Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia P3Te!
Ha úgy alakul, én innen megyek a Csepelszigetről, így tudunk együtt menni... Különben az országban nagyon sok szép út van. Akár "laposon"is Őszintén, én már annak is tudnék örülni, ha egy laza motornézés összejönne, nem pedig világjárás! =D
Szia Ádám!
Én elvileg jeleztem a múlt héten, hogy ez a hétvége sajnos nem jó. Vagyis csak félig sajnos, mert egy rég várt program lessz, meg a párom szülinapja. Ezért írtam Kobrának is, hogy hétköz délután nekem jó.
Mondasz vmit Ádám Van egy nagyon fasza út ami Miskolc és Lillafüred között van, ott régebben kocsival mentünk, azzal is élvezetes volt, hát még motorral milyen jó lehet Várom már h készlegyen a gép, amugy azért gondoltam lentebb talizni, mert akkor bp n is keresztül mehetnénk, én ugyanis arra bent nem igazán ismerem a terepet és nem jó eltévedni bent bp n
Szia Satis Dave
Holnap délután összedobunk egy kis koktélt? .Úgy néz ki hogy délutántól jó nekem,de Dunakeszin hol lenne a tali?
Mondjuk a benzinkúton ami a körforgalom mellett van közvetlenül,az jó Nektek?
Üdv Ády
Szia P3Te
Túl lapos arra a talaj jobb a hegyekbe menni vagy ki a dunapartra csapatni és arra vannak igazán a festői tájak.Vagy akár fel a Börzsönybe,esetleg Nagymaros felé elmenni és kerülni a hegyet Nagybörzsönyben megnézni a működő vizimalmot stb...Sok látnivaló van erre-arra a hegyekben ezek a hegyek itt tudnak titkot tartani
Üdv Ády
Sziasztok!
Épp néztem a videót hát vmi borzalmas helyeken ment a koma néha Milyen fasza lett volna, ha vki kilép, vagy kitol vmit elébe...perecelt volna egy jó nagyot
Hvégén, vagy jhéten meglesz az olajcsere, illetve a forgalmit szerdán intézem, így talán jhét végére +lesznek a papírjai a mocinak s akkor nagyobb a valszínűsége h tudok menni én is talira. Bár nekem dunakeszi elég fent van, így ha bp alatt lenne a tali vmerre, az jobb lenne, pl dunaharaszti, vagy szigethalom
5:52nél miért állítja le a motort?
Durva milyen össze vissza vannak a házak és irtó szűk helyeken tép el 40el :o
én is akarok Nagasakiba Xelvissel mororozni...
http://youtu.be/kIZTHvp439M

nézzétek meg!+ nagyon durva
Szia Kobra
Nem akarunk rábeszélni és lebeszélni se csak mi elmondtuk a véleményünket .
A végeredmény a Tiéd,Te döntesz hogy melyik motor kell Neked.
A találkozóra ha eljössz azt jól teszed kipróbálhatod az enyémet is ha nagyon szeretnéd.Most hétvégén csak szombaton jó nekem egész napra .
Üdv Ády
Satis!
Igényt tartanék egy találkozásra! ,és egy motormustrára! Vasárnap ,vagy a köv hét jó .de csak dután!
Ugyanis van munkahelyem :D Vagyis lesz hétfőtől.
Engem ez az adó ,meg bizti kérdés annyira azért nem érdekel.Kiszámoltam azért B3 mal a divi 24e ft/év.

A divi egyébként 197kg (92-93) ehhez jön 61Le.
Xelvis 156kg (külföldi oldal adat) ehhez jön 36le? (jól tudom?)

