Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha ekkora tervek vannak akkor már megvetted ,igaz?
A legnagyobb segítség az pár szó..ne vedd meg!
figy remélem nem roditok bele senkinek az eladásába..
de én ujjonan próbáltam... s akkor sem kellet.
vegyel 2T többit felejtsd el.
vagy KTM 4T de elmondom motort csak simeröstöl egyébb ként 100% buksz. a 2T-nél kisebb a hsizti ha hiszti van érted..

gasgas csak 2T-ben jó.
Röviden: ha jót akarsz magadnak, felesd el!
Van ember aki pengén megcsinálja a gyári betegségeit,de az is sok lecsó
Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni hátha van valakinek tapasztalata GasGas fse 450-el 2005 injektoros mocival kapcsolatban.(hibák,alkatrész...)Hobbi endurózásra használnám tavasztól meg kapna egy supermoto szettet.
Előre is köszi!
amugymeg A Maják szerint Chuck Norris idén egyedül ünnepli a karácsonyt!


ahogy vik szokta volt mondani.. csák ronisz...
és amit elfelejtettem hozzá tenni a 2t ellen agitátorok folytonos hivatkozos vesszőparipája, hogy keverni kell a benzint otthon kannába és az milyen macerás.... na ez is megszünne egyböl.. kuton mehetne bele a tiszta 95-ös...
azért ha még szakmailag boncolgatjuk a témát... hogy legyen valami motoros is itt....
nem is lenne rosz használatilag a külön olajzás a 2t injektoros enduron...
merthogy extrémkedősben , patakosban csak pötyögsz, nem lenne felesleges el-olajosodás a kipufogoban ...az utána valo tisztitos öblögetéssel....
+ joval kevesebb 2t olaj fogyna , gazdaságosabb lenne a holmi, kevesebb füstfelhővel hátul, utcainak az emisszioja is fényévekkel javulna....merthogy fordulatszám arányos az olaj adagolás...

tán annyi fejlesztést saját kutfőböl hogy lenne benn a szokásos kevés a tartályban az olaj kigyullad a lámpa.... ez eddig ismerős mindenkinek a robogokrol....
de én tennék bele még i érzékelőt a szivattyu után egy átfolyás érzékelőt, ami ha levegő buborékot érzékel azonnal kigyujtja a lámpát+ azonnal leállitja a motort ott ahol van...

igy megelőzhető lenne hogy valaki baszik utána tölteni az olajat tartályat és kifogy, vagy a másik nagy para a szivattyu szarik be és nem visz olajat ergo besűl a blokk, megragad a dugo, csapágyak-hajtokar .
bakker itt minusz 3 fok van üvegre fagyott talaj...
zsirferi und viktor... most akkor dugtok oder csak orális lesz,.. .

1 onboardot csináljatok már rola....had nézzük...

na béke szerelem, free tibet..
lehet...

mondjuk az ijektoros valoszinű külön olajzásal fog tökéletesen műkszeni....ami ahogy irtad is bonyolitja a rendszert, tartály-szivatyu-csővezés...

volt ismerős akinek 4t injektoroson az tőmitette el az injektort hogy kicsit olajosra csinálta a légszűröt, és berántotta a légszürő olajat aztán ohne benya...
vasárnap gyere ki 11 fél12re a pályára! akár a szögessel
Pityú haveremnek elmondták a tutit az 1wd-nél öreg szekér 2* pöccinti az indító gombot hogy ne forgasson csak nyomást csináljon oszt gyí
és zsir..


na megyek csinálom a szegesgumit...
bár még hó az nix..de szombatra jŐ vagy 20cm
legalább van mit olvasni
ne newess..
ez nem volt szép.. ez még az alfődi énemből jött. azóta megváltoztam....
mék is a fészbukszra keresek valami szép virágos képet....
az a baj ferit meglátom és egyből elönt a szeretet a békesség és a nyugalom és ...
lassan olyanok lesztek mint valami rossz házasság....
jah nem rosz... örökre tanulni kell még a Zari-tol is lehet... akár nehéz megfejteni... crox irását...
szeretlek Vik.
de meg igérem megyek le s tanitasz hegyre menni fell nagy gázzal mert abban picsa vagyok zsir... ?
félészmérnők...
a 3asról tudtam..csak nem sejtettem
de kinyitom szemem..és úgy lesz ahogy a pösti tanárom..mondá...
persze verseny tempoban...
én láttam két vadi uj gépet szenvedni inditással de lehet többet is..
be indull de nehezen... detto ez volt az SX550.el igaz az full race gép volt

mocskosul ment...
Feri!
Nálunk is van 2db injektoros egy 500-as +350sx és mindegyik k-jól indul bármi történik is, mikroszűrő csere olajcserénként és lehet megvan a baj