élezhetőbb.
nem ismersz, nem motoroztunk együtt,de rem majd egyszer fogunk, más sem ismer csak egy két szót váltottunk 1-2 emberrel
Titok olvasok, okosságokat/butaságokat mikor mi.
Adatlapom van nem vok szellem...
messze lakok Móvár mellett a síkon!
Hálás köszönet a szervízelésért az erdőben!
Így maximálisan meg lett mentve a napom! (meg a motorom...)
Üröm az örömben, hogy rá kellett jönnöm trükkös talajnál még a pocokúton se igen tudom tartani a tempót...
Talán nyáron, szárazon, ha nincsenek levelek...
Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy Viktort egyáltalán nem zavarja, ha csúszik alatta a talaj. Konstatálja, hogy izgalmasak a talajviszonyok, de nem hagyja magát befolyásolni általuk!
Egyszerűen ellentmondást nem tűrő gázt húz, olyat hogy az lenne a meglepő, ha nem menne fel...
Akinek nem volt még szerencséje vele motorozni, segít elképzelni, hogy állítólag Chuck Norris, ha endúrózni megy, Viktort szokta megkérni, hogy legyen a felvezető. De csak, ha igazán kemény menetet szeretne...
Viktor olyan helyekre is ellátogat, ahol előtte max. néhány hegyi kecske járt, azok is évekkel azelőtt, úgy hogy vmi sas felvitte őket kicseszésből...

A másik különlegessége a tegnapi menetnek, hogy Vili kupplung nélkül olyan helyeken eljött, ha nem látom nem hiszem el!
Volt jó néhány BB minősítésű feljáró(értsd:beszarsz, behugyozol), ahol kupplunggal sem igazán könnyű, de Vilinek nem volt kérdés, hogy megpróbálja-e, ha meg már próbálta, sikerült is neki...

Szóval egy élmény volt, az biztos!
zsír. várunk szeretettel !a moslékot rakd fel feltétlen! a 6-7000 ret nem úgy értettem ,hogy ennyiért tudok gumit! nincs. de ha lenne ez lenne az a kategória.

remélem így már világos a mondóka. és mégegyszer, de nem utoljára. 14000.- huf ért van jelen pillanatban bárki számára FIM es pirelli scorpion. boltban igedennek. nem kel leszopni érte senkit. csak bemégy és kifizeted. de hogy hol? az titkos. vegyen mindenki ami tetszik. páápá én húzok nyugatra.
lálykolnám öket..együtt is meg külö külön is
hály.
feri.
mi az a ics

hosi ügyes.. sőt több mint ügyes...

most akkó ez ugyan ott menet volt mint bálinyóval.. vagy az máshol vót?
ez is vp és környéke..?
mert bányát zt bálinyóval is bejártuk..szerintem..ott szerelte a gumilyát..ha lyaúl-emlékszem

