Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HA jól tudom a DOT az USA szabvány, az ECE pedig EUS szabvány.

Érvényben levő, bukósisakokra vonatkozó normák:

Ausztrália: AS 1698

Brazília: NBR 7471

Kanada: CSA CAN3-D230-M85

Japán: JIS T8133

Új Zéland: NZ 5430

India: IS 4151

Európai Unió: ECE 22.05

USA: DOT FMVSS 218

Általános: Snell M 2005 / M 2010
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni. Venni szeretnék egy bukósisakot. Az egyikbe DOT másikba meg ECE szabvány van beleírva.
Magyarországon elfogadják ezek a szabványokat?
Mert úgy tudom, hogy itt csak EU jelzést fogadnak el.
Vagy rosszul tudom?
Köszi előre is a segítséget.
Most ezt komolyan kérded?
Szerintem az izmokra.
Üdv.
Vettem egy gsxr 600 as pályamotort. Egy kis segitségre lenne szükségem, az erőlétemmel van egy kis probléma, mire kellene ráedzenem?
nem árt ha rugózik egy kicsit
láttam olyat is hogy a gumihoz betettek egy műanyag állítható baszáskát ami feltámaszt a villához, ott lehet koppra húzni
hosszútávon állítólag jobb kitámasztva vinni
Köszönöm a jótanácsokat!
Arra figyelj, hogy a spani ne érjen fényezett alkatrészhez, mert bármilyen mozgathatatlannak is tűnik a moci, mire megérkezel megkezdi a fényezést. Ha nem tudod ezt kikerülni, tegyél a spani alá szivacsot vagy több rétegben hajtogatott puha rongyot
KB 4 nem teszkós racsnis spanifer.A 4 sarkán a telónál lehúzd meg a segédváznál.
Lényeg hogy ne tudjon rugózni.
Nem árt ha ellentétesen feszítik egymást.
Ha supermoto, enduro vagy cross motor lenne...
Köszi! Meglátjuk, hogy lesz.
nekem volt tavaly márc.ban
A stabil oldaltfekvés nem jó?
spaniferrel az elejét lekötöd, de nem koppig húzod mert kilő a szimering legalábbis nem tesz jót neki.
Farát betolod a falhoz és azt is odahúzod picit.
Ahogy jónak látod egyébként
Sziasztok!

Hülye kérdés lesz, de fogalmam sincs, hogy kell motort szállítani furgonban, úgy hogy biztonságos legyen a dolog a motorra nézve. Valószínűleg egy Peugeot Boxerba kerül majd. Mire figyeljek? Hogy rögzítsem? Szívesen fogadok jótanácsokat? Sportmotorról van szó.
2015 tavasztól lehetőség nyílik Budapesten MOTORK BÉRLÉSÉRE 2db. Honda cbr 929 rr fogja a kedves motorozni vágyók élményeit gazdagítani.
A honlapon minden fontos információt megtaláltok.
Szeretettel várok minden kedves érdeklődőt.

Likemotorberles.ucoz.huSzia
sisakkal talán elmegy :D majd estére ráteszek 1 csipesz :D hátha lapul versenyig :P
zárt bukó
engem is zavart a szemüveg, próbáltam sokfélét de mind szar volt
egy síszemüveg volt még a legjobb, bár az valami huszonezer volt
Box-edzést!
hali, eddig akárhány motoros szemüveg volt rajtam mind szoritotta az orrom, szélesebb az orrnyergem valószínű, tudtok valami jó megoldást erre a problémára?
igen ott van.. a légszűrőházban van egy szivacs betét, csak én keveslem, vagyis nem tűnik olyan sokra valónak, holnap tudok képet feltenni róla, engem már csak az érdekelne hogy mitől zabál olyan sokat :'D
Ez a csap nem olyan. Sűrített levegővel ne fújasd a légszűrőt mert tönkre vágod vele a betétet, féktisztítóval szoktam pucolni, utána WD40-el befújni, de nekem a gyári légszűrőházban volt a szivacs szűrőbetét.
ilyen benzincsapom van. ez ugyan az? vagy ez is membrános vagy hogy van? :D simsonon még úgyahogy eligazodtam szerelésterén
a gyári légszűrőhoz kéne egy összekötő cső, a porszívó csövével fogok próbálkozni bár a légszűrő szivacs nagyon nem tetszik, kb 4x5 cm, és talán 1 1,5 cm vastag, ennek elégnek kell lennie? egyébként a fogyasztás jobban aggaszt, kompresszorral kiszoktam fujatni, de majd les benzines légszűrő mosás is. annak a szivacs darabnak elégnek kell lennie? vagy teni kéne még rá réteget?
itt a csap működése:

http://www.egumotors.hu/robogo...