Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor most megnyugodtam,mert már kezdtem kellemetlenül érezni magam.
Mi ez-e?Rugógerincütőfelpattanó?
Mi nem agyalunk,megyünk Meg idősíkot is átlépünk,de ha még ezt a sok okosságot is fel kellene dolgoznunk akkóóó nem is tudom mi lenne .Tanultok?Vagy tanítotok?Okultok vagy okítatok?Me nem mindegy
Dew, a motor szervizelés megtörtént, kész csak dugo kell bele és kész.
viktor jol mondta Zozee leirasa szerint tettem a motor karbantartást.
nincs baja. de gondolkodom felrakom a légszüröt magasba. oldal helyett.
ZSIR! hát azért írtam az "ŰRT" mert hiányzik a búrád meg a NAGY pofád!
Baszki viktor én meghajlok előtted! Méregeted a láncot,számolgatod az áttételt,komolyan mondom hogy meg vagyok döbbenve!

Csak én szarom le ezeket a dolgokat és más is ennyit agyal?
Ezzel mos nem akarok semmi feszültséget szítani,csak kérdezem!
Lehet önmetsző(szöges) vagy csavarral (6-os), Feri jössz 1 ilyen menetre? Király nagyon mert pont a vizes vagy fagyott gyökereket kell keresni mert ot fog nagyot!
A bűnös...és ami maradt belőle.
Megúsztam baj nélkül, minden épp volt a váltóban, az 1es léptető villa alá szorult be, azért nem tudtam berakni 1-be és üresbe.
Szevasz Vill
nekem 13-51 tökéletes de csak extrémre, felfutokra a legjobb a 13:50 de mejobb a 13:49. a ktéjem 300 2T-re.

mit csinalsz itt vill ?
meg hogy én ür ? otto emlékszem az első közös menet után oda jöt és örömében megölelt, nagyon jól eset, te meg ö nagyon jol össze illetek.
örvendek olvaslak zsir.....
Jó estét!

Feri, részvétem ezért rühellek átkelni nagyobb vízen, sőt ha lehet, ki is hagyom mindenhol. Remélem nem lett komoly baj, a Viktor féle leírást a tisztításról szerintem fogadd meg.

GGÁkinak üzenem, hogy minden elismerésem kurva jól feltolta azon a falon onnan helyből

Ronis: Rühellek szerelni, főleg blokkot, mert sose vagyok 100% ig nyugodt, hogy jól raktam össze, most is parázok, hogy minden patent-e, főleg mert így még sose húztam össze blokkfelet, ahogy ma
figyu..vili meg csanád már intézi a csavaros gumit.. akkror innen elmegyünk télen is csavarogni egyet... van új helyünk finom meled jó testes leves van akkora mikorra kérjük..
+haverek gumi..szöges..meg hó..vihetünk sanyokat azt szokat húzzuk a szánkóval.. kb csak egyszer mert hamar beledöglenének egy ilyn 50km /h esésbe
Estét.Volt ma valaki boltba tejér kenyérér?
jól van! Nem csak okos vagyok hanem szép is!
Te annyit agyalsz az áttételezéseken,be ajánlak má valahova Renthal megfelel? Mé nem cserélsz váltót?
jahh a 42 elég hihetetlen... lehet csak tesztelsz minket hogy figyelünk-e..?
zsir örvendek, s bok hogy elismered tapasztalataim. brát.
kéne majd gurulni, nem vagy a szavak embere, de öreg nagy hatással voltál rám a motorozási tudásoddal, deto a viktor... csak ö sokat dumál...
de fejlödö képes...
jo lenne majd szögessel is nyomulni... is.
s nem szivatsz tudom.
Bocsi!

12-52
nekem van 42 lánckerekem..ingyé nekedadom ha kihúzol vele egy napot a zarándben
amúgy nincs de ha lenne akkor alapból megkapnád úgy is
ez igaz....
a jó beállitást igy meg tudod nézni.. hogy a kuplungot akkro nem kell használni alapból...nincs rajtaaz ujjad mintrugólábserifnek vagy szalinak.. ..
nekem ez a 12-48assal van meg ze a kuplung óhne.. beállitás...
12-50 túl lassú lett a felfelékben... 13-50 meg szétkúlungolom a patakaban menéskor...meg zorróban...de pl a sáros feltőltőkeb meg az a jobb...ezért lett a 12-48ez pont a félúton van...(13-52 és 12-48 az egyenlő..mert akkor i= 4 a ..13-50 az =12-46 igy a 12-48az kézenfekvő és jó is lett mindenhol
de szerintem te vili..te nem mondol igazat.. nem hinném hogy neked hátul..42es van...há úgy mellényomtad mint a vizfolyás.
12-52 az már hihetőbb...
a 42 nekem elég hosszunakk tűnik, de te tudod...

amugy 1 jo tanács ezt váltsd át ugy hogy az eleje 13-as legyen,és ugy hozzá a hátulja sokkal tovább birja,

1 időben én is raktam a 12-est előre de olyan gyorsan megette mindig mint a lepkefing...
szerintem vicces volt...
én így választottam ki az első és hátsó lánckerék beállítást, (12-42)
Amúgy tényleg ha kicsit unalmas a motorozás próbáld ki mert nagyon fel tudja dobni a napod kuplung nélkül, mert így tudod meg igazán a jó lánckerék beállítást hogy ideális legyen, mert sokszor nem tudja az ember eldönteni mi a helyes áttétel beállítás!
Ez a leg ideálisabb beállítási mód ha kuplung nélkül vagy, mert ilyenkor nincs megállás, sem patakban, sem feljárón, sem 60cm függőleges fal, szóval csak mész egész nap és nincs megállás!
Ha végig tudod csinálni így is a napot akkor jó az áttétel, és annyit tanúlsz azon a napon,hogy legközelebb kuplunggal röhögve végig csinálod a legnehezebb szakaszt is!
ezért nem kell sokat irni..mert hamarabb beirják..de nem olvasom mert irok
szerintem ebbe semmi vickes nem vót.. tényleg itt legalább elhiszik a vakersaker dumámatt..

a qÚplungról annyit... tanulni az is egy lépés.. ugy szokták a tanárok.. hogy azt gyakorolják.. mennyé elsőfék nélkül..mondjuk ezt keveset..de azt hogy hátsófák nélkül azt sokat ... mennyé..qplungnálkü...de ahhoz nem kell szétverni a qÚplungszektort

de pl szali..szali a kúplungnélküli menést fél éve csinálja..mert még most is szar neki.. most pl szétmaratta valami fékfolyadékkal.. .
déw a legózós rémeremiksze 100ezerszer megbizhatóbb
szóval szalikan kéne egy ótómata rekblúz qplung..azzal 100ezret spórolna.. mondjuk abba nem tud úgy bele-kúlungolni...vagy igen...dem zsóti mesélj már errő a 400dolláros tsodáról...
nekem jó az az sx öt nyuszi öt ahogy van..ahogy azt az isten a gyártósorról kitolta...
6 gang...
exc tank..
tuning hűtő..
nagy vizkerék..nyáron!
18as kerék...valami jó kroccgumival..lehetőleg ..kenda.hahahaha
mi kellene még egy vb eksztrémendúróra.. egy lyaú rályder azt még keresnem kell hozzá