tegnap az nekünk is jól sikerült...
4en voltunk(6ból)
aztán bili hozta a formályát... aranyfog...goldentooth..kérte hogy legyen bemelegitő és ne már a napkezdő feljáróval kezdjük mert hogy mindenki bemelegit mi mért nem...
nekem 111 a téma..mert bemelegedek már az kocsiba..azalatt a 2,5 óra alatt...de végül is mint sportoló azt mondom igaza van...
szóval ne ott kezdjük de én meg azért kihagyni sem akartam...mert nem is tudok nálunk ilyen fasza sziklás helyeket..de ha már bemelegitünk akkor hagyjuk kiszóval .. bilit küldtem előre hogykerüljön... elindultunk a kocsitól.. és kb 20m után talált egy 1méteres leszakadt rész..tipikus vili féle szenvedés... kicsi meredek nekifutással.. faszán el is baszta ahogy a nap legelején ez várható volt... majd a tetején leugrott a motor-gyertya tetejéről... a motor meg visszahulott szalyba teremtvén az embert az első keréksárvédő részzel...bumm be a bukszusba...
há mondom erről beszéltem...minek ez a kis lófasz.. még reggel ...aranyfog annyit mondott mert megérdemled...
megyünk tovább kikerüli a napkezdő feljáró felé vezető ösvényt... 50mrel balra.. ..megyünk szépen felfelé...egyszer csak jobbra megy lefelé a patakon állt ... majd onnan meredeken... kipörgős talajú avaros gecibe persze bebotlik elém..kerülöm... megyek tovább...fel jó meredek mocskos küzdős..de tolom a gázt...haladok .....a gerincre érve felnézek oldalt...
persze hogy a napkezdő feljáró volt csak egy meredekebb gurulótalajos oldalról ahol még nem is próbáltál hát jól bemelegit bili a bandát
na abból a szögből ahogy oda beestünk..nem lehet...le az aljába..és gó fel....
talaj hibátlan... motor 525 esiksz..mi kell még a hibátlan menethez..semmi
a nyomba mentem mert a múltkor volt aggály hogy én nem a nyomban mentem fel hanem mellett a gerincen(ami 2m rel magassabb a vályútól! +lépcsős mocskos meredek )szóval hogy az a könnyebb és én ott kerültem..bili szerint chiken nyomon...
a kocsiban még letisztáztuk..... én benne leszek a régi nyomban...de ő mennyen már a szerint fulll C nyomon a gerincen..
felmegyünk goldentooth-al aranyfoggal... és várunk..egyszer csak...nézzük valaki oldalazik körbe... se a gerincen se a vályuban nem jön...ki lehet az
hát a nagyhangú ..a C nyomon nem feljövő... bili
csanád 82 meg szépen jön halad felfelé ...küzd a nyomban..de a nem kerüli ki..
felér.. a cényomos kerülőn... akinek lett szolva hogy hagyjuj ki a bemelegités miatt a napkezdő feljárót...minket rávezet.. őmeg kihagyja
mondom aranyfognak.. nehogy ugass neki hogy akkor most mi van... a csira nyomon sem jössz +emitt sem...de akkor minek vezettél ide minket egyből mikor ezek kérték hogy Ne itt kezdjük...nyugtató óvó szavaim jó helyen landoltak ...mert aranyfog aztán kiengedte a csepnyi kis hangját...úgy ugatott hogy még a hold is előjött..mert felugatta a holdat az égre .
bili meg csak szuszogott...
én meg aki az olajat sosem öntöm a tűzre... fetrengetem a motor mellet...
kérdem na mi van a könnyű cé nyom..
á... könnyű a faszt az geci meredek meg lépcsős --mondja-az ember meg szépen gözöl közbe
nekem szimpi ez a nap kezdő de nagyon
és a bemelegitéssel sem kell foglakozni.. a racékon sincs bemelegités egyből gó a közepébe
+ ez egy olyan vizválasztó is..illetve
olyan tudás képesség felmérő... megvéd majd minket a... bólyákkal való menetektől .

a következő aranydobás bilitől alig egy óra múlva az a kis 8méteres semmi feladat de azért cska függő fal az első öt méter...ami kinyirta Qplungját ...ezért kell az embereknek gondolkodni.. és nem hűbele bili módjára csinálni mindent...reggel már szájbavágta a motor ...aztán itt mikor 4 fejenátfordulás után a patakban landolt a gép ..már az sx sem birta ki röhögés nélkül.....
ezért mondom mindenki figyeljen oda magára ..nem csak maga miatt..a többiek miatt is ..mert mindenki napját elbasssza ha tönkere teszi a teknikát vagy összetöri magát...vigyázzunk magunkra..csak óvatosban!én mindég igy teszem..semmi eksztra kockázat

innetől vált el a banda..mert 2 perc múlva is belementünk egy jó feljáróba ami hibátlan motorrral kafa kis felfelé..Qplung nélkül meg soha..aranyfog szolt neki .. igy nem tudunk együtt menni.. akkor csak váljunk szét(amit bili is mondott mikor tönkre tette a gépét..csak mi meg próbáltuk egyben tartani a bandát, de nem lehetett)...
aranyfogtól le a kalappal hogy bevállalta..a velemmenetet

