Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Igen egyiknél sincs:-(
Szia,
1ik hengernél sincs?
Én a főtengely meg a vezérműtengely jeladónál kezdeném...
Nem is szólok inkább hozzá, ehhez a szállítási formához
értem én, de ez betegágy megoldás
Sziasztok,
Venn akarok egy törött de forgalomból nem kivont motort.
A kérdésem az lenne, hogy a vásárlás után az eredetiség vizsgán esetleg problémázhatnak-e amiatt hogy törött? A váz azon része ahol az alvázszám van nem sérült.
Válaszotok előre is köszönöm.
Sziasztok!
Segítséget kérnék honda cb1 nincs szikra a.:-(
hol kezdjem a hiba felderítését ?
Köszönöm!
Ne légy béna B+! Először megnézed , hogy a gázmarkolat szorul-e üresen. Aztán ráteszed a bowdent, és úgy próbálod. Ha akkor sem szorul, akkor ráteszed a karburátort és már látni is fogod mi a helyzet.
Hello Mindenki!Van egy Simson s51-em és valamiért nehezen lehet húzni a gázt.Vettem rá új gázházat és új karburátort meg új bowdent de még úgy is nehéz húzni a gászt.Elvezettem mindenféle képen a bowdent a kormány minden részen de nem akarja az igazságot.Tudnátok nekem segíteni?
Köszi azota mar megvan

Aprilia SR
Szerintem olasz vagy japán mindekettővel jól jársz.
De ha ajánlani kellene, akkor Piaggio Zip vagy Honda Dio.
Helló!
Na meg kaptam a 4db ledes indexet és hozzá való relét.
Bekötöttem de csak egyfolytában világítanak, de a relé recseg,berreg.
Relére az van ráírva:
CF13JL02
FCRLED
Ha a gyári égős indexet hátra visza rakom akkor jo
Hello

Robogo vásárlás elött állok.50ccm mert csak B van.
A kérdésem elöször h japán v olasz?
és azok közöl melyikek a megbizhatoak?
170-180 e forintom van rá...
Kapásból:szanaszéttekergetett elqrt szakszerűtlenül "állított" karburátor, lukas úszó, kiesett főfuvóka stb, fötengely-szimeringeknek véres a torka, szar dugó gyűrű, stb.
Kedved szerint válogathatsz.
Sziasztok.
Vettem egy honda cbr 125 4T motort.
1-1.5 évet állt.
Aksit, olajat, szűrőt, gyertyát csereltem.
Karburátort és tankot áttakarítottam.
Probléma : nehezen indul, nincs alapjárat, a fordulat ingadozik, feketén füstöl és tiszta korom a gyertya.
Tankot levettem ( vákuumos benzincsap van rajta) mind a 2 csövön folyik az üzemanyag ( a vékonyabból csak egy ideig)
Mi / hol lehet a probléma?
Sziasztok!

Ismertek Budapesten vagy a környékén olcsó motorkölcsönzőt?
5-700ccm motor érdekelne 10e/nap körüli áron.
Köszönöm a tanácsot!

2T-lesz biztosan,mert eldöntöttem,hogy nem csak motorozni akarok megtanulni,hanem szerelni is szeretném a saját gépemet (persze csak az egyszerű,kopóalkatrészek cseréjével kapcsolatos műtéteket akarom elsajátítani) plusz pont itt a Sportmotoron találtam egy nagyon szuper összehasonlító tesztet és a 4T nekem méregdrága,hiába a kisebb fogyasztás,ha a szervizdíj az egekben....meg a 2T-vel legalább megtanulok lendületesen motorozni aztán majd idővel,ha már tapasztalt off-road motoros vagyok és pénzem is lesz,majd utána jöhet a 4T. Ráadásul én is YZ irányába hajlok,mert nagyon patent használt YZ hirdetéseket találtam emberi áron! Természetesen tudom,hogy nem minden a külső szóval,hiába csillog-villog,viszek magammal motoros cimborát aki majd figyelmeztet,hogy a gépezet megéri a pénzét!
Ha motort veszel vigyél magaddal olyan embert aki érti a dolgát.
A típusokat illetően nem nyúlhatsz mellé.Az én sorrendem.
1 Yamaha "2 ütem"
2 Honda
3 szuzuki,kawa

250 négy ütem is jó választás lehet...stb de egyéb okokból a két ütemre feküdj rá.Nem gond ha öreg a kiszemelt jószág csak ne legyen több a múltja mint a jövője.6-8 éves krossz motor is le lehet lakva mint a parasztgatya úgyhogy az évjárattól nem szükséges azonnal elájulni..Konkrétan én yz ajánlom.Az hogy 125 vagy 250 próba után eldöntöd te magad.Jó vételt !
Nekem jó volt a Gixxeren. 2szer volt rajta elől és hátul, de abból 1szer defektes lett... Amúgy hamar bemelegszik, nem csúszkál. Bár a mostani Pilot Power/D211 kombót nem veri...
Helló!
Tudtok ajánlani olyan gépet endurozásra ami nem üzemórás mégis van benne erő? Siratózásra stb... max 400e-ig
Én is amúgy a CR és az RM között lebegek....még a Yamaha YZ az ami szimpatikus és jóformán csak jókat olvastam róla!

Hányas évjárattól ajánlanád a gépeket? 500.000 forintot tudok kiadni most a motorra.
minden motor egyéni, van ami jó, van hogy rútul beszopod
rokongyereknek van cr125 nem az első és nem is szereli keveset
de amikor egy új motor 2 milla felett van nem kell csodálkozni hogy berhelni kell a 200ezrest.......