. Anno imádjoztam, hogy ne elektromos gondom legyen, mert az halál beszerzésileg. Úgy néz ki nem az, valami kis bizbasz baja van, de ez épp elég ahhoz, hogy ne tudjak menni vele. Ahh
Ha szűrő nélkül beindítod a motort és meghúzod a gázt láthatod azt a finom permetet ami visszajön a porlasztó légtorka felől ha odatartod a tenyered. Mondom ne csinálj belőle tragédiát, ez ilyen és kész. Esetleg meg lehet nézni a membrán lapokat és cserélni karbonra a gyári fémlapot.
Azt hittem a motor fordulatszámát akarod ellenőrizni, mivel az függ össze a váltóval. Pld. adott fordulaton mennyivel megy ha variálod a görgőt, szíjat, rugókat.
Az áttételt meg egyszerűbb a hajtóműnél variálni amennyiben van elég motorerő.
Erre írtatok sok ötletet, de nem sikerült megoldani.
Mi történne akkor, ha leszerelném a nagy légszűrő dobot, és raknék a helyére egy direkt sportlégszűrőt. Gondolom ugyanúgy folyna az olaj rá, de azt lekapom pikkpakk a bilincsről, kitakarítom benzinben, kiszárad és rakom is vissza.
Tudom hogy nem szűnne meg a probléma, de legalább gyors lenne a légszűrő tisztítás.