Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen úszós, a potméter érintkezőit kellett egyszer befújni kontakt sprayvel és jó lett 2 évig, most tegnap megint szétkaptam szintjelzőt tankból ki megint befúj potit aztán vissza meg műszerfal mogott nagy csatit is befújtam wd40-el, most úgy néz ki jó. Nemtudom mi volt a hiba, mert ellenállás is megvolt potin 15-135 ohm közt változott ahogy húzkodtam az úszót föl-le. Remélem már jó lesz mert a tököm televan az elektromos hibáival már, tavaly az egyik saru nem érintkezett a fejidom felé menő kábelkötegben az egyik csatiban aztán néha leállt ha gondolta meg elment lámpa is ilyen 160-aknál
Úszós rajta a szintjelző(tehát potin van)?
Pfff...akkor passz.
Olyan problémám van, hogy meghülyült az üzemanyagszintjelzőm, egyszer teli mutatja utána félig de v.mikor üresnek,de v.mikor meg jól jelzi. Korábban volt hasonló probléma akkor azt mutatta, hogy még van 3 liter közbe nem volt semmi benne (meg is állt a pusztában) akkor kiszedtem tankból a szintjelzőt meg üzemanyagszivattyút befújtam kontakt sprayvel és jó lett. Szerintetek ez megoldja a problémát, vagy komolyabb a gond? CBR 600 RR 2005
Mechanikusan leellenőriztem a furaton benyúltam megnyomtam a úgy működött.
Köszönöm. Azt hiszem homokfúvás lesz! Ezek a japánok tudnak festéket csinálni!
Jobb napokat.
2 lehetőséged van Józsibátyám.
1. Le kell venni és csiszlópapír kb 3 méretű, utána polír.
2. Elviszed lehomokfúvatni, vagy gyöngyöztetni.
Én a másodikat választanám.
Vigyázz a felfekvő felületére.
Ezen bowdenes, vagy hidraulikus a kuplung?
Akkor nincs már lehetőséged, mint a kapcsoló a bajos.
Megpróbáltam ma a Honda kuplungdeklijéről a festéket kromofaggal lemaratni, mert ki szeretném polírozni, de esze ágában sincs maródni. Azt hiszem meg kell próbálnom lánggal leégetni. Aki már csinált ilyet segítsen mi a módja. Köszönöm !
Üdv mindenkinek!
Egy egyszerű kérdésem lenne, miszerint tud-e valaki egy viszonylag olcsó, és megbízható szervizet ajánlani Békéscsabán, vagy legfeljebb közvetlen környékén?
A motorom egy Aprilia SR 50 Ditech robogó.

Előre is köszönöm a segítséget!
Ellenőrizd a szelephézagot, míg szét nem pereg valami. Ha abban is Rotax blokk van, az nagyon érzékeny jószág.
Abban az esetben, ha megvan az eredeti adásvételi (első vásárlása a motornak), akkor le tudod vizsgáztatni gond nélkül.

Regisztrációs adó 92 ezer forint
Műszaki vizsga 4750 forint,
Forgalmi 6 ezer
Törzskönyv 6 ezer
rendszám pár ezer ft.
És általában egy 50-esként használt motor igénytelenebb, tehát fel is kéne készíteni vizsgára. Nagyjából 130-150 ezerből meg is van. Nem éri meg ezzel szenvedni, rendszámosat vegyél!
Sziasztok,

125cm3-is motort tervezek vásárolni, és a kérdésem, hogy az eddig 50cm3-esként használt motort, valamilyen úton le lehet hivatalosan papiroztatni, vizsgáztatni 125cm3-re ?

Előre is köszi
Sziasztok nekem olyan kérdésem lenne,hogy van egy aprilia scarabeo 150ccm motorom két napja elkezdett furán ciripelni ha gázt adok neki.olajat néztem a nívon tökéletes,lehetséges hogy a szelephézag nem megfelelő?valami ilyesmit olvastam a neten.egyszerüen tanácstalan vagyok!Segítséget elöre is köszönöm.
Üdv. Főtengely vásárlása előtt állok.(Gilera runner 180)Szakik, valaki ?!
Mazuchelli 41 e ft(ÚJ) vagy Malossi MHR 52e (Használt) Mind kettő telisonkás.
Meik lenne a jobb választás ? A mazuchelli tudtommal a gyárival megeggyező főtengelyeket gyárt, anyi külömbséggel, hogy teli sonkás. Meik lenne a jobb választás az újj, vagy a használt? A motorban eddig: Malossi Vari, Malossi Delta kuplung,Sportkipufogo,Sportlégszűrő. Később tervezek egy 172 es hengert és egy 24 es karbit. Vagy ha esetleg valaki tud más "tuning" főtengelyt szivesen halgatom. TOP volt az első választás, de készlethiány van belőlle magyarországon, sehonnan nemlehet rendelni, 2-3 hetet meg nem szeretnék várni. Valaki, meik lenne a jobb ? 1. kép a malossi használt, 2. mazuchelli
Hello. Milyen olajat használtál? Mikor cseréltél benne szűtőket?
Köszönöm! Majd érdeklődöm náluk. Nem ennyire komoly átalakításra gondoltam, csak egy kuplung rásegítőre vagy hasonlóra.
Sziasztok!
Elnézést, hogy ide teszem fel, de reménykedem benne, hogy itt vannak értelmes és hozzáértő emberek. Az a probléma, hogy édesapán egészségi állapota megromlott és fájdalmat okoz neki a kuplung benyomása. Egy kis fiat panda 1.3-as dízelt hajt. Szerintetek, hogy lehetne megoldani, hogy puhább legyen a kuplung?(bovdenes mechanizmus)
Előre is köszönöm!
Akit megbántottam az autós témával, attól elnézést kérek!
Én is a lánckerékre gondoltam, az elsőre, hogy talán az mozoghat "excentrikusan" .
Most látom adatlapod, 10km távra vagy tőlem, ha valamiben nem vagy biztos megkereshetsz. Motorral nem táv. Távgyógyítani meg elég nehézkes...(Az csak Gyurcsóknak megy).
Ha a lánckereket présen "lyukasztják" bizony lehet gond az koncentrikussággal! De mekkora a belógás különbség?
" Létezik hogy ennyi km alatt nem érte még el a lánc a teljes hosszát?"

Hány mm a teljes hossza?
Csak legközelebb, ha cserélek láncot tudjam...
Nézd meg, hogy a megfeszülések forgatás közben a kis, a nagy lánckerékkel, vagy a lánccal vannak szinkronban. Azzal az alkatrésszel van a baj.