Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Enyém is bejáratós. Ezzel járok be munkába.
Fénykép még nem készült róla, hogy gyorsan mennék !
Enyém 8 lesz 51.200 km, még bejaratos !
Ennyi Miki !

A lényegét leírtad ,teljesen igazad van, sokkal jobb szerintem is a vizhutes !

Mi van a buko kerettel? Meglett ?
Köszi ,de vannak itt olyanok? :-)
Ez komoly öndiagnosztika!

Nekem a Kawás cuccok nagyon beváltak, amellett hogy esztétikusak, kényelmesek, védenek és tudják amit kell (pl. szél és vízálló), nagyon strapabírónak bizonyultak. Sokszor olvasom, hogy pl. egy szezon = egy pár kesztyű. Hát nekem lassan 4 éve van meg a Kawa kesztyűm, van benne pár nagyobb esés is sajnos, illetve nap mint nap használom, motorral járok munkába (és még ahova csak lehet), és minden alkalommal beöltözöm, télen is megyek, esőben, fagyban... Szóval nem kímélem, de a kesztyű még mindig tart, elnyűhetetlen; az esésektől van egy kis horzsolás rajta, de az csak szépséghiba, elszakadni nem hajlandó.

Ugyanezt tudom elmondani a Cordura nadrág + dzseki kombómról (bár a nadrág kicsit gyengébb, pont most kezdenek szétjönni a cipzárok a zsebén, de motorozáskor ez sem zavar).

Szóval lehet hogy kicsit drágábbak a Kawa cuccok, de ha azt nézem hogy olcsóbból már lehet elhasználtam volna akár 2-3 szettet, akkor meg összességében olcsóbb. Megéri az árát.

Viszont most amatőr pályázáshoz keresnék bőroverallt, és az nincs a Kawánál, így került képbe nálam a Mugen. Meg mivel egyelőre nem hiszem, hogy sokszor jutok ki pályára, most inkább olcsóbbat keresek, mint full extrás übertartósat.
Csatlakozom, boldog névnapot!
A vízhűtésről csak annyit, hogy szerintem nem kell félni tőle; nem vitatom, hogy a GS faék, de az ER-5 a vízhűtéstől még nem lesz érzékeny űrhajó hozzá képest, ez semmit nem ront az üzembiztosságán. Kicsit olyan ez, mint amikor mondják, hogy de hülye vagy, hogy injektoros motort veszel, mert a karbi sokkal jobb, az faék. Aztán meg meg lehet nézni a fórumokat, vagy a TotalBike-on a Motordoktort, hogy hányan írnak karburátorproblémákról meg hányan injektorproblémákról.

Szóval attól, hogy valami korszerűbb, még nem feltétlen rosszabb. :) Most komolyan, romlott már el valakinek itt vízhűtése valamilyen járműben? (Nekem nem - 2 autó, 3 motor.)

A vízhűtés csak annyi extra, hogy stabilan üzemi hőfokon tartja a motort, és szerintem ez nem egy rossz dolog.
Boldog névnapot Lászlók, Lacik, Lacikák, Laci bácsik...!
F.G. egyet értek smice-vel!
Az enyém is 98-as, aza 15 éves, de az előző tulaja direkt neki csinált fűtött tárolót és töbször simogatta végig ronggyal, mint ahányszor űlt rajta. Nem is tudta, hogy megy 150-et, neki 110 volt a topp és eldta mert neki erős volt!
Ősszel rádobtam egy 100-at, amiben benne volt mindencsere:
gumik /Metzelder vagy mi, lán-lánckerék szett, olaj, szűrők, fékbetét../ Most olyan mintha új lenne.
Igaz az is, hogy elázás után áttisztítom a hajtást és kb 200-onként láncspray. És nekem is csak eszköz, ami A-ból B-be visz.
Igen a Kawa ruhákat én is nézegetem következőnek, mert szerintem a márka marad, bár az új Honda CBxxxR szériák is bejönnek. Viszont árban a Superzone-ban ver mindent.
Ott 200 alatt profin felöltözködsz, akár bőrrel is.
Ha bőr, akor az Arlen Nes-t is tudom ajánlani. Én azon gondolkodom nagyon. Kérdés, hogy rám jön e, mert az egyik fajtája M-esből nem jön föl, míg Mugenből tudtam venni S-est.
Egészéges a sport, de nem a pénztárcámnak és az időmnek, ha ruhát keresek. Bár nálam van már így 40-esen minden.
Pacal test= pizza hát* sör has * office segg * lúd talp * malac arc.
Szerintem meg nem hülyeség amit írsz, én is 97-es ER-5-öt vettem a feleségemnek (2.5 éve), és hiába idős, csomó minden új volt rajta, pl. láncszett, vagy a gumikon is szinte a szőrök sem koptak még le. Szóval bizonyos részeiben mintha új motort vettem volna... :) Egy kicsit kevesebb futásteljesítményű vagy fiatalabb motorral, amit drágábban is adnak, és pl. a kopott láncszettet fenthagyják, hogy "elmegy az még 1000 km-t is", ott rosszabbul jártam volna, mert ezeket persze nekem kellett volna cserélnem.
Szóval néha érdemes olyan példányokra várni, amik hiába kicsit használtabbak, de már túlestek az aktuális szervízen/alkatrészcseréken.