Megbízhatósága sztem mind a két gépnek jó. Külföldi oldalakon láttam több 100e km feletti Xelvis eladót! Szép állapotba.
Viszont a divi is nagyon megbízható. Hisz sokáig rendőr motorok voltak , vannak.
Azokba is jócskán 100e km felett vannak.
Én nem szeretném kihagyni az autópályát. És két személlyel is akarom használni. Főleg hosszabb távokra.
CB után ( 169kb kopott 17le...:) mind kettő gyorsulása élvezhető lenne.
Így már értem. Az volt a súlyadó. Most meg van a teljesítményadó. =D Annak idején mindenki ezt szerette volna, mert ugye a nehéz ural ua. fizetett mint a modern nagy gép. Hát most itt van. Csodálkozom, hogy robogós rendszám nem lett bevezetve...
Szia Satis
Meglehet hogy összedumáltak ,de amikor 7 éve a papírokat csináltattam és érdeklődtem hogy mi van miért fizetek adót,azt mondták hogy(legalábbis akkor biztosan az volt)250ccm től,beleértve magát a 250-et is kell fizetni súlyadót,de ha pl 249,9 ccm a gép akkor már nem kell fizetni súlyadót
erre csináltam képet és az okmányirodában is megmutattam a motort (voltak olyan kedvesek hogy kifáradtak megnézni)látták hogy igenis 248 ccm a motorom de azt mondták hogy az eredetvizsgánál 250ccm-et írtak be és ez a mérvadó .Tehát ha az eredetnél odafigyelnek hogy mennyit is írnak be akkor talán nem lett volna súlyadó(legalábbis pár évig biztosan nem).
Üdv Ády
Szia Ádám!
Ez az adóhatár komoly? Vagy inkább önkormányzat függő? Nekem 249cm3 a forgalmi, de a teljesítményadót kérik. Mondjuk 3360 pénz nem a világ és most nézem az éves biztosítás is pont ennyi... Ezek összebeszéltek?! =D
Szia Kobra
Megnéztem én is a P3Te által küldött linket és azt vettem észre hogy a blokk adatai teljesen egyformák az ős VT-vel(jelenleg nekem van a legöregebb motor ebben a társaságban )szinte mindenben egyformák,kivéve a váltó áttételezése.Igazat adok Satisnak hogy kb 240 kilós motor amiben van pont 60 LE alig gyorsul jobban mint egy 120-140 kilós közel 36 LE-s 250-es.
Nekem az éves biztosítás 9120.-.Az adó meg 2880.-,szintén éves és két részletben 1440.- -ot fizetek...De csak azért fizetek adót mert az eredetvizsgán azt állapították meg hogy 250 ccm pedig ott virít a blokk oldalán a 248 ccm .Ha ezt írták volna be a papírokba akkor nem kellene adót fizetnem(tudtommal).
Üdv Ády
Szia Satis!
Még nem adtam el. Egyenlőre levettem a gépről, majd vissza a gyárit. Alig van hangja a motornak. Én ezt szeretem.
Összegurulásra megint feldobom és rotyogok egyet.
Szia Kobra!
Diversiont én is néztem, CB 500-zal sokáig szemeztem. Utóbbi legendásan strapabíró, gyakorlatilag az első 100000 km a bejáratás. Van olyan hirdetés, amin leesett az állam. CB 500 fejidommal = Xelvis sor 2.
Sziasztok!
Kobra, itt egy oldal ezen fentvannak a xelvis paraméterei, legalábbis sok infó van róla: http://xelvis.uw.hu/hun/tech.h...
A biztosításos részhez pedig csatlakozni tudok csak, ugyanis nekem 8700 Ft az ÉVES biztosításom a mocira, és legyen kb 4000Ft a teljesítmény adó, mert asszem ilyet is kell fizetni már ( bár az mz re nemkellett ) Így egy évre kijön durván 13ra a fölös pénz amit csak azért fizetek h itt áll a motor a garázsban és forgalomban van. Ha már 351 ccm felett nézzük, nekem mint A0 ás bónuszos emberkének, kb 35000Ft az éves biztosítás és még erre jön egy teljesítmény adó, legyen 60Le és 1998 as motor arra kb 10000Ft a teljesítmény adó. Ez majdnem 50 darab kékhasú mátyás egy évre, és csak hogy itt áll a motor és forgalomba van helyezve, és még a piaci amortizációt nem is néztük.
P3Te!
Én régóta motult fújok a láncra. Nagyon bevált. Jó sűrű massza, nem pörög ki. Viszont amikor már koszos a lánc, mindig lemosom blokkmosóval tisztára és utána fújom. A gumira ne menjen! :)
Helló Dave!
Nehogy eladd a dobot amíg nem hallgathattam meg! Hátha jól állna rajta a "pink pamacs"... =D
Szia Ádám!
Hogyan is van pontosan az adó? Én fizetem szépen, önkormányzat kéri és az előző lakhelyemen is kellet... Mondjuk az adó és a biztositás sincs annyi mint egy 350 feletti negyedéves biztosítás... Figyelsz Kobra?! :)
Üdv:Satis
Szia Kobra!
Kedves probléma! Pont ilyen oldalt még nem láttam, tán két éve még volt egy xelvises oldal, mostanában nem találni. Viszont: én sor4 mániás vagyok, ehhez képest felhőtlen a kapcsolatom a kis v2-vel. Ráadásul egy öreg 600-ról ültem erre. Az is honda volt és 60 lóerős... Tényleg jobban gyorsult. De a forgalomban ritkán érzed a különbséget, mint a végsebességnek is. Én utassal, csomaggal szoktam járni, ritkán autópályán. Erre a 250-is elég. Ha meg sokkal többet akarsz, akkor a divi is kevés lessz! Ja és a hondán kevesebb a spórolós megoldás. Erre jön még a fenntartás költsége. Most hétvégén biztos nem, de a jövőhéten összehozhatunk egy "megnézést" akár hét közben is! Üdv: Satis
Valóban gyenge ccm-hez képest.De ezért tartós. 61le. kb 190 a vége. Viszont sztem jobban gyorsul. főleg két személlyel. Mérete kb egyezik.
Nekem a 250cb-re kellett fizessek 2* 1600ft /év . Ez nem súlyadó volt akkor?
Most van egy szép bordó (Xelvis) a neten .azzal szemezek. De jó lenne egyet látni végre élőbe, ráülni.menni vele.
Cb 500 már ültem ,ugyanaz. És tetszett nagy motor érzést keltett. Lényegesen nagyobb mint a kis cb-m volt.
Van vmi oldal a neten ,ami tartalmazza a Xelvis PONTOS ! adatait?
le, nm. kg ,ccm, löket hossz. stb..
Szia Kobra
A diversiont nem ismerem annyira de azt hallottam róla hogy a lökettérfogatához képest gyenge motor:S,és még ráadásul sokat is kell fizetned érte meg alig megy sokkal többet mint a vt vagy a xelvis.A vt nekem lassan 7 éve meglesz és ha vennék is másik motort(mondjuk cbr 600 f-et)ezt nem adnám el,keveset eszik és ha jól karban tartják akkor nagyon sokáig elvan ,és az enyém már túl van a 100,000 km-en és még mindig nagyon jól szolgál.Még egy tipp, a 250 ccm alatti kategóriához(250 ccm felett már kell ,beleértve a 250-et is.De 249,9 ccmre már nem kell fizetni)súlyadót.
Üdv Ády
Dilemma... miután eladtam a kis cb-met, kérdés a köv. motor. Vagy Xj 600Diversion Yamaha, vagy Honda Xelvis.
600 xj felé jobban húzok... De a Honda az mégis csak Honda!