Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom , hogy van-e felütközés gátló , de az enyém 2 személlyel sem üt fel(kb 160 kg) pedig középső állásban van.
Nagyon csábító ez a "keveset futott import" Kawasaki ER5, itt a Czencz-Motorsnál, 520 ezerért.

De...

Asszem ABS nélkül én már nem veszek másik motort.
Köszönöm!
Ahogy nézem az enyémről hiányzik a porvédője illetve van-e alatta valami gumi felütközés gátló? 2 személlyel összekoppan rossz úton az enyém :(
Valvoline.
Esküszöm kipróbálom azt a fuxot következőre.Eddig Valviline és Castrol volt benne de semmi észrevételem sincs velük kapcsolatban.Most már kíváncsi vagyok.
Ha jól emlékszem a motor Revüben talán 150-160 közt adták meg valahol a végét anno. .
Köszi a választ! Akkor nem kell variálnom vele) Teljes szintetikust használj! Kicsit drágább, de nem ég meg.
Bokkon, mindjárt magameva teszlek ! És most finom voltam és nőies !


Amúgy Fuchs full szint Electrosyntec 10W-40, vagy Xado 10W-40 full szint !
Üdv TKB!

Előhozom újra ezt az agyonrágott témát:
Ki milyen olajat használ?:D
Vélemény?Tapasztalat?

Szép hétvégét!
Az nincs, az a 160 a vége, azért csak a csopper verzió !
Köszi a válaszikat! Az en500asomnak 160-170km/h a vége. Lehet nincs is folytva? )
Egy motor pucolás raferne minkettotokre!
Cseréld le!
És még ezt a kettőt.
Hirtelen ezt sikerűlt.
Csigaevő.Az A betű kontakt hibás lehet.Vagy nem veszi vagy mindjárt kettőt-hármat is.
De ugye a körforgóban alapból balosok vagyunk.Az nem ér.Ott nem tudsz jobbra perecelni. Csekélységem azért behajtott a franciáknál szembe a körfogóba.Csodálkozott a sok csigevő
Érdekes...
A körforgalomban történt taknyolásom óta én a balra kanyarodástól tartok jobban.
Sziasztok!
Valaki le tudná nekem fényképezni az ER-5 hátsó lengéscsillapítóit?Nekem nincs a száron se porvédő se gumi felütközés gátló kíváncsi vagyok nekem mi hiányozhat?
Előre is köszönöm!
Ez is igaz.De magamon megfigyeltem,hogy igaz a duma.(Rám biztosan.)
Lehetséges. Én mondjuk az út közepét sem tartom biztonságosnak, egyszer majdnem lefejeltem egy szembe jövő kisteherautót, aki átlógott a sávomba. Igyekszem úgy választani az ívet, hogy legyen elég hely a fejemnek.
Na jó.Egyet leütök.Hegyi szerpentin.Balra döntesz:út közepe.Jobbra döntesz:fejjel nyírod a bokrot.És ez beidegződik.Engem ez győzött meg.
No, megvan a hazaút terve, júl 1-én megyek haza, júl 6-án vissza, feleségemék még maradnak két további hétig. Amint ígértem korábban, ha kell valakinek valami a német motoros boltokból, el tudom hozni, és talán megspórolják a szállítási költséget (ami egyébként nem sok, amint Fisi rámutatott...). Aachen-ben mint rájöttem 4 nagy bolt is van, louis, fc-moto, motoin, polo-motorrad; honlapjukon lehet nézelődni, ha kell valaki aki személyesen megnézi az árut, esetleg meg is veszi és elhozza, akkor ajánlom magamat. :) Itthon meg majd megszervezzük, hogy jut el az illetékesekhez, ha valaki él a lehetőséggel.
Én is olvastam ilyet, egy újságíró írta le, hogy volt vezetéstechnikai tréningen és az egyik oldalra sokkal jobban mert dönteni (nem emlékszem melyikre de akkor biztos balra), és azt mondták neki hogy igen ez általános. Ami nekem furcsa, sosem tapasztaltam különbséget a két irány közt (bár én eléggé kétkezes vagyok).
Ami azért ritka.Brit tudósok kimutatták,hogy balra döntésnél bátrabb az átlag.Az indoklás hosszú.Nem pötyögök annyit.