Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

RonBá,

a hiszti ha versenyen vagy hogy ha kiszakad a külsö akkor leves...
mert akkor nem foltozol...
az én megoldásom az 100-200 km tökéletes. bocs.
más dolog bonyolult s drága.. kb 60 rongy igaz ha megvan akkor tartos. nagyon.
de igazán a felni+gumi köpeny átfejlesztése vetne véget ennek a hsiztinek, ha valaki végre csinálna egy enduro szabványt.
igen lehet ...vik a hatsó hajtást akarta vmi szállítószalaggal szerűvel mahinálni..
titok de komoly rétegrendvan...
a moose nem teljes moose... csak ilyen 1,5 cm es a külsövel érintkezik.
a retegrend: kintröl befele
külsö
max 2 cm moose ami körbe vesz egy belsöt a moose-t körbeveszi egy karbon kevlar papalan.
belsö
tubbliss
felni...
patyi bácsi... a tanyasi mousset ergo uszo szivacs azt Gabi probálta ki, a sitalpat meg én csináltam előre... Viktor az csak mesélni szokott...
ok ügyes vagy csak azt nem vágom.ha múz van benne hogy lehet leengedni a nyomást
feri ne viccálj már.. azt hittem azért tekeredik el mert előre forog a kerék...a gumi meg tul lapos...


megsugom neked van hogy azért nem tekeredik el mert a felnire rá tud sülni a gumi falca, olyankor megáll...

amugy simán meg lehetne csinálni a küllöket hogy a ne a felnibe fogjanak, hanem egy + perembe a béta triál-on volt olyan felni.... utána már csak a gumi falcára kéne az elöbb emlitett fogazás, és szereléskor bekenni azzal a gumi tömitő folyákony cuccal amivel a gumis szereli a tömlő nélkőli teherauto gumit.....

és máris kész a soha ki nem csipődő, változtathato nyomásu, könnyen szerelhető, egyébb belső macerás sallangoktol mentes tökéletes enduro terep gumi....
ugye hogy okos vagyok, vagy okos vagyok...
na utaljátok szépen a tizeseket, de a titok olvasok is ám mert van ip cim figyelőm...
figy...
ha én csinálok valamit az olyan is....
meg meg is csinálom...
profi anyagokbol sokba lesz az biztos... csak az anyag militerje 6000 Ft amiből lesz a moose.... de gec jo cucc. majd ha kesz... lefényképezem
tuti jo lesz mert miden lényeges dolgot ötvöz:
1 .- tubiliss miat zárt a rendszer + nicns elforgása a külsönek
2.- a belsővel lehet szabályozni a nyomást.
3.- a moose miatt nincs dekekt
4.- a nyomás s egyben a gumi képlékenysége 0 nyomástól 1 bárig szabályozható.-

igazán egy egészen új ráff feljesztéssel lehetne ezt megoldani, rövidebb küllökkel, minden benne lenne a ráfban, söt ha azt mondom a olyan gumi köpenyt lehetne csinálni amidinamikusan változtaná az alakját menet közben...

képzeld a kövesen temposan megfujnád...
a sárban felfujnádd s a bütykök kimennének...
gyökeresen ki fujodnának szögek...
aszfalton le engednéd s kapnál egy majdnenm slicet.

de persze ehhez magyarnak kell lenni jo otlet... más dolog kis hituek s nem cisnálja meg... nekem minden meg lenne csak az idöm most másra van betervezve....
amúgy elolvastam de nem adok pénzt ...felnigyártók szarnak rá...

régi hátsófelnik oldalába voltak szögek nem emlékeztek ,,,mondjuk oldalanként kb nyolc kis 3 milliméteres....mintha a hiltiszög vége lett volna a falcnál....
van egy szar a padláson majd fotózom.... arra nem emlékszem milyenek voltak azok...japánok vagy ktm ,crosscetka fenetudja ...de még ritkaság se volt ez... többet láttam...lehet csak azért mert fater csinálta környék kerekeit úgyhogy mindíg derékig értek itt a kerekek.... most is
ezt már anno vik is eljátszotta ( muzgyártás) meg a sítalpat is....
lehet gec nagy fék.... után... hirtelen megfékezed a hátsó kereket.... akkor...
azt hogy nem forgás irány ellentétesen hanem forgás irányban ?
... ?
van hogy fordítva tekeredik el a belső ....szoktatok úgy lenni?
mennyit vegyek le ? 5mm ? én is nétem...
pedig pár menetes csak a mitas...
látom ezt már viktor is leirta...
ja és megint kérdés...
ez a tubeliss nem megy szét defektkor ?
figy de a szelep nem a gumi miatt tekeredik el bocs...
hanem a tömlő a sulya miatt maszik el belül. mi mindig indulás elött ellen rakjuk... de msot hogy probálgatom a vastag belsöt plusz külső kabáttal....

ellenrakva eddig nem volt hiszti..

RonBa... ha meglesz a fejlesztésem... kapsz egyet....
tubliss + moose + belsö három az egyben...
csak még nem vettem meg az anyagot spéci moose öntésre... nem volt idöm... de meg van minden...
bakker neked milyen 5-letid vannak.....jó...
az elsők egy kicsit sokat állnak ki, nagyon fog billegni , de majd meglátod használat közben..
mondjuk nem para mert utolag is le tudsz belőle vágni 1 milis korongal...
Utaltam a tííííízest
patyi, ez igy van... valamit valamiért... vagy lapos mászos , vagy keményebb piritos... hátiba pumpa.

amugy erre az elfordulás gátlos dologra nekem is van régota ötletem, de előre mondom aki elolvassa máris jön 10 e.ft-al...

a lényeg hogy a felni gyárto bele rakna a felni peremébe egy szabvány fogazást, és ugyan az benne lenne a gumikba is a falc külső oldalán....hasonlo mint egy személyauto bordás éksziján vannak... soha nem tekeredne a szelep laposan, és többet nem kéne elfordulás gátlo sem...

de még van kb 100 ötletem, fejlesztésem..... tele a polc...
Hey RonBá,

készül a szöges majdnem kész 40 csavar híján az első gumiból kész.
2 óra volt eddig.
6e Ft ktg.
10.9 csavarok hátra 6mm x 30mm - 170 db (siydays)
4.4 önmetszők - 180 db (mitas ef08)
plusz szerszámok.
Erre csak ilyet csinált,meg sem állt,csak dobálta a csomagokat a tetők felett
zsirferi... most olvasok vissza és látom amit irtál erröl az új fejlesztésedröl.... gondoltam csak szolok hogy nincs új a nap alatt...
mert a régi mousse-k pont ilyenek voltak amiröl beszélsz, hogy belül volt egy bicigli szerü belső, és igy lehetett változtatni a nyomást... de nem váltak be, hamar eltüntek, miután kilyukadt a vékony kis belső nem lehetett javitani, anélkül meg tul puha volt.......
reggelt...

köszi most is kettő van benne de nekem csak a bajom a túl lapossal hogy akkor állandó defekt nem?
itt vannak alattomos homok kövek amik nem is látszanak a mély homkkban s jól odaver a felninek s durr....
mászni tudom hogy jó a lapos de akkor állando fujkálás ha pirítunk tovább