Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja. Meg nevet is váltott. És még örüljünk, hogy nemet nem.
Dőreség!
Akksit csak is kivett állapotban töltünk!
A feszabályzó terhelést úgy értettem hogy a helyére bekötve töltöm az aksit, egy csatlakozón keresztűl. Persze csak csepptöltéssel. De így vannak a gyári szettek is kötve (asszem). Ha azok nem terhelik, gondoltam ez sem. Eddig már 11évet kibírt.
Igaz egyszer már cseréltem aksit. De a feszszabályzóval nem volt gondom.
Te kölyök! Összementél a tudtom nélkül?
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Nem mondott hülyeséget!
A fesszabályzót akkor terheled igazán,ha kevés fogyasztót kapcsolsz fel! Mivel a többlet áramot neki kell hővé átalakítva, eltüntetnie!
Nem tudtam hogy karbisról van szó!
A motor pótolható
Hurrá. aztán várjuk ám a fotókat :-D
Köszi.
Persze akivel történik ilyesmi úgy látja hogy ha nem történt volna semmi, az lett volna a szerencse. Persze így is az hogy nem lett bajom, csak...
De lassan alakúl a malacka, nemsoká felkerűl
XxBajkertól vásárólt hasidom is. Aztán lemázolom azt is.
Nagy marékkal volt szerintem szerencsére, különben nem tudnál írni ide
Valójában a lényeg hogy neked egy két ütődése kívül nincs bajod.
amúgy meg igazad van. Ha nem is őrült módjára de egy árnyalattal gyorsabban kell menni mint a tömeg ahogy halad. Ha nem akkor nekem is olyan elveszett érzésem támad. Ha picit gyorsabb vagyok másoknál akkor úgy érzem hogy én irányítok és kontroll alatt tartom a körülöttem zajló eseményeket. Bár nem biztos hogy ez jó technika. Majd az idő megválaszolja. Mindenesetre ha nem így közlekednék akkor nem állná meg a helyét a sztereotípia "Néz már a száguldó donor"
Hát igen. Mindig gyorsabban kell menni mint a többi közlekedő, különben történnek érdekes dolgok. Ja és egy nagy marék szerencse is kell.
Ebből nekem a nyáron csak egy kis marékkal vólt
nekem is csak egyszer sikerült. Enyingnél haladtam a felezőn mert ultra szar az út minden felé arra (Vagy az volt) Dobozokkal utassal. erre valami hülye utánfutóval beállt mellém és rángatta rám a kormányt. Egy két gázfröccs hogy tudja mi a helyzet. De az egyik alakalommal túl korán engedtem fel a kuplungot. el is emelte az orrát. De jött továbbra is. Öcsém a hátam mögött megoldotta a gondot, mivel ő kevésbé kultur lény mint én egy jól irányzott mozdulattal becsukta a tükrét. szerencsére volt benne annyi kultúra hogy ezt a dolgot a tükörrel legalább az előre elrendelt irányba végezte el így nem törte le, csak amerre engedi becsukta. Gondoltam arra hogy hagyom had menjen de a hülye állatjának eszébe sem jutott hogy mögötte egy tréler van ami pont annyival szélesebb volt a kocsijánál hogyha így elmegy mellettem akkor mi szépen hanyatt felfekszünk a tréler sarkára.
Nem feltétlenül élveztem a helyzetet. Arról nem si beszélve hogy akkor jártam kb váltós motorral olyan 2000. Km-nél tehát épp hogy megszáradt a tinta a jogsimon.
Azóta ilyen gondom nem volt, mivel igen ritkán lepnek meg hátulról mostanában.
Az érdemen nem változtat.
Nekem eddig csak véletlen kerekezett, illetve nem az vólt a célom. Csak oda tekertem neki aztán uzsgyi.
Jah jah csak elírták a nevem az elején
Nem láttam még ezt a videjót.
Jól nyomod rajta ogerg.
Pláne forgalomban, kocsik között.
De jó hogy megosztottad.
Az Elmondások alapján nem egy túl acélos pontja az XX-nek meg a 11-esnek sem a fesszabályzó. Erről talán Milka tud mondani okosabbat.
Úgy ahogy én kötöttem elvileg nem lehet gond. lehet hogy most hülyeséget mondok, de nekem a szerelőm valami olyat mondott hogyha pl gyenge az aksi akkor menet közben úgy lehet a fesszabályzót kímélve haladni ha minél több fogyasztó van mivel úgy kevesebb plusz töltést kell a szabályzónak hővé formálnia, vagy valami ilyesmi. Ha nagyon nagy hülyeséget mondtam akkor bocsánat, a villanyhoz valójában annyit értek hogy meg tudom különböztetni az áram alatt lévő burkolt és burkolatlan vezetéket, mivel más a fogásuk.
Én direktbe kötöttem egy 10 A biztin keresztűl. Így tudom csatlakoztatni a csepptöltőt ha sokáig nem használom. ( télire)
Apropó: bár vagy 10 éve így van és nincs gond belőlle, de nem terhelem ezzel a feszszabályzót? Melegedni nem melegszik, így nem aggódtam rajta.
Viszont így figyelnem kell hogy ne maradjon bedugva fogyasztó.
Nekem is úgy van megoldva hogy kényelmesen be tudjam dugni az ajzatba a töltőt. Általában az ülés lenyúló szárnya alá ér ki a csatlakozó. Annyi trükköt tettem a dologba hogy az ajzaton csak akkor van villany ha gyújtás van a motoron. Nehogy véletlenül bedugva rajta felejtsek valamit az ajzaton. így ha leállítom a malacot nem lesz áram szivarcsatin. Így kicsivel bolond biztosabb a dolog.
Nem is olyan régen ki is próbáltam. Autós GPS tanktárkába. Töltő bedugva. Szépen működött. Igaz a GPS állásszöge meg az autós mivolta miatt nem sok mindent láttam rajta de működéstechnikailag kitűnően működött.. Hogy ezt kiküszöböljem lehet beszerzek egy füles és ha kell akkor bedugom a GPS-be meg a fülembe és akkor pofázza nekem merre kell mennem.
Én raktam annyi plusz vezetéket.... , nincs vele semmi gond. Mindenre biztosítékot kell rakni, (amire szükség van) és tudni mit hova kötsz.
De a12v csati nekem is az ülés alatt van.
Jó mondjuk azt elismerem hogy nekem is csak annyira lehet megemelni a tankot hogy a szorító fogókat meg a kezemet be tudom tenni a tank alá. Elszorítom és már is szabadon lehet levenni a csöveket.
Csak amolyan dugó gyanánt voltak rajta. Nem szeretem hogy a tank alatt bármi olyan van ami eredetileg nem volt ott. Pl a szivargyújtó kábelét sem voltam hajlandó áthúzni a tank alatt hogy a kormánynál legyen. Ezért van az is az ülés alatt.

amúgy szerintem simán tehetsz rá hosszabb csöveket is hogy legközelebb ne legyen ilyen gondod. Mondjuk 5-8 Centivel hosszabb csöveket raksz fel a tankra és máris megszűnik a probléma.
Nekem annyira rövidek a csövek hogy épp felnyitom és már feszűl minden. Előszőr a vezeték az ac-hoz+szintvisszajelzőhöz.
Aztán a szellőzőcsövek, utánna az injektor vékony csöve, végűl a vastagabb cső aminek van egy füle ami pozicionálja. Ha ezt levágnám előrrébb lennék, de a csavarját akkor is fel kéne lazítsam hogy elfordúljon.
Na mind 1. Gyári szűrőt nem kell két hetente b@sztatni.