Azért az egy jó még a dologba ha az ember saját maga beállítja(persze ha türelme hozzá )hogy közben megtanulja a működési elvét a karburátornak.Eddig anyagilag úgy néz ki a dolog a karbit vettem 36.000 ft -ért fúvókákra és tömítésre költöttem kb:20-25.000 ft ot amiből sajnos a kiszállítási díj volt sok
Erről az a véleményem, hogy ha az ember elvinné egy olyan helyre ahol kimondottan ezzel foglalkoznak akkor az nem kerülhetne többe mintha az ember maga áll neki.Csak hát ez nem így van. Feltéve ha a az a szerviz normális áron dolgozik. Csak ilyent meg nehéz szerezni. Az a gond azzal ha az ember saját maga áll neki, hogy ezek az apró szaroknak a kiszállítása többe kerül mint maga az alkatrész. És ugye senki sem akar (a szervizen kívül) egyszerre minden kis fúvókából, alkatrészből minden méretet megrendelni csak azért, hogy egyiket beépítse a motorba a többi meg otthon porosodjon.
Az a helyzet hogy az új karbival is úgyan igy el kell játszani ezt a mutatványt a fúvókákkal mert igazából nincs baj ezzel a karbival csak ha precizen akarod beállítani akkor van vele játék szépen de mikor beállítod és kipróbálod az érzés sok mindenért kárpótol .A súbert tű sincs szét kopva benne csak ehhez 5 féle súbertet gyártottak a jó beállítás végett 2 szegény,1 közepes és 2 dús és csak kiváncsi vagyok milyen árban vannak ezek a dolgok a gyártónál
78mm, de nem éri meg ha engem kérdezel..nagyon vékony a hüvely fal...inkább egy jó karbi, esetleg egy jobb vezérműtengely...amúgy gyári karbival lófaszt sem lehet észrevenni hiába 285ccm.
de én most nem erről beszélek ám:)
ahogy műanyagtankos motor áll benzinnel pár hónapot, el kezd sárgulni a tank kívülről..és szarul néz ki, erre kéne valami, mert a víz nem viszi le, meg ahogy néztem a súrolópor sem. ezt én már nem egy műanyagtankos motornál tapasztaltam:) amúgy nem nagy gond csak igénytelenül néz ki
anno a benzinkeveréses időben tankoltam a zsiguliba össze-vissza helyekről benzint, és a 2 féle kútról tankolt benzinnek árult lötty összeveszett és tele lett a tank ilyen túrós retekkel
akkor ultra és sóder segítségével mosogattam ki a tanból a lerakódást
azzal kezdeném hogy kiganéznám a légszűrőt, utána megnézném hogy folyik a tankból a benzin
majd kitekerném a karbi alján a csavart és ismét megnézném hogy folyik az anyag
majd utána megtekinteném a főfúvókát, és ha minden jó akkor elkezdenék kétségbe esni.........
nézd meg hogy folyik a benzin, lehet avval is van hiba
mondjuk attól kipörögne csak "elfogy" az energia
próbálj a tűn is emelni
de konkrétan hogy nem pörög ki?
alapjáraton ketyeg szépen és ha húzod a gázt nem csinál szinte semmit?
Ez a 650-esre jó? Alumínium vagy műanyag? Ha alu és jó rá akkor érdekel.
mit számít az a pár húszezres
matrica az oldalára
egyéb ötlet nincs
ahogy műanyagtankos motor áll benzinnel pár hónapot, el kezd sárgulni a tank kívülről..és szarul néz ki, erre kéne valami, mert a víz nem viszi le, meg ahogy néztem a súrolópor sem. ezt én már nem egy műanyagtankos motornál tapasztaltam:) amúgy nem nagy gond csak igénytelenül néz ki
akkor ultra és sóder segítségével mosogattam ki a tanból a lerakódást
na majd valamit bszok vele
majd kitekerném a karbi alján a csavart és ismét megnézném hogy folyik az anyag
majd utána megtekinteném a főfúvókát, és ha minden jó akkor elkezdenék kétségbe esni.........
mondjuk attól kipörögne csak "elfogy" az energia
próbálj a tűn is emelni
de konkrétan hogy nem pörög ki?
alapjáraton ketyeg szépen és ha húzod a gázt nem csinál szinte semmit?
Standard: NGK DPR8Z vagy Denzo X24GPR-U