ezt a membrános benyacsapot nem értettem, ennyire nem vagyok itthon a szerelős dolgokban :) ja ma amikor áttettem a középsőbe (ma még nem volt berugva) középső állásban másodikra indult, valami olyasmi elvileg hogy meglett fúrva a főfúvóka, egyébként azóta már a légszűrő is kilett fujatva, meg belefújtam a főfúvókába is, "kijáratásig" nem pörög ki, csak a 4. sebességtől, de utána már kezd kisebb fokozatokban is
A tű állítása csak az első 3madban számít, mit jelent a felfúrt? Nekem volt anno DR70es 17.5 dellortoval leo vincével 4-5 lityi között evett. Nézz rá a membrános benyacsapra is, lehet kezd átszakadni a membrán lehet ezért kap sokat.
a motort így vettem. akkor is egy rugásra indult csak hörgött gázadáskor, és a tulaj felfuratta a fúvókát meg légszűrőt cserélt benne, és így üresen jól lehet járatni (bár néha sőt mostanába picit darabos a hangja üresben való menőzéskor is) szóval ez valami felfurt cucc. ez lehet a baja? hebo sport kipufogós, ha kipörgetik a szemét akkor nagyon megy
hali, van egy 2 ütemű am6-os enduróm, felfuratott phbn12-es karbival sport kipuffogóval, hidegen szivató nélkül egy rugásra indul, kezdetben nem akar kipörögni csak jópár kör után, függetlenül hogy 2-3 percet pötyög-e elötte alapjáraton vagy nem. illetve eléggé sokat fogyaszt.. konkrétan nemtudom mennyit de 5 litert megevett(nemtudom mekkora távon) úgy hogy csak néztem hogy nagy távokat nem is motoroztam vele. mitől ehet sokat? és mi befolyásolja a zabálást? súbertűt a legalsó állásból középre vettem de különbséget nem éreztem, ugyanúgy darál kezdetben ugyanúgy jól indul,
Sziasztok! Nagymotoron gondolokozom, de nincs jogsim csak kocsira. 18vagyok miota az eszemet tudom motorozom. Szoval jol is motorozom de hiába... még ugye nem lehet lerakni a jogsit... mit gondoltok 24eves koromig jogsi nelkuli motorozas? Titeket milyen gyakrak igazoltatnak a kékek? Ha meglógok előlük jön a büntetes?
sziasztok van 1 cagiva primám mitől van hogy csak üzemi hőmérsékleten van alapjáratom ? hidegen leál...alapjárati csavar tövig be van csavarva levegőt állítottam már de nem jött össze semmi
Helló! http://www.sportmotor.hu/motor...
ezekről a láncokról tudnátok véleményt mondani
Akár a legolcsóbb is kibírná a hó beálltáig a heti egyszeri hétvégentei endúrózgatást?
Husqvarna CR 250 en használnám
Sziasztok!motor vásárlás elött állok,es tanácstalan vagyok a márkákat illetően.cross motort szeretnék 4-t,,és 450-est.ki mit javasolna,és miért?(ktm kizárva.az van a haveróknak,és rengeteg gond van velük).előre is köszi a segítséget.
Aki volt már a TT-n itthonról motorral adatlapomon van email, írja már le a körülbelüli költségeket az útnak. ( komp, szállás, benzin, kaja tudom ez változó az igények szerint de egy körülbelüli összeget)
Remélem tudtok nekem segíteni, bár máshova akartam írni, de talán ez áll a legközelebb a témához.
Cagiva Mito Evo, jóideje nálam van már, de sajnos már sikerült vele taknyolni, nem is nagyot, de elég nagy költségekbe vertem a javítást, pedig csak heggesztés volt. Ennek az a remek oka volt, hogy a fejidomon egy fém"szarvval"/tükörtartóval van rögzítve a 2 visszapillantó tükör. Természetesen ez ér le először a földre, amely így jó esetben, mint nálam, csak a plexit és a fejidomot töri rommá. Rosszabb esetben a tükörtartó fémet is, ami ritka, mint a fehér holló és még az ebayen is horrorár.
Ezért kormányvég tükörben gondolkodom. M6-os csavarral rögzíthetőt. Tud valaki ehhez hasonlót, esetleg tapasztalat, hogy jobb-e vagy sem más-más motorokon, mint a gyári?
Előre is köszi a választ. Mielőtt valaki lerongyol, igen keresek neten, csak nehéz rátalálni, a boltoknak már írtam, hogy az adott konstrukció milyen felrögzítést kíván, de hátha tud itt valaki gyorsan válaszolni rá :).
Qrva sokat kap! Főfuvóka?!
Aztán 2 év nem tudom és jöhet a nagy A.
Ott elég a 18 de kell a 2 év.
Első neki futásra javasolnék egy alapos karburátor tisztítást, csodákat tud tenni.
http://www.sportmotor.hu/motor...
ezekről a láncokról tudnátok véleményt mondani
Akár a legolcsóbb is kibírná a hó beálltáig a heti egyszeri hétvégentei endúrózgatást?
Husqvarna CR 250 en használnám
ha borul a motor, akkor mindenképpen törik a tükör(majdnem minden típúson ez a legszélesebb elem)
az a kérdés, hogy mennyibe kerül, illetve mi deformálódik még esésnél
http://www.ebay.com/itm/black-...
úgyanúgy működik, mint egy kormányvég
Remélem tudtok nekem segíteni, bár máshova akartam írni, de talán ez áll a legközelebb a témához.
Cagiva Mito Evo, jóideje nálam van már, de sajnos már sikerült vele taknyolni, nem is nagyot, de elég nagy költségekbe vertem a javítást, pedig csak heggesztés volt. Ennek az a remek oka volt, hogy a fejidomon egy fém"szarvval"/tükörtartóval van rögzítve a 2 visszapillantó tükör. Természetesen ez ér le először a földre, amely így jó esetben, mint nálam, csak a plexit és a fejidomot töri rommá. Rosszabb esetben a tükörtartó fémet is, ami ritka, mint a fehér holló és még az ebayen is horrorár.
Ezért kormányvég tükörben gondolkodom. M6-os csavarral rögzíthetőt. Tud valaki ehhez hasonlót, esetleg tapasztalat, hogy jobb-e vagy sem más-más motorokon, mint a gyári?
Előre is köszi a választ. Mielőtt valaki lerongyol, igen keresek neten, csak nehéz rátalálni, a boltoknak már írtam, hogy az adott konstrukció milyen felrögzítést kíván, de hátha tud itt valaki gyorsan válaszolni rá :).