Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép állapotú 80-as évekbeli Suzuki GSX250-esek (kéthengeres, GS 500 előd..olyan mint a 450-esem volt) szoktak lenni akár 200-ért is, de a fiatalabb, egyhengeres Suzuki TU 125-250 is fellelhető ebben az ársávban. Ezek már egész jó közlekedési eszközök..főleg ennyi pénzért
El.
Csak ha utolérsz egy BKV buszt 3x meggondolod hogy kielőzz és eltapossanak vagy szívd a dízelfüstöt hazáig.
És egy 50-es annyit eszik mint egy jól karabantartott ezres swift.
Az agility meg talán 3 literrel megelégszik.
ezek szerint 125 alatt nem érdemes nézelődni,mert a súlyom miatt el se indul a motor?
Ennyi pénzel max egy 125-ös Kymco agilytit tudsz megvenni reálisan.
Esetleg egy lestrapált Aprilia leonardo 125-öst.
Elég sok szopás lesz az üzembentartás mert a kínálat legalljáról kell szemezgetni és azok nem véletlen kerülnek ennyibe.
én sem a motor felszerelésére gondoltam és a felszerelésre is meg van a pénz...alapvetően nem kifejezetten erre irányult a kérdés inkább a motorra vonatkozott..mindenesetre kösz!
neked kell védőfelszerelés, nem a motornak(nadrág 20 e, kabát30 e, kesztyű 10 e, bukósisak 40 e, csizma 20 e a minimim). Ez alsó hangon 120 e Ft. Marad 80 a motorra.

100-200 e Ft-al még ne állj neki motorozni.

Szerintem.
Szia,kösz,hogy írtál..."A"kategóriám van és természetesen "B" és"C" is de nyilván az "A" a döntő. Nem versenyezni csak városban való közlekedésre,kisebb túrákra szeretném a mocit,Pest vonzásában.
100 és 200 ezer között lesz pénzem rá, csak használt motorban gondolkodtam és majd akkor veszek hozzá felszerelést,ha már meg van a motorom.
Szia,

jogosítványod kategóriája?
mire szeretnéd használni a motort?
mi költségkeret?
milyen védőfelszereléseid vannak/szeretnél?

