Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valahogy próbáld kibulizni, hogy egyben meglegyen a vízijártasságid is... :) Jó az a cb500! Gondolom ott is csak a típus változott, a lényeg nem. Engem irigyeltek a 250-es ETZ miatt, pedig motort annyira még nem utáltam. Szegény, pedig nem is ő tehetett róla...
Szia Satis!
Nem, nem ma vizsgázok újra, pont ez a bajom. Hetekre tele vannak a vizsganapok, na mindegy, úgy is enyhe telünk van épp. Elég szakadtak szegény mocik, de belpiacos CB400-asok vannak, és CBF 500 de én egy fekete CB500-zal vizsgázok. Nagyon jó motor az is.

Szebb időt!
Ja! Már félve merem megkérdezni, esetleg egy vasárnapi nemtudommi?! :)
Szia P3Te!
Végre mégegy fekete motor! :) Meglett a hiba? Ha van valami előrelépés, légyszi írd meg! Kíváncsi vagyok, hogy pusztán a szelepállítás elég e? A tüneteket olvasva, ez nagyon meglepő lenne! Sok sikert!
Helló Dave!
Szerintem a Honda pontosan tudta milyen gépet gyárt, de azért végig is kell ülni azt a távot! Nagyon jó lehetett! Nekem az tettszik nagyon, hogy nagyobb motorokkal is simán partiban van a gép. Ezt nagyon kevesen hiszik el! :)
Szia Gkerekes!
Ugye nem ma van a vizsganap? Nekem az oktató ETZ-n szakadó esőben még hátsó égőt is cseréltetett vizsga alatt... Ment simán, hisz amúgy sem voltam ideges... =D A Hoffer környéke jó hely, a párom ott tavaly vizsgázott, jártunk előtte sokat oda. Mindenesetre sok sikert! Mivel vizsgázol?
Szép napot mindenkinek! Nagy a csönd! Mindenki motorozik?! Mondjuk itt a nyár most kell menni! =D Asszem megvan a tuti. Nyitok egy forraltborozót a strandon. :) Addig meg visszatéliesítem a motort....
Köszönöm a technikai infókat ,hétvégén olaj és szelephézag állitáson túlestünk.
Hidegen egy kicsit traktoros a hangja ,de melegen ,mint a svájci óra!
Gyönyörű!
Az enyém is ilyen színű és a km óra állása is hasonló :)
Pár különbség azért van a tied javára. Kívánom, hogy maradjon is így!
Az enyémnek a cigitartó (valaki kesztyűtartónak írta, de nekem az kajakra hamutartónak jött át. Cigi és gyujtó elfér benne, a kesztyű nem :) ) teteje már letört, az idomok kissé kajlák a borulás ok miatt, nem sajátja az első villapár, sok karc.
Üdv mindenkinek!
Úgynézki megvan a baj, cimbim mondta h neki is hasonló baj volt anno a vfr rel, ugyanis a szelephézag nem volt megfelelő, és hidegen jóvolt, de melegen meg gányolt neki is, uúgy mint az enyém, és mikor megcsinálta a szelephézagbeállítást, utána fasza lett a gép Remélem nekem is az lesz jhétre, mert majd vasárnap viszem hozzá a gépet Ja igen, nekem is vannak képek mostmár, ehol vannak e majd nézzétek meg.
Gkerekes nagyon pöpec a verdád, de egy borulás után már nemlenne ilyen szép, úgyhogy vigyázz rá nagyon Nameg az idom árak...Kijönne még 1 moci az árukból Az én mocimmal estek már anno, szal nem szalonmotor, de amire nekem kell, arra tökéletes
Üdv Satis!
A vasárnap délután nekem nem jó, de amúgy az egész hétvége programos.
Köszönöm Soichiro Honda san nevében is az elismerést.
Hali, a Hoffherban a BKV tanpályán volt a rutin (Csiga) és a XVIII-XIX ben vannak a vizsgaútvonalak (Wekerle-Havanna-József A. LTP). Biztos ismered a helyeket...
Helló Gábor!
Az igazat megvallva nekem is nagyon bejön, de amikor vettem, nem volt más szín. Mondjuk nem is kerestem nagyon. Merre vizsgázol?
Ha minden úgy alakul én vasárnap délután szabad vagyok. Mondjuk olyan kettő után. Ha valaki úgy gondolja, egy összegurulás megoldható:) Vagy motornézés. Kobra?
Szia P3Te!
Most nézem, hol laksz, én meg ott voltam szombat este... Mondjuk nem sokat nézelődtem, mert egész napos részben terepmenet után voltam egy pici 50cm-el... :) Amit a hibáról írtál -ha még nincs meg-, csak szépen sorban, ahogy Dave is javasolta. Gyertyaképet nézzél, amikor a hiba előjön. Ha semmi nem segít, muszály lessz, aprólékosan az üza rendszer meg a gyújtás átnézése. De így bele-bele nyúlva nagyon nehéz.
Szia Satis, nekem a fekete metál is nagyon bejön
Tegnap előtt (26-án) este 7 után pár perccel láttam egy sportmotorost és egy Xelvist balra fordulni a XVIII kerületben a Csévézőről a Győmrői útra. Nem valamelyikőtök volt az?! Jó látni Xelviseket az úton... Ti is vigyázzatok magatokra! Széles utat!

Gábor
Szia gkerekes!
Nagyon szép a motorod, úgy látszik, csak nekem van komor fekete, mindenkinek szép színes a gépe! A jogsi meg úgyis összejön, inkább utána vigyázz!
Sziasztok fórumlakók! Már elég régen jártam itt, de látom az élet szépen megy! Gratula a hosszú utakat megtett sporttársaknak, itt a bizonnyték, hogy nem kell lebecsülni a kis v2-t!
Szega! Dehogy keseredtem el, csak minden egyes napot sajnálok amit nem a Xelvis nyergében töltök el....
Üdv Gábor!
Nem szabad elkeseredni, vannak ilyen okos emberek.
Engem azért húztak meg forgalomban, mert egy körforgalomba beszáguldó furgon előtt vészfékeztem és így nem ütött el. Elsőbbségem volt ráadásul.
Hali Dave! Köszi, egyszerűen csodálatos kis motor Ő. Nem lehet nem imádni
Ami az akksit illeti kicserélem Yuasa-ra, de csak 3-4 hét múlva, mert ma a vérszomjas vizsgabiztos 6/6 arányban húzott meg minket a forgalmi vizsgánkon csupán mert nincs potom 20 ezrem megvesztegetni a kis f*szt ,

kell akkuraa zsé...
Nagyon ritka, hogy így egyben van a motor.
Minden eleme megvan, épp, van kesztyűtartó is.
Nagyon szép!
Szia Gábor!
Megnéztem, nekem ilyen akksim van a gépben! Jó fajta.
Min 10 fokon tartottam a motort télen, de nem volt gond. Akku vazelinnel bekentem a sarukat.
Hali, ma végre volt időm pár képet készíteni. Íme!
Nos közben megfejtettem: a pontos típus egy 12V 6Ah teljesítményű akkumulátor YTX7L-BS gondozásmentes akkumulátor. A gyári ajánlás szerint YUASA (Japán, profi cucc) de ez mai árakon 16-22E Ft.- helytől függően. Ezzel akár 3 évet is motorozhat az ember ha télen azért persze kiveszed és szobahőmérsékleten tartod. Remélem segítettem másoknak is.

Gábor