Sziasztok,
Venn akarok egy törött de forgalomból nem kivont motort.
A kérdésem az lenne, hogy a vásárlás után az eredetiség vizsgán esetleg problémázhatnak-e amiatt hogy törött? A váz azon része ahol az alvázszám van nem sérült.
Válaszotok előre is köszönöm.
Ne légy béna B+! Először megnézed , hogy a gázmarkolat szorul-e üresen. Aztán ráteszed a bowdent, és úgy próbálod. Ha akkor sem szorul, akkor ráteszed a karburátort és már látni is fogod mi a helyzet.
Hello Mindenki!Van egy Simson s51-em és valamiért nehezen lehet húzni a gázt.Vettem rá új gázházat és új karburátort meg új bowdent de még úgy is nehéz húzni a gászt.Elvezettem mindenféle képen a bowdent a kormány minden részen de nem akarja az igazságot.Tudnátok nekem segíteni?
Helló!
Na meg kaptam a 4db ledes indexet és hozzá való relét.
Bekötöttem de csak egyfolytában világítanak, de a relé recseg,berreg.
Relére az van ráírva:
CF13JL02
FCRLED
Ha a gyári égős indexet hátra visza rakom akkor jo
Robogo vásárlás elött állok.50ccm mert csak B van.
A kérdésem elöször h japán v olasz?
és azok közöl melyikek a megbizhatoak?
170-180 e forintom van rá...
Sziasztok.
Vettem egy honda cbr 125 4T motort.
1-1.5 évet állt.
Aksit, olajat, szűrőt, gyertyát csereltem.
Karburátort és tankot áttakarítottam.
Probléma : nehezen indul, nincs alapjárat, a fordulat ingadozik, feketén füstöl és tiszta korom a gyertya.
Tankot levettem ( vákuumos benzincsap van rajta) mind a 2 csövön folyik az üzemanyag ( a vékonyabból csak egy ideig)
Mi / hol lehet a probléma?
2T-lesz biztosan,mert eldöntöttem,hogy nem csak motorozni akarok megtanulni,hanem szerelni is szeretném a saját gépemet (persze csak az egyszerű,kopóalkatrészek cseréjével kapcsolatos műtéteket akarom elsajátítani) plusz pont itt a Sportmotoron találtam egy nagyon szuper összehasonlító tesztet és a 4T nekem méregdrága,hiába a kisebb fogyasztás,ha a szervizdíj az egekben....meg a 2T-vel legalább megtanulok lendületesen motorozni aztán majd idővel,ha már tapasztalt off-road motoros vagyok és pénzem is lesz,majd utána jöhet a 4T. Ráadásul én is YZ irányába hajlok,mert nagyon patent használt YZ hirdetéseket találtam emberi áron! Természetesen tudom,hogy nem minden a külső szóval,hiába csillog-villog,viszek magammal motoros cimborát aki majd figyelmeztet,hogy a gépezet megéri a pénzét!
Ha motort veszel vigyél magaddal olyan embert aki érti a dolgát.
A típusokat illetően nem nyúlhatsz mellé.Az én sorrendem.
1 Yamaha "2 ütem"
2 Honda
3 szuzuki,kawa
250 négy ütem is jó választás lehet...stb de egyéb okokból a két ütemre feküdj rá.Nem gond ha öreg a kiszemelt jószág csak ne legyen több a múltja mint a jövője.6-8 éves krossz motor is le lehet lakva mint a parasztgatya úgyhogy az évjárattól nem szükséges azonnal elájulni..Konkrétan én yz ajánlom.Az hogy 125 vagy 250 próba után eldöntöd te magad.Jó vételt !
Nekem jó volt a Gixxeren. 2szer volt rajta elől és hátul, de abból 1szer defektes lett... Amúgy hamar bemelegszik, nem csúszkál. Bár a mostani Pilot Power/D211 kombót nem veri...
minden motor egyéni, van ami jó, van hogy rútul beszopod
rokongyereknek van cr125 nem az első és nem is szereli keveset
de amikor egy új motor 2 milla felett van nem kell csodálkozni hogy berhelni kell a 200ezrest.......
Igen egyiknél sincs:-(