szépen motorkázgattunk .. lálytba pihenőkkel nem terhelve magunkat .. majd pár óra múlva... belevittem magunkat a jóba
gabesz emlékszel a csótányos 4méteres fal patak-kimenekülősre ...ahol a qplungot ezre300ötven1edszer beszart...tudod robival mikor 3an voltunk...
na azt felürről csináltuk... lefelé(szóval vissza-felé ott mentünk bele fentről a patakba)...
az kb hogy tudom leirni...(3d gászgaszmozi )
meredeken lefel 100mert.... belátható avaros talaj.. majd a 4méteres fal tetejéről bele a patakba...a patak felfelé nem volt egy leányálom a sok beledőlt párhuzamos ág miatt..de kicsi takaritás után elértük a patak Y ját a végét...ahol szemben fel lehetett menni..elgondolásm szerint ..
az úgy is lett.. y szilonyból balfelé fel 3 métert majd jobbra felrántva felfelé egy 7métert meredeken.. ki a patakból...egy olyan meredek rengeteg kidőlt fával tarkitott hegyoldalon találtuk magunkat(ez már a patakból is látszódott... hát lehet hogy túlvállatam)...olyan hogy behánysz ha meglátod de már a patakból kijutottál...
kitakaritott a kijárót aranyfog kitört a falon majd kezdte a felfelét... lementem a motorért...indultam neki ..majd látom ám ez nem lesz gyerekjáték..de az 525 sx + K gumival ...ez nem volt akadály... szépen kerültem aranyfogat a beakadt résznél majd... csak is 2-3 feladattal előre koncentrálva.. egyben erős gázfröccsökkel operálva figyelve a lendületben maradásra ...átlépem a kidőlt fákat ..sok sok volt belőlük..de haladtam szépen felfelé.... keresem a kiutat...lendület maradjon mindég mert a fákon át a meredek avarosban csak igy lehet könnyeden gyorsan haladni..gyorsba csapkolódó jobbos balos zorrók tömkelege
..mint ha a gyufásdobozt kiboritanád csak vastagabbak a gyufák és meredek a hegy..
bakkker egy motorátrakás irányba állitással felbirtam menni az on a 200 éteren.. olyan zorrós volt..amit eddig itt a zarándba soha nem találtam
a végén meg volt a katarzis...IS..
olyan igazi..A zorrós nyom...eddig ilyenünk nem volt
hú bakker állati volt... itt aranyfog tuti megöl a tetején...ha felér...és 20perc pihi után..mikor már kap majd levegőt...
de tévedtem...
mostanában állandóan azzal jön hogy jó lenne egyszer ..déván..az A nyomot végigcsinálni...és szerintem képes is rá.. és most akkor ez itt egy lecke szerintem meg még jó is. ..
az idő szépen telt múlt...de egyszer csak már láttam a fák közt jött felfelé..szépen haladt sztep bály sztep(ez nem szlenges ez fonetikus angol )magát... én nagyon hallgattam és próbáltam belelátni a fejébe hogy most akkor utál vagy mi van...de...még egy jó 10perc kemény küzdés után felért
letette a sisakot.. ami kb olyan volt mint egy vödör viz amit szivaccsal próbálsz felitatni..de mikor félve kérdeztem hogy azért jó volt(mert ha nem akkor többet az életben nem jön el velem kettesben).... és hogy ez azért csak...
de nem tudtam befejezni mert azt mondta.:
ez állat volt...ez igazi déva A nyom.. és ezt kell gyakorolni

na ez az ember ez egy másik ember lett az aki tényleg akar is valamit..nem csak ugat meg ábrándozik .
megpihentettük ..na akkor mondom ebédszünet
a exc 300as úgy gözölt úgy amblokk..az egész... mindenhol... akkor pihenjünk.. együnk vizettöltsünk és gó..de dévásan.. mert ott a kemény részek után mindég jött egy kis levezető.. .

.még beletöltöttem egy kis patakot a túrába... fasza csúszós leveles kijáróval meg egy kis vidizést nektek.. mumusfeljáróról azért csak sikerült valamit idebiggyeszteni...azt megcsináltuk ..kétszer..a vidi miatt..de már későre járt már..
gÓ bek...40 perc nyélen piritunk az erdőben ..kevés meredek de hosszú avaros fel lejárókkal .....elindultunk haza
még a végén a legutolsó lefelében..ahol eddig is mindég megszaladt a gép...egy dulpahalálos fakikerülést azért még belraktam ...kérdem a végén goldentooth tól ...na itt ketten hittük azt hogy ennyi volt ..hú bakker az kicsit majdnem sok lett.

