Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kis csapokat benthagytátok hogy legközelebb ne keljen kinlódni?
Vagy ezek csak dugók voltak hogy addig még levan szedve ne eresszen.
Én nem engedtem el a tankot mikor tavaly leszedtem. Enyhén nyereg irányából megbillentettük. Szorítóval elszorítottuk a csöveket. Majd levettük aztán pedig picike benzincsapot tettünk a csövek végére, majd a szorítókat levettük hogy a csövek ne károsodjanak. Visszafelé meg ugyan ez a folyamat volt csak fordítva.
nekem eddig többször is sikerült
Köszi zéé ,de szerintem is csak azért van hogy ellehet zárni mert 2 jelölés van rajta , felül on ,alul pedig off,
Sehól nem ír tartalékot, úgyhogy valszeg az nem van.
Szerintem ha van csap: felfelé tartalék,
Vízszintesen zárva, lefelé nyitva mint általában.
Amúgy jóljön ha le kell szedni valamiért a tankot. Sajnos nekem ki kell engedni az összes benyát ha le kell szedjem a tankot.
Amúgy próbálgattam hogy kitudnám e cserélni a légszűrőt ha nem szedem le a tankot, de nem találtam a megoldást.
Írta valaki hogy csak símán fel kell hajtani.
Nekem nem sikerűlt a malacon.
Az enyém karbis xx, pedig van csap milka,szerintem agy biztonsági dolog hogy ha nem zárnának jól a membránok,na mindegy azért kösz srácok
Na tehát csak azért mert érdekel. A 11-esben az elektronika más mint az XX-ben ? Azt hittem hogy csak a bütykös más a malacban a többi csereszabatos egymással. De ezt is jó tudni :-D
nekünk nem segít az elektronika, azért van dúsító...
Végül is mind1 nekem a leghosszabb melegítés a körbejárós vidi ami volt a motorral, ennél több nem lesz.
Nincs ezzel gond míg beszélgetünk.
Legalább van mit olvasni.
Igazából nem is arra reagáltam hogy kell e melegíteni, vagy sem. Hanem: ha melegítjük és oldal sztenderen van vagy függőben szerintem pont mindegy.
De hozzáteszem általában ha beindítom, 1percen belűl én is elindúlok. (Persze nem húzom neki.)
Mondjuk a kamionokat nem kevés időre tervezik, kb 1.5-2 milla km-iga ha addig megkap mindent ritkán kell a motort bontani.
Pár éve volt már ebből hosszú polémia..... ...érdekességképp, rönyó kamionom van, az előző is az volt, itt a metódus, hogy minél hidegebb időben indítom annál nagyobb fordulaton jár magától ( nem tudom semmivel csökkenteni) ami szép lassan csökken amíg egy adott hőfokot el nem ér az olaj (kb 20° lehet mert nyáron sima alapjárat van), jó pár típus cselekszik így igaz nem mind.
Ezt ne feszegessük mert többnapos lavina indulna...
A hideg olajnyomáshoz ennyit: http://www.mazda-auto.hu/motor...
Köszi megoldódott.
Rajta vagyok a sztorin tavaszra bőr lesz csizmával ha fene fenét eszik akkor is.
1-2 percet töttyögök én is de többet semmiképp sem. Olajnyomás is magasabb fordulaton mint alapjáraton. Jut fejembe találtál vizsgaállomást Győrben? Mert ha kell tudok adni elérhetőséget.
Én jól vagyok. (Leszámítva a hogy nagyon sajnáltam 12 évig motoroztam vele)
De a moci totálkár. Szerencsére felajánlotta az alkatrészeit, így épűl az utódja.
Ez a melegítős dolog az eu szabványok miatt változott meg, ha végiggondolod a működését akkor a motornak az tesz jót ha kicsit emelt fordulaton rövid ideig helyben jár és csak akkor indul el amikor már kicsit átmelegedtek az alkatrészek és az olaj, az eu szabványok azért változtatták meg ezt ami még a 80'as évek előtt a fentebb írt módon szerepeltek a manualokban az azért történt mert a katalizátor csak melegen működik, amíg hideg még több és veszélyesebb káros anyagot bocsájt ki az ólommentes benya mint az ólmos előtte, tehát ezért forszírozzák, hogy mihamarabb elinduljon az ember és ugyan magának a motornak nem tesz jót, de a környezetvédelemnek igen, legalábbis szerintük.
A Te disznyód is faja Gergely csak öltözz fel is rá méltón. Motort vehetsz másikat de a lélekvándorlásban én pecielle nem hiszek.
Hú B+ befordult eléd... Jobbulást mind2őtöknek!
Jól van Pocsi ezt megjegyzem.
Az vólt.
Most lesem a géped nagyon kutya a sztrítfájtered!