Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nem ver bele sehova. Villa hid, kormány fentvan. Minden vezeté stimmel. Az idomokon bejlagolnom kellett, hogy forduljon a kormány. Nem akartam vágni az idomot. Ma csináltattam hosszabb kuplungbovdent. A héten felkerül ez is, és a hosszabb fémfékcsővek, amihez ma kaptam fékolajat. Ha minden ősszejön a hétvégén lesz proba, és fotò is. Az ülépozició màr most szenzációs. És ezért is álltam neki, mert sokat járok az Alpokba.
Aha, értem! Még megrágom a témát! Az oké, hogy kompletten kell cserélni, úgy értettem az egyéb módosítást, hogy a lánc vezetőnél rendesen elfér-e a lánc, nem ver-e bele valahova ahova nem kéne, ilyesmi. Kösz az eddigi segítséget!
Kormány átalakítás hogy megy?
Hali.
Nekem eggyel kisebb van elöl, ez nagyobat dobot rajta mint a yoshimura rs5. A haver cbr fs-én elöl eggyel kisebb hátul kettővel nagyobb. Mostvan azon a szinten mind az enyém, de 230 -nál fogyóban van. Viszont 12 ezer km alat megette a did láncot.
minden képpen kompletten kellene cserélni.
Hali!

Szezonvégi kiárusítást tartok, mert a Jézuska új szerelést hozott! Eladásra kínálok egy Alpinestars SMX Plus és egy Sidi Vortice csúcskategóriás verseny csizmát. Mindkettő 42-43-as. (35 párja) Egy M-es méretű Shark Zarco Replica bukósisak, 1 éve újonnan 75-ért vettem, hibátlan, beépített napszemüveges 55.000-ért vihető. Van még egy női Spool kordura dzseki S-M méret, utasként használt 20-ért és egy Yamaha speckó motoros hátizsák. Yamaha kereskedésben vásárolt, használva nem volt, még a cimke is rajta van. Új ára 19, most 10-ért szinte ajándék. Akár karácsonyi meglepi is lehet. Ha valakit érdekel írjon és küldök képet, de egy része a kepesmotoron és az olx-en is fent van.
Gondolkodom a cbr leáttételezésén! Elöl egyel kevesebb, hátul kettővel több. Valakinek ilyesfajta tapasztalata van már? Elég csak a lánckerekeket cserélni, vagy kell-e még valami mást is módosítani? A km óra csalást meg lehet oldani elvileg valami utólagos elektronikával.
Ajjj, szegény RR! Dobozt is teszel rá?
Bàr biztos kényelmesebb lesz, és városban is jobban tudsz manőverezni!
Üdv eladó egy gyári kipufogódob,kiherélve,15e ft-ért.Posta oké.Érd:zoli_motor@freemail.hu
CBR 600 RR PC37 2005 lengővilla eladó
Vagy ez?
Ha beválik a túra kormány.
Jövőre ebben a hrc szín összeállításban gondolkodom, csak arany kerekekkel.
Hamarosan szentségtörést hajtok végre az rr-en.
ANTIHOPPING KUPLUNG szett 10 üzemórával számlával dobozában eladó PC-37 CBR 600 RR
érték egyeztetéssel!
CSERÉLNÉK PC-37 CBR600RR, HRC kipufogó rendszert széria rendszerrel, ugyanitt ARROW race lábtartót széria gyárival, ÖHLINS első telópárt és egy hátsó Öhlins gyárival,-!
Csak telefonon keressenek: 20/ 559 66 53
Szia, nekem is ilyen a bajom csak nálam általában pont akkor ráz kicsit amikor nagyon enyhén fékezek, például piros lámpánál készülök teljesen megállni lassú gurulásból.

Én egyenlőre még nem foglalkoztam vele, azt mondták lehet csak valami piszok került a fékbetétekhez, bár ezt azért nem hiszem.
Hali!
Mailcímedre küldtem pár képet a hátsó lámpáról.
Üdv:Vinkó
Szia! A hátso lámpa gyári? Tudsz még küldeni róla képeket? Engem lehet h. érdekelne.
Sziasztok!
2005-06-os RR-hez van néhány eladó alkatrészem, akit érdekel keressen bátran.
Hátsó lámpa, váltókar, fékkar, kuplungkar, gen. dekni karcos, Gyári újszerű első-hátsó lánckerék, jobb tükör, hűtő ventillátor,hátsó keréktengely.
20-596-8172
Lehet hogy a felniben van ütés vagy a fékbetét nem egyformán van kopva,mivel az egyik aoldalt a dugattyu meg van szorulva.
De van komplett elsö kerekem tárcsásval+Gumival 90E pénz
A féktárcsában 2000Km van.
Biztos nem vagyok semmiben, csak sejtem, hogy a tárcsa lehet! Persze a végére járok a dolognak, csak mivel k.va drága kör a tárcsák cseréje gondoltam megér egy kérdést itt fórumon! Hallottam már olyat, hogy nem maga a tárcsa volt rossz, hanem az azt tartó gyűrűk voltak lazák. Meg hát gondolom a szerelő biztos, ami biztos alapon egyből rávágja, hogy tárcsacsere (valszínű én is ezt tenném a helyében, mivel biztonsági alkatrész). Minden esetre tavaszig biztos megcsináltatom! Utána megosztom veletek a tapasztalatokat! Köszönöm, aki reagált!
Nekem az első mócim egy 1998 ba, 1986-os gpz 600 r volt. Amit óra szerint 58 ezer kilométeresen vettem. Milyen érdekes ha megnézek egy használtat a neten Aba most is ennyi km van, aztán eltelt 15 év. Annak kopót volt a tárcsája és nagy sebességről való fékezéskonél nagyon berázott. Kisebb sebességnél is minimálisan érezhető volt. Így utólag visszagondolva, zöldfülű kezdőnként belehajtottam tíz ezer kilométert, és jó nagy barom voltam, hogy úgy hajtottam. De ha csak hirtelen nagy sebeségről való fékezésnél észleled, akkor nem bíztos, hogy a tárcsával van baj. Hát ott akkor valami nem a rajz szerint van, és mihamarabb végére kell járni.
Üdv!
Biztos vagy benne, hogy nem a tárcsának van baja?
Sziasztok! Olyan gondom van, hogy az első fék, mikor határozottabban rámarkolok nagyobb sebességnél beráz, lüktet. Remélem nem a tárcsa üt, mert annak a cseréje elég húzós tétel lenne ! Valaki találkozott már ilyen problémával? Ha igen mi volt a megoldás?
Előre is kösz, ha valaki tud segíteni!
Köszi, azóta már tankoltam 2x.
Először 6,5, aztán 6,7 lett az átlagfogyi. Mindkét alkalomkor 15 liter ment bele úgy, hogy rajta ültem a motoron és a fém rész alsó pereméig tankoltam.
Ez csak budapesti használatból jött össze dinamikusan közlekedve:D
Utángyártott hűtőt v.ki épített már be? Tapasztalatok? néztem gyárit de elég húzós áron mennek....