Ja és egyébként problémamentesen használjuk az ER-5-öt azóta is (mondjuk nem olyan sokat), hiába régi, nagyon megbízható. nekünk nagyon bevált. Legkomolyabb hibája eddig az volt, hogy az első féklámpakapcsoló nem kapcsolt: befújtam WD40-nel, és ismét helyreállt a rend.
Nagyon köszönöm a segítséget!

Igen, pont azt néztem, hogy elég jó minőség, a tesztmotor.hu rendszeresen tesztel Mugen Race ruhákat, ráadásul az áruk tök normális, most meg pl. akcióban 80 ezerért komplett protektoros egyrészes verseny bőrruhát kapsz! Bakker, ennyiért még használtan, sérülten sem nagyon lehet szerezni! Ha még ezen felül magyar is lenne, akkor azt hiszem a következő ruhavásárlásnál elsőként őket nézném meg (de így is valószínű, pedig a Kawa ruhák nagyon bejönnek).

Köszönöm mégegyszer az alapos címkenézegetést! :)
fenét vibrál.
Alapjáraton használják?
Mondjuk az enyém japán belpiacos. A kipufogós is meglepődött, hogy milyen jó a korához képest! pedig 43 van benne.
Ebből a magyar tulaj 5 év alatt 10 körül én 2 év alatt 15. Eddig.
Igen ezt akartam írni. Kösz a korrekciót. Hisz azért melegedős.
Hello,
Igen a nyárim az.
Béléssel 10 körültől király, persze 20 fölött ajánlott béléssel ki.
Kérésedre agyon vizsgáltam, de egy cimkéjén se látok Made in... feliratot.
A tapasztalatom /szemben pl egy Shox-ossal, ami szintén van/, hogy sokkal jobb, végre méretben is pont jó. Mondjuk én az 165-höz vagyok 75, azaz minden ami vállban és karban jó, az gibbon ujjú. Jól szellőzik. Egy hibája, hogy bélés nélkül a vállam és a nyakam között belebeg és ezért turbulencia tud lenni a sisak alatt. De szép magyaros voltam.
Viszont ellentétben a Shox-val, ők látják ha nem megy a piac és bazi nagy engedmények vannak itt:http://superzone.hu/
Ez meg a honlap: http://www.mugenrace.com/, ami szerintem magyar anyával rendelkező embertől ered.
Van valahol egy teszt az én kabátomról, ott nagyon ajánlották.
http://www.tesztmotor.hu/kirakat/ruhazat/mugen_race_cord
urak.html
Ennyit tudtam segíteni
Gs az léhgűtéses
Hello,
Én a gyári dobot változtattam, plusz van hozzá aplikátor hangtompító vizsgára, vagy pl osztrákokhoz.
A hangja brutál jó lett és csak 25.
Itt az elérhetőség: Sima Béla, BP 15.ker Szomolányi utca xx, +36309357237
SV versus ER-6: V2 kontra sorkettő, az SV emiatt eléggé vibrál, sok ismerősöm ezért cserélte. ER-6 ról minden szerelő pozitívan beszél és sokkal mozgékonyabb pl városban.
GS kontra ER-5: hasonló lenne, mint 500-as, de városban aGS vízhűtése eléggé melegedős illetve a kuplungja miatt elég Popey-es alkar alakul ki, plusz cimbim akinek 2008-as GS-e van szemben az én 98-as ER-5-ömmel, próba után fölajánlotta a szőrén cserét!
Meg a Kawa szerintem szebb!
Megint tanultam valamit.Te minek tudsz ilyeneket?Kawát nem szerelünk.Nem kell.
Illetve most néztem utána ez a karburatorokhoz meno hutoviz szuroje ...
Coolant filter in the carburetor system

Ez a Kle -nél is az, tehát nem benya szuro !
Ami amúgy szét szedhető és kimoshato ...