Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni. Venni szeretnék egy bukósisakot. Az egyikbe DOT másikba meg ECE szabvány van beleírva.
Magyarországon elfogadják ezek a szabványokat?
Mert úgy tudom, hogy itt csak EU jelzést fogadnak el.
Vagy rosszul tudom?
Köszi előre is a segítséget.
nem árt ha rugózik egy kicsit
láttam olyat is hogy a gumihoz betettek egy műanyag állítható baszáskát ami feltámaszt a villához, ott lehet koppra húzni
hosszútávon állítólag jobb kitámasztva vinni
Arra figyelj, hogy a spani ne érjen fényezett alkatrészhez, mert bármilyen mozgathatatlannak is tűnik a moci, mire megérkezel megkezdi a fényezést. Ha nem tudod ezt kikerülni, tegyél a spani alá szivacsot vagy több rétegben hajtogatott puha rongyot
KB 4 nem teszkós racsnis spanifer.A 4 sarkán a telónál lehúzd meg a segédváznál.
Lényeg hogy ne tudjon rugózni.
Nem árt ha ellentétesen feszítik egymást.
spaniferrel az elejét lekötöd, de nem koppig húzod mert kilő a szimering legalábbis nem tesz jót neki.
Farát betolod a falhoz és azt is odahúzod picit.
Ahogy jónak látod egyébként
Hülye kérdés lesz, de fogalmam sincs, hogy kell motort szállítani furgonban, úgy hogy biztonságos legyen a dolog a motorra nézve. Valószínűleg egy Peugeot Boxerba kerül majd. Mire figyeljek? Hogy rögzítsem? Szívesen fogadok jótanácsokat? Sportmotorról van szó.
2015 tavasztól lehetőség nyílik Budapesten MOTORK BÉRLÉSÉRE 2db. Honda cbr 929 rr fogja a kedves motorozni vágyók élményeit gazdagítani.
A honlapon minden fontos információt megtaláltok.
Szeretettel várok minden kedves érdeklődőt.
hali, eddig akárhány motoros szemüveg volt rajtam mind szoritotta az orrom, szélesebb az orrnyergem valószínű, tudtok valami jó megoldást erre a problémára?
igen ott van.. a légszűrőházban van egy szivacs betét, csak én keveslem, vagyis nem tűnik olyan sokra valónak, holnap tudok képet feltenni róla, engem már csak az érdekelne hogy mitől zabál olyan sokat :'D
Ez a csap nem olyan. Sűrített levegővel ne fújasd a légszűrőt mert tönkre vágod vele a betétet, féktisztítóval szoktam pucolni, utána WD40-el befújni, de nekem a gyári légszűrőházban volt a szivacs szűrőbetét.
a gyári légszűrőhoz kéne egy összekötő cső, a porszívó csövével fogok próbálkozni bár a légszűrő szivacs nagyon nem tetszik, kb 4x5 cm, és talán 1 1,5 cm vastag, ennek elégnek kell lennie? egyébként a fogyasztás jobban aggaszt, kompresszorral kiszoktam fujatni, de majd les benzines légszűrő mosás is. annak a szivacs darabnak elégnek kell lennie? vagy teni kéne még rá réteget?
Érvényben levő, bukósisakokra vonatkozó normák:
Ausztrália: AS 1698
Brazília: NBR 7471
Kanada: CSA CAN3-D230-M85
Japán: JIS T8133
Új Zéland: NZ 5430
India: IS 4151
Európai Unió: ECE 22.05
USA: DOT FMVSS 218
Általános: Snell M 2005 / M 2010