Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

zsuzo@t-online.hu
A hétvégére szerintem meglesz a pénzem (30000?), és akkor megbeszélhetnénk vmi találkozót, ha akkor neked is jó. Előtte tudnál küldeni képeket az idomokról?
Zoli
ŐŐŐ... Most jól leesett az állam... Aszittem, csak Apriliaban van RS250... Hülye vagyok, nem baj, ne is figyeljetek rám!
Gondoltam adsz egyet Te!
De akkor itt az enyém! gsx400@citromail.hu
Elég valószínű, hogy érdekelne majd! 1-2 hét mulva biztosan jelentkezem, összeszedek egy kis pénzt még! Mi az e-mail címed (az adataid közt nem találom)?
Üdv!
Vannak még idomok, egy garnitura ára 30 pénz (sárvődő nélkül mert az nincs). Az RGV-re biztosan rá lehet tenni de azért faragni azt tuti hogy kell.
Ha érdekel küldj egy emilt és elküldöm a tel számom.
Ja! És ezek RS 250-es idomok! A Faridomot még Rizi koptatta!
Az Aprilia lesz szerintem...
Helló GSX-R400! Nekem RGV250esem van és szeretnék rá új idomokat szerezni. Nem muszály RGV idomnak lenni, bármi jó lenne ami passzol rá (pl. a hondaRS250 idomok a képeiden is jók lennének). Tudsz nekem segíteni?
Petiair:Ha erdőben akarod használni,meg csavargásra,szerintem sokkal jobb egy nagy 4T.Pl az én XT annyit eszik,mint a amennyit az első DT-m evett(80ccm-4-4.5l).Aztán mégiscsak jobban szedi a talpát,meg sokkal nagyobb nyomatéka van alul.
A Honda Hornet 250-nek milyen az alkatrészellátottsága?
Hornet 250/ GS 500 Szerintetek melyik jobb?
azt láttam túró h te a 250es 2T mellett döntöttél???azt hallottam h za sok olajat meg benyát kajál ??
Az én esetembe azér is lenne ez fontos mer ha veszek majd egyszer akko r főleg endurózásra használnám(erdőben 80%ban).Az viszont nem cross pálya
Én ebből kifolyólag gondoltam h oda jobb lenne a 4T.de ha lehet kérnék véleