Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aprilia milyen? Enduró vagy gyorsasági? Képeket tennél fel róla? Persze ha nem endúró.
nekem van kormányom meg kapcsolok ,gáz résszel csak az Apriliáé!
Az mbx és az mtx blokk ha minden igaz semmiben sem külömbözik. Csak a váz meg a többi apróság. Nekem volt sima MB-m is. Illetve van is. Törött dugóval kerekek és komplett eleje nélkül.
Hát nekem Mt-m van azon kicsit magasabban van, de ha jol rémlik neked annak kell lennie. Szerintem az lesz az.
Az lesz az! Bocsi de nekem az mb képe van még elöttem. Az mbx-et 3 hete vettem azóta kivettem a blokkot szétkaptam mert el volt törve a berugó rugója meg a gugó is repedt volt. Ma jött meg a henger fúrva új dugóval és tömítés készlettel! Nyamiiii! Hétvégén nekiállok öszerakni és akkor már csak néhány apróság hiányzik! Komplett gyujtás,komplet elektromos kábelek ilyesmik,és egy komplett kormány markolatokkal karokkal +műszerfal! Aztán már mehet is!
azt tudom köszi
ez lehet? elég messze van a berugókartól
Ajánlatos az olajat nem bőséggel önteni mert lassan folyik szét a blokkban. Természetesen vízszintes blokk állásnál nem oldalt sztenderen kell nézni a színtet!
Olyan nincs hogy nincs! a deknin kívűl az aljától kb 1-2 cm magasan!
Nekem nincs!
Elvileg van a berúgó kar mellett egy csavar ami nem rögzít semmit. Azt ki kell csavarni és addig töltsd míg ott meg nem jelenik az első csepp olaj. zárd vissza a csavart és kész
Sziasztok!
Ha valaki tud olasz 125-ös MTX-be eladó műszerfalat szóljon.
Köszi előre is!
Üdv Hondások!

Alakul a moci!Lassan de biztosan!
Egy kérdés olajat mennyit tegyek a blokkba?
Szia!

Olyan a váz, az első teló, a műszerfal mint az R2-es MTX-é. Tehát elöl vastag teló, újabb fajta műszerfal és a váz is az újabb, de az kb. ugyanaz. Meg a CRM-en újabbak az idomok, de a blokk a régi. Kb. ennyi, amit tudok.

Egy 80-as CRM: http://www.kepesmotor.hu/honda...

Üdv; Zoli
Tuti! Csinálj bele egyet. Nem nehéz! Egy jobb minőségű alátét fűrész és kész is!
Szia Zoli!

A CRM 80 miben külömbözik az MTX 80-tól? Nem találtam róla a neten semmi adatot. :(((
Tudnál valami infót adni?
köszönöm,
üdv, Robi
oké!:) még 1gond!:) az előző tulaj azt mondta hogy nem forgott a vízpumpa. Megnéztem és ami forgatja tengely abból hiányzik az ék!az lehet a hiba oka?
Na most majdnem adtam magamnak egy pofont a félrevezetésért. Persze hogy nem alá, rá! Sorry! Mikor először szedtem szét, én csak a berugó cuccokat raktam bele, és úgy próbáltam össze rakni a két fél blokkházat. Aztán mikor már ment, ment bele a többi cucc is. De ez csak egy tipp.
váltonál én is csak a tengelyt szedtem ki meg a kis részt ami mellete van mert másképp nem tudtam leszedni a blokk felet!
Ne alá rakd! A pöcöknek felkell csúszni a lemezre. Akkor amikor a berugó majdnem vissza áll alaphelyzetbe. Próbálj meg rugó nélkül rájönni a működési elvére. Ha megvan az elv rájössz hogy kell összerakni. Nem túl bonyolult. A Váltóhoz nem nyúltam. Az MB-nél megszívtam ezt pedig próbáltam úgy szétszedni hogy ne boruljon szét a váltó. (sikerült) Elég egy vékony távtartó alátétet rossz helyre tenni és végállomás. Nekem kimaradt 1 és izomból kellet váltani üres meg csak álló motornál volt megtalálható.
azt néztem én is de ha beteszem a pöcköt a lemez alá akkor nem forog el a tengely!:(
De szedtem elő fényképet róla amikor raktam össze.
Nézd meg a robbantott rajzot ami küldtem!
Ha megnézed amit küldtem manualt abban a 48. oldalon láthatod bontva hogyan néz ki. De itt van egy kivágott kép róla. A 2-es alkatrész kiálló "pöcke" akad bele a 4-es alkatrész lemez alá összerakáskor.