Ez a pár kérdés behatárol sok mindent.
Üdvözöllek benneteket! Egy nagy segítséget kérnék tőletek,akinek van ebben tapasztalata. 56 éves vagyok, fiatal koromban sokat motoroztam, segédmotorral és 125-ös motorokkal is de aztán sok évtizeden keresztül csak autóval közlekedtem(család stb.)nem részletezném. Most eljött az ideje,hogy újra átnyergeljek,szándékom van vásárolni egy robogót, de tanácstalan vagyok,mert amióta utoljára motoron ültem azóta óriásit változott a kínálat és a motorok teljesítménye is. Kérlek benneteket segítsetek mit volna célszerű vásárolni? Azt hozzá kell tennem,hogy 182 cm magas és 100 kg vagyok,nyilván ez is fontos a vásárlást illetően és az sem elhanyagolható gondolom,hogy gyakorlatilag újra meg kell szoknom,hogy nem 4 ,hanem két keréken gurulok:) Várom megtisztelő segítségeteket,üdvözlettel István.
Üdvözletem
Tanácsot vagy épp tippet szeretnék kérni hátha találkozott már valaki ilyen problémával. Tehát amiről szó van az egy Yamaha XT 600 3tb .
Melegítés során egyszer csak leállt pár percnyi rugdosás után sem tudtam bele életet lehelni és miután levettem a gyújtást és megrúgtam egyből indult ! Tehát a probléma igazából az, hogy ha rá adom a gyújtást nincs szikra viszont minden műszer visszajelző működik. Ha nincs ráadva gyújtás akkor viszont van szikra de viszont se világítás sem a műszerek nem működnek! Valakinek valami tipp hogy mi rakoncátlankodik ?
annyira nem értek a motorokhoz......
meg amúgyis 2t-ben csak a dt125 a kedvencem
Na erre lettem volna kíváncsi, köszi szépen :) Megérné az árát a moci?
úgy hogy betolod, lefotózzák mérnek féket aztán kitolod
ha 2 tükör rajta van a világítócuccok-gumik-kipufogó e-betűsek kb senki nem foglalkozik más egyébbel
üzemórától nem kell fosni, csak az öregek nem értik a lényegét
olyat keress aminek az van a forgalmijában amit szeretnél
mert ha más van benne azt át nem iratod az életben se
Értem, és műszakin akkor hogy mennek át?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_125_exc-7902310
Erről lenne szó.
azért vannak kevés kw-al fent mert a környezetvédelmi előírások szerint (elméletileg)fojtva állítják forgalomba
Egyáltalán nem akarok így járni. Csak egyrészt érdekelt, hogy hogyan vannak akkor fenn így eladó motorok. Elvileg nem is EXC hanem EXE, arról meg én azt tudom, hogy nem kell generálozni, ilyen gyakran, de szólj ha tévedek.
Gondolom Te sem szeretnél egy "Hivatalos okirattal való visszaélés-hamisítás" bűncselekmény miatti eljárást magad ellen. És más sem kísérli meg. Mert ha 12kW-ról lenne szó akkor talán nem szólnak.
De majd háromszoros teljesítmény?! És ez üzemórás motor. Nagyjából 40-50 üzemóránként generálozni kell. Megéri Neked?
szóval akkor sehogy
-125 cm3, 29 kW, benzin, -
Üdv.
Olyan kérdésem lenne, hogy egy KTM EXC 125-ös motornak a forgalmijába, nem-e lehet "megcsináltatni", hogy 11kW szerepeljen benne? Vagy milyen úton, módon lehetne?
Köszönöm előre is.
üdv. megszeretném venni ezt a motort , csak szerintem nem xr blokk van benne vagy henger rajta . De ha xr blokk is van benne esetleg egy régebbi? elvileg gyári as motor semmi komoly hibája vagy átalakítás nem volt , csak szemet szúrt , mert a hengeren egyik észrevételem hogy ahol xr embléma lenne a levehető kis ablakon ott egy bordázott fedél van ami az XL-ére hasonlít , és talán a henger is terjedelmesebb . Volt már xr 600-asom csak régebbi kb 88-as de annak komolyabbnak tűnt a blokkja . Mert szoktak dominátor hengert rárakni mert azok 650-esek és kompatibilis(van xl600 as is) de miért rakott volna valaki ugyanakkora hengert a gyári xr henger helyett. Tehát a kérdésem gyári blokk lehet benne vagy nem. évjárat 1990 az egyébként reális a külseje alapján.
Kérdésem van a tapasztalt fórumtársakhoz.
A motor Honda CBR 900 RR (SC28-1994)

Egy ideje miután a motor felmelegedett alapjáraton és kisebb fordulaton ütemes zakatoló hangot ad. (nem csörögés, zörgés, csattogás, sivítás stb. ..... hanem zakatolás, ami esetleg lehet morgás is). Részben saját autós tapasztalat, részben autószerelő vőtárs véleménye alapján nem főtengely és nem hajtókar csapágy. Továbbá nem a szokásos kuplungkar behúzására elhallgató CBR 900 kuplunghang. (az a hang is meg van).

A hang forrása hallgatózás alapján a baloldalon levő - generátor - dekli környéke (persze tudom, hogy a hang a blokkban vándorol). A hangerő a fordulatszám emelésével nem erősödik, magasabb fordulaton nem hallható. Valószínű elnyomja a kipufogó hangja.

A generátor álló és forgórészt leszedtem, a csavarokat újra ki-be raktam menetrögzítővel, megfelelő nyomatékkal meghúzva, de a hang nem múlt el. A tűgörgős csapágyat is megnéztem. A görgők meg vannak, a műanyag kosár fogja őket, a felületükön nincs bemaródás, de kopásnyomok egyértelműen látszanak rajtuk.

Kérdésem, hogy találkozott-e már valaki ilyen problémával, ha igen mi volt az oka?

1. A főtengely bal oldali végén levő, a szabadonfutó és nagy fogaskerék szélles válla alatt elhelyezkedő tűgörgős csapágy probléma.
2. Szabadonfutó probléma.
3. Más amire nem gondolok.
helló!
valaki nem tudja mi baja lehet? honda cr 125 sebességbe teszem egyesbe és mikor elakarok indulni elkezd recsegni mint mikor a lánc átugrik a fogaskereken ezt csak egyesben csinálja szét lett szedve de nem látszik semmin hogy lenne baja! valaki valami jótanács?