csak a helyi titokolvasóknak
a sokknak innen a környékről(50km)..akik még csak annyi tudnak rólam a csunya nagy kopasz vagyok...
szerintem jobban jártok...ha csak megmaradnak az olvasók és nevetgélők között ...
mert lálytos kis túráknak tünnek ezek a vidikről... hogy fekszenek a marhák a kis béna semmi helyeken...de ne legyenek illuzióitok...ott ti a soha kategória lennétek...
kérdezzétek csak csanádot...
Így volt ez még pár éve a ceredi versenyeken is, csak mostmár elszemtelenedtek az erdőtulajok...
azért ezt jó olvasni hogy vannak akik 270Ha-t csak úgy odaadnak egy rendezvényre! ez zsír! bár nekem lenne 20ha-om azon is csinálnék olyat...persze nem az alföldön
nyomják a morék, a szőke morék meg rázzák hozzájééé.
Latszik na, hogy az ereiben van az endurozas...
Feri 1 jotanács...legközelebb ugyan ilyen szituban ..:

1.gyertya kicsavar, motor fejtetőre fordit mint egy kisbiciglit berugoval átforgatni, hogy minden kijöjjön a forgattyus házbol, kipufogo rendszerböl..

2. közben a motort ugyhagyod pihenni leszeded a légszürőt simán kinyomod belőle a vizet , visszarak.

3. karbi also nagycsavar kicsavar , viz kienged.

4. engedélyezett szerelési idő max 20 perc, utána berugod és mész tovább...


ide kapcsolodo dolog... csak anélkül hogy fényezném a gasgas-t , de mint érdekesség elmondom ,van rajta 1 nagy imbusz csavar réz tömitő alátéttel, ami a forgattyus házbol engedi le ilyen szituban a vizet-sarat....merthogy a tervezők gondoltak erre is...
az nem a katay, azt nem filemztuk az durva....
az a fellépőt csak havran tudja még Orosszlán szerint.
van tobb Kátay feljáró, azt amit Zari mond majd megcsináljuk,
tervezek majd veled meg GASGAs akossal menetett, a kis homokoozdba..
te Zari,

ennyit neked a video tanácsaidrol. (vicc)
http://youtu.be/FVAGiB2VNM8
ez jogos, tényleg elég nézhetetlenek a 8 mp-es videok...

valami szerkesztővel dobd össze őket egymás után 1 videoba ... ugy már jo.
csikusz ez a lap tényleg hopp-hopp verzio... a sok kérdőjellel amit berak a nevekbe pont nem lehet érteni egy mukot se....

amugy szép szines.
elfogadom tanácsaid, De a nagy gumit is megugrom simán egykeréken.
nincs hiszti.
s megjegyzem, a utolso román versenyen a prologot én nyertem meg...
s ott egy autot kellet at ugorni... Hosi ki nem szar utánam lett második...
s persze elfogadom amit mondasz de mutasd majd meg.
hozzád igen mennénk le. megfogadom tanácsod csak hárman megyünk de lehet csak ketten. s a Hisztis kedvéért felrakom a csoda gumiját.
delehet azota les ICS-em...
Hehe jah es kihuzom belole hol kell 6-7ezerét gumit venni, nekem a ledobott gumiaim, 3-4 mentesek is 8-9 e. Ft de persze ez judapestia... itt minden draga.
az a sziklás fellépés az szép...
látom titok motoroztatok...

amugy az nem az a Kátai feljáro amiröl Viktor beszél.... kb köze nincs hozzá , emezen simán fel lehet csorogni azon viszont felmész vagy meghalsz kategoria...
meg tudás bazz, látad nem volt lendület sem tapadás, a hires ujra futozottal.
Szép, ügyes kivitelezés...ide kell a 2T!
morgen..
hály.
feri...
ff(fészbukferi) ..
ez lesz az új neved...mert zsir..zsir a fészbukod
szóval..ff

az ilyn 10mps vidiket kár felrakni.. iletve megnézni is...ez most is bebizonyosodott..mert megnéztem mind...de
ami már 30mps annak már van értelme......
látod a tályat látod a feladatot a motort az embert...ez mind agyban 5sec mire feldolgozza a feje-d
tehát ha a tály motor ember feladatra legalább nem ál rendelkezésre 30 sec élvezni már nem is tudod a viditt(mert az élvezet 20 mp től kezdődik..
addig csak bambulol...
pl a 33mps áki felépős az jó..
a többi rövid
ez nem fészbukszvikis ez gasgas fórumos zarándolos jobbÍtós beszólás

a helyek jók..az idő mocsok...már a nap sem süt arra
a gumikon úgy mész át mint mikor a depón mész át szalkában...gáz
állyá föl de ne pucsiccshátulját terheled.. nem pedig béemikszes berugóztatós ..gázzal fel a levegőbe...és mikor a tetején vagy szinte ott még végig egykeréken van.. és úgy léped át.. azért is nem mered a nagygumit megcsinálni ..mert ezzel a pucsitós tecsnikával...ezzel az a kisgumi a csúcs..amit kihozol magadból meg a bergből..igy nem leszel drágám dzsarviksz 1000 év múlva sem

tegnap...
tegnap ha jöttél volna megtanultad volna ezt a hisztis nagygázos feljárókat.. az tuti..mert tettem a nyomvonalba szépen...
és nem is azért húztál nagy gázt mert paraszt vagy és a paraszt az parasztgázzal megy..hanme azért mert az avar az mindenhol 30% növeltea feljutásod ellenálását..+ volt sár is..ami megent csak jó volt.. de a sár kicsi volt...de volt...
Beszámoló a tegnapi menetről ! - A szerencsétlen szerencsés be-Ázásról. !

szerencsémre több meghívásból a csapatunk akivel gyakran s mindig együtt járunk motorozni, közös döntéssel, BalatonFüzföi Oroszlán Adám meghívását választottuk, közös döntésből.
reggel 8 indulás 10-re lent öltözés s felpattanás a hard-enduro gépekre, Ádám egy Yz cross-al ami hát endurositva van de a böööö nevezhető alapjáratos nyomatékos erő leadást nem tudja de így is olyan ultra hard helyeken felment s felvitt minket öröm volt nézni. A különböző helyek köz sok volt a tempos átkötő szakasz még egy majdnem folyónak mondható térdig érő patakon is átmentünk kétszer majd a végén leírom mi volt a szerencsém meg a bal szerencsém.
Jártunk régi romai gát alatt vizes árokban extrém át-ki keléssel.
Jártunk a Kátay elnevezésű hard-enduro feljárón ami keménynek mondattatot de le küzdődőt simán 10 perc alatt. Igaz volt benne egy meredek sziklás rész ahol el lehetett szenvedni rendesen,
Ozt voltak fasza ösvények, tempos részek látszik Ádám még sérült hátsó fékkel is szépen tolta a tempokat.
Voltak kemény köves és laza köves feljárok, s volt olyan rész ahol mentorom GASGAS Ákos bizonyított, olyan helyen ugrott fel laza tapadás nélküli meredek 2 méteres nekifutással egy 2 méteres falnak hogy na. Voltunk bányában is néztük a erdei enduro-cross szakaszt ami mindig vissza szúrt a bánya lejárokba s feljárókba.
S haza fele vissza a patakon nem messze a céltóé fáradtan átkeltem másodiknak, mivel ott mentem Ádám után, s olyan tempot toltam a patakban, s fáradt is voltam, hogy átmentem de a patak 1 méteres meredek feljáróján oldalba vezettem a motort a patakba bele majdnem tanki dölt a motor a vízbe.
Balszerencsémre a motor vizet kapott a hengerbe, s mi hülyék rúgtuk ki a vizet belőle ki de nem indult. Gyertyát kellet volna ki venni. s utána berúgni s megint gyertya vissza s beindít.
De hát sötét én nem tudtam azt az lett a vége a 108 üzem óras motor am tervbe volt véve lehuzodik a henger esetleges dugó cserére vagy viszontlássa, hát ez megtörtént.
De előszór haza húzódott a motor vontatásban, majd Oroszlán barlangjában (garázs) Pizzázodot,
http://www.facebook.com/photo....
itteni finom pizza ilyen jó pizzát s tésztát még soha nem ettem, de lényeg ami lényeg Ádam szerszámnak mondható szerszámaival levevödőtt a henger, meg vizslatott, azt az derült ki kutya baja hengernek, dugonak, csak érdekes modon a sras viz a gyűrűket beszorította a dugóba és e miatt nem volt kompresszió. szóval a motorba lesz dugó csere a kötelező szerviz meglesz ez a jó hír a rossz hogy hát este sötétbe folyóba bukás és jéghidegbe haza vontatotdttunk.
Összeségéében zsir volt a menet meg szerncsétlenül szerencsés

kösz Ádám-nak

sziasztok ZsirFeri
vilinél vanna a normális vidik..vagy6
ma megszerzem.