Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vagy szóbajöhet még egy magassarku cipő
Én ugy láttam ,hogy a kutyacsont cserérével lejjeb lehet tenni a hátulját, elöl meg beljebb engeded a telókat. Cserébe a lábtartók is hamarabb karcolnak!
a DR 650-el nem voltak lab-leeresi problemaid?
Szeva FIGU az a nagy problémám hogy a központi rugó teljesen le van engedve és így sem ér le a lábam rendesen a megoldás az lenne hogy alacsonyitó kulcs kellene ami összébb húzza kőzponti rugót hogya motor alacsonyabb legyen mostmár oké
Csak a tanúság végett!

2007 végén vásároltam a mocimat a Szentendrei utón lévő nagy "plazaba"
Erre ma kapok a III kerületi rendőrkapitányságtól egy idézést amiben közlik, hogy tanúként kihallgatnak és vigyem magammal a motorommal kapcsolatos összes papíromat.

Kíváncsi ember lévén felhívtam a fent nevezett motorkereskedést ahol azt mondták, hogy az értékesítő akitől a motort vettem, hogy ugymondjam egy kicsit ügyeskedett az általam befizetett pénzel.
Részemről nincs gond mert amit befizettem arról van papírom amin ott van a céges pecsét és aláírás.
De hamár átadták a motort és kaptam hozzá nevemre kiállított forgalmi engedélyt a biztosításról, súlyadóról (amiket már be kellett fizetnem ) ne is beszéljek mit akarnak még.
Knapett a te rendszámod 3-mal van kisebb mint az enyém. Te is itt veted a mocidat?
Esetleg téged is megkerestek?

Aki esetleg motorvásárlás közben vagy előtt áll figyeljen nagyon oda ,hogy a motorozás élménye helyett ne a keserűség jusson neki

Üdv,
Zoli
Szasz Gabesz!
Alakul a gép, szép nagyon , gratulálok!
De áruld már el mi az a "alacsonyitó kulcs iránt" ,
ez valami pince kulcs ami alacsonyabbá teszi a gépet ha leviszed ,
szeretném ha ezt kifejtenéd , mer nem érem be félszavakkal .
Üdv FIGU
10 000ft os sárvédő nem is olyan rossz KAWASAKI 2005-2006 osé
Átalakitás alatt
Hello mindenkinek z750 hez hallotatok alacsonyitó kulcs iránt
Hi!
Küldtem mailt, remélem elment, mert e lev. progim egy foshalom a szarkupac alatt!

.coRo
Ezt én sem díjazom túlzottan.....
Akkor aszondom te vagy az én emberem .
Bár 1 szabály nálam mindíg szent és ez a JÓZAN ÉSZ szabálya , sok necces helyzetet beválaltam már és be is fogok ha jön az adrenalin b. jumping, motoros siklóernyő, motoros sárkány, mürepülő, de a nyilvánvaló baromságot kihagyom.
Láttam már ilyeneket 1-2 találkozón, pl ha ittam 1 db sört is NEM vezetek , és nem a rendőrök miatt. Láttam tökrészeg motorost /amikor elesett nem tudott "leszálni" a motorról/, autóst
/négykézláb szált ki a kocsiból/ és nem tartom jó poénnak .
Üdv a clubban FIGU
Szeva Drbig!
Nem a fikázásra gondoltam h ne vedd magadra hanem,
h az R-1-est meg szivattam azt ne vedd magadra . Nem tudom h írtam-e nem igen megyek pályára
max 1 esetleg 2 alkalom évente, na ezé nem veszek Metzeler Racetec-et 50-é .
De ha pályára megyek akkor se akarok, és főleg nem kell bizonyítanom senkinek 25 éve motorozok
baleset nélkül , és nem 50-nel járok.
Pár eseésem volt /5-6/, de mindíg tovább tudtam menni /se én se a motor nem sérült annyira h ne tudtam volna/ ja és ezek is cross pályán kop, kop, kop .
Tehá csak saját szórakozásomra körözgetek .
FIGU
És ha én azt mondom, h egy szabályt se tartok be?
Szeva Adam!
Eddig még nem említette egyik poliszse , .
Most h mondod dereng valami , HÚÚÚÚÚÚ b@szki azé integetnek olyan mocskosul mindíg .
Már gondoltam h valamikor megállok és megkérdem mit akarnak
Különben aki aszongya nekem , h motorral az ÖSSZES közlekedési szabályt MINDÍG betartja
na az nyalja ki a seggem és üljön nyugodtan autóba , mer kár motora költenie.
Nem szeretnék senkit megbántani, ezé előre is bocs, de ez a véleményem.
FIGU
Most hétvégén? Vasárnap?
Apám, akkor az én emberem vagy, Én Szigethalmon. Mikor gurulhatok el hozzád? Fel is rakjuk?
Szia Robis
Dunavarsányban lakom ez Bp-től 27 km.-re van.Utánvétes dolog is szóba jöhet ha messze laksz.
Szia Coro
Az email cimem. muanyagoscsaba@gmail.com
azt tudod, hogy a piszkos nem látható rendszám szabálysértés?
Nem veszem, de muszáj, hogy énis lefikázzam, me sztem is egy hányadék gumi.... Tartósnak tartós, de dönteni semmit sem lehet vele... Esőben viszont elmegy, pályára meg fel se vigye senki
Cápát ki kéne tiltani... Mindig annyit ír, én meg lusta vagyok elolvasni, így sokszor nem tudom miről van szó.
ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ! NAGYON TUTI LETT!
Énis adhatnék le neked rendelést? Én már fél éve vadászok a 06-os Z 1000-re való Bodystile hasidomra, de sajnos 53.000 forint eredetibe (annyit baziora nem ér nekem). Az ebayen láttam az amcsiknál, aki csinál, de az csak amcsiba csinál europába nem.

