Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy 125-ös CBR ha jól tudom most kb 800e Ft.
Egy GS 500-as Suzuki meg 1,2 Milla újonnan és kapsz egy erősebb, szinte elnyűhetetlen motort, gondolj arra, hogy az A jogsisokat sem 125-össel tanítják motorozni.. annyira azért nem nagy dolog megülni egy motort és menni vele hogy tartsál tőle.. (itt most persze nem a 300 Kg-os csopperekre gondolok.)
Szerény véleményem szerint kicsi lesz neked az a 125-ös gép..
Persze kezdőként, meg Simsonhoz viszonyítva nagyságrendekkel jobb, de hidd el, hamar kifogod nőni. Én is idén kezdtem el ezt az egész motorozást, Bp-en akarok motorozni nap mint nap. Kezdetnek egy 250-es kétütemű Suzukit használok és még csak próbálgatom, de nagyon nagy érzés két darab 125-ös hengerrel menni.. :)
A gép használt és most javítgatom, volt amikor csak egy hengerrel ment. Miután sikerült a második hengert is munkára fogni, na az volt az igazi! A gyorsulásokat szerintem meg lehet szokni, nem kell félni az erős gépektől, csak finoman kell húzni a gázt nekik, meg nem kell száguldozni végsebeséggel. A nagy motor is tud lassan menni, viszont a gyorsítási teljesítmény nagyon nem mindegy, az életet menthet!!!!!
(Főleg ha nagyobb darab ember vagy, inkább vegyél egy használt 250-est (a motorosok.hu fórumon láttam is egy Yamaha 4 ütemű 250-est 400e -ért alkatrészekkel)
mert egyrészt jó ha van erőtartaléka a gépnek, másrészt olcsóbb mint egy új 125-ös..
Gondold meg..
Egy cipőben járok veled. De itt legalább nem esett csak fújt a szél és 12 fok volt
Bassza+, már egy hete nem ültem motoron a köcsög érettségi miatt ezért délután gondoltam egyet és kitoltam a garázsból a tündérkémet. Már bepöccintettem a motort és indítanám a discmant is, mikor mik jelennek meg a plexin? Na mik? Szép kerek esőcseppek. Na ez jel gondoltam magamban és húztam vissza tanúlni .
Minden érettségizőnek sok sikert holnap meg azután meg azután...... .
Aki meg nem érettségizik az legyen szíves szurkolni 1000-rel
Hali Mindenki!
Keresesk 1 125ccm NSR-t ami 50 papírokkal van ellátva évjárat 1989-től jó, 180eFt-ig
Köszi képet ide: kori-dor@freemail.hu
HAJRÁ ÉRETTSÉGIZŐK! Utána lehet motorozni egyfolytába!
Tavaly én is paráztam! Most meg nevetségesnek tűnik egy mechanika vizsgához képest. 4x-re lett meg!
Nekem is van még 2 hét szorgalmi időszak, heti 4 zh-val, meg 2házi feladattal. Aztán meg jön a vizsgaidőszak!
19-én meg talán a motoromat is sikerül megcsinálni és onnantól nem lesz megállás! Azt sajnálom, hogy 12-én nem tudok menni! Tuti, hogy nagy banzáj lesz!

NA HAJRÁ SRÁCOK!!!!!
Kerülgesd a kátyukat és akkor jól!
Hogy bírja az aprilia futóműve az itthoni szar utakat?
Hali! Hát sajnos én is most érettségizem! Ráadásul munka mellet, esti gimiben!!!
Úgy döntöttem mégis csak cbr-t veszek... Az igazság az, hogy autóm már volt jó pár, de motor terén még elég kezdő vagyok! Volt egy simsonom, most meg tesom 50-es yamaháját hajtom. Ezeknél meg csak jobb! Nem baj ha kicsi, legalább nagynak látszom!!! meg elég keveset fogyaszt! Ha bele jövök akkor pár év múlva veszek egy 600-ast, az majd menni is fog mint az állat Nem akarom az elején összetörni magam, na nem mintha fosnék....
ez inkább kényszer volt mint szorgalom
Irigyelem szorgalamad!
Sajnos ez nem mondható el rólam....:))))

De majd meglátjuk, csak sikerül:P
azon már túl vagyok 3 5össel meg két 4essel. soha nem fogom elfelejteni, hogy érettségi szünetben max törit tanultam meg irodalmat egy kicsit és előz nap 2től folyamatosan tanultam másnap reggel 6-ig, folyamatosan kávét meg teát ittam, aztán be a suliba. jajjj de szép is volt
nekem ezene a héten 7 ZH-m és 2 prezentációm van szal király...
viszont lehet h nem kell 1 hónapot várni az uj mocira hanem lehet, h 2 hét múlva meglesz... Gondolkoztam már a 250es aprilia helyett 125ös ön is, csak annak kicsit recsegős hangja van és tényleg szét kell városban pörgetni...:(
Jah, énis most érettségizem, elvileg......

egyébként az előző hozzászólónak igaza van!
Tényleg a CBR a legkissebb!

Egy ismerősömnek volt NSR 50 ese, és az detto ugyanolyan volt , mint az uj CBR125 ös!