Email címet kérhetek, ha vállalolsz engemet is? :))

.coRo
Ertem FIGU amit irsz, en is voltam mar rally boxban es napi rendszeresseggel kovetem a motorsportot. Most Setzernek adnek igazat es lehet, hogy ha a vilag osszes versenysorozataba belelatnank, akkor a nagy szamok torvenye szerint igazolodna is, amit en irtam. Nehany pelda (Setzer nyoman):
- Michael Schumacher: nem kell bemutatni. Kivaloan ert a technikakhoz, a mernokok a mennyekben ereztek magukat, mikor O tesztelte a kocsit. Es meddig jutott.
- Valentino Rossi: stimm.
- Talmacsi Gabor: megbeszeltuk
Tovabb:
- Ferjancz Attila, Cserkuti ocsi, Erdi Tibor, ifj. Toth Jancsi: elversenyzok. Amikor a palyan mentek potencialis veszelyt jelentettek az elso helyre, mert volt bennuk egy kicsi plusz, ami masokban nem.
- Mike Hailwood: megmondta a szereloknek, hogy O erzi, hogy a roppsulyos mechanika nem jol szablyozza az elogyujtast a motoron, ugyhogy csinaljanak neki egy bowdenes kart a bal kormanyszarvra es O majd verseny kozben kezzel adagolja az elugyujtast. Megtettek. Vilagbajnoki futamot nyert MZ-vel es kesobb az O elbeszelesei alapjan atalakitottak a roppsulyos mechanikat egy olyanra, ahol a suly nem egyenes menten mozdul el, hanem egy pocok korul elfordul. Igy mas karakterisztikat ad. A Trabant 601-be mar gyarilag ilyen mechanikat szereltek az NDK-sok. Hailwood 10-szeres GP vilagbajnok, minden kategoriaban nyert es majdnem minden aranyat mas tipusu motoron.
- Stephane Peterhansel: Mr. Dakar. lassan mar kamionba is atulhet, azzal is nyerni fog. Kurvan erzi a homokot, de sok ev alatt elegszer lathattuk a kozvetitesekben ahogy szetkapja a motort, vagy az autot. Ugy cserel feltengelyt, kuplungot egy szal lepedon, mint ahogy en megmosom reggel a fogam... (igaz a Dakaron a tobbiek is ilyenek, kivetel a szineszekbol meg mindenfele TV-sekbol allo magyar alakulatok.)
- Gal Baba: a magyar tereprali alfaja es omegaja X. eve a sajat maga altal tervezett, epitett es vezetett gepcsodaval versenyez. Volt szerencsem eloben latni az autot, csak zseni lehetett, aki azt megalkotta.

Valami van ezekben a pajtikban, amitol jobbak masoknal. Nem biztos, hogy csak amiatt, hogy ertenek a gephez, de SZERINTEM ez is kozrejatszik.

Motorozasban a dolog talan fontosabb, mert sokkal jobban egyutt kell elni a geppel, mint autonal. Hetkoznapi motoros szamara talan meg kezenfekvobb, mert gyengebb kepessegeinkhez kepest nagyobb aranyban segit minket, ha tudjuk mit csinalunk, mintha cso profi motorosok lennenk...
Rossi, Schumacher, McRae, ilyesmikre gondoltam élversenyzésnél...