Egymásmellé állították, és méretileg abszolut megegyeztek, sőt még formára sem sok eltérés volt, csak a CBR ben picit nagyobb motor, ennyi! gumik, külső, minden kiköpött egyforma....
De pangás van? Mindenki most érettségizik mint én??
tényleg a cbr a legkisebb... iszyonyat vékony... a superbikeban valaki azt írta, hogy elsőre bixiklinek nézte.... mondjuk ez azért enyhe túlzás, azért mengéznémvastagabb gumikkal hogy fest...
Milyen tuning van rajta ? 125ccm még?
na szóval egy rs 125 öm van replica. nem tud valaki hozzá idomot, vagy esetleg valaki olyan aki megvenné esetge 39 lovas
Én rengeteget böngészem a netet a CBR-rel kapcsolatos dolgok után és nagyon sok tulajdonos véleményét olvastam már. Mindenki nagyon elégedett vele köztük Én is. Nem fogsz benne csalódni ha így döntesz. De nyugodt lehetsz, bármelyiket veszed Mito/CBR/RS/NSR nagyon jó vétel lesz, kivéve ha rádsóznak valami roncsot felújított fényezéssel. Szerintem megkérhetnél innen a fórumról valakit akinek volt 2T-és 125-öse hogy veled tartson segíteni ha használtmotor vásárlásra adod a fejed.
hát azért ne általánosíts!

Javarészt a Mitok 99 től tekintve kint is sacc per kb 3000 Euro körül mozognak!és az jobarátok közt se kevés pénz.......
akorül vannak idehaza is!Jah, és plusszba még a hercehurca(reg adó, utazási költség , stb...)
Érdekelne, hogy nem tud-e valaki véletlenül valami jó használtmotorkereskedést ausztriában, mert most szeretnék venni rs125-öst vagy Mito-t, és rövid körültekintés után rájöttem, hogy kinntről sokkal olcsóbbak, mint itt. Szóval örülnék egy-két címnek, ha tudtok.
Na megnéztem a katalógusba a 2002-es MITO tuti,hogy hat sebességes. A másik sztem az a német izé el van írva. Meg a másik gondolom tudjátok ti is,hogy a németeknél milyen szabályok vannak, pl.: 100LE-nél nem lehet több a motor, a kipuf-ra is van zajszint előírás,lehet,hogy ez a MITO is beleesett a németek hülyeségeibe. Nem akrlak lebeszélni a CBR-ről ha azt akarod venni vedd azt,de szerintem idővel meg fogod bánni. Gyenge lesz már a motorozási tudásodhoz képest meg kicsinek fogod találni méretre. Az a motor akkora mint egy 50-es. Komolyan mondom az én Cagivám nagyobbnak tűnik.(szerintem az is ). De a Te szíved joga,hogy milyen motort veszel.... Ja és nehogy azt hidd,hogy a kétüteművel olyan sok baj lenne,és használtmotor is lehet jó nemcsak Te szeretheted a motorodat hanem más is szeretheti a sajátját.
A CBR a regiszt.adóval és forgalomba helyezéssel együtt kb 820.
Ebben azért megcáfolnálak, hogy olcsobban hozzájutni egy 2002 es MITO hoz.....
A 2002 esek olyan 8-900 körül mozognak.... sőt...!
CBR meg tudtommal 6 vagy 700......

Szerintem itt az árban kibukik a különbség.... a MITO javára....:)))
Mito 2005 model
1 Zylinder - 2 Takt
Kühlung Flüssigkeit
Bohrung x Hub 56,0 mm x 50,6 mm
Hubraum 124,6 ccm
Verdichtung 7,4 : 1
Ventilsteuerung entfällt
Ventile entfällt
Ventilhub Einlaß / Auslaß entfällt
Einlaß öffnet / schließt k.A.
Auslaß öffnet / schließt k.A.
Leistung bei U/min 11 kW bei 8.000
Drehmoment bei U/min 14 Nm bei 5.500
Anlasser E - Starter
Lichtmaschine 120 W
Gemischaufbereitung Vergaser
Drosselklappendurchmesser Schieber 28 mm

Kraftübertragung :
Primärtrieb 3,272 : 1
Kupplung Ölbad
Kassettengetriebe 4 - Gang

Rahmenbauart Alu Profilrahmen
Radstand 1375 mm
Steuerkopfwinkel 65"
Nachlauf 98 mm
Federung vorne 40 mm USD
Federweg vorne 120 mm
Federung hinten Zentralfederbein
Federweg hinten 134 mm
Schwinge Aluminium
Felge vorne 3.00 x 17
Bereifung vorne 110 / 70 ZR 17
Felge hinten 4.00 x 17
Bereifung hinten 150 / 60 ZR 17
Bremse vorne 320 mm
Bremszange vorne 4 - Kolben
Bremse hinten 230 mm
Bremszange hinten 2 - Kolben

Sonstiges :
Sitzplätze 2
Sitzhöhe ( Fahrer ) 760 mm
Tankinhalt 14,0 l
Trockengewicht 129 kg
Batterie 12 V - 9 AH
Zulässiges Gesamtgewicht 310 kg
Höchstgeschwindigkeit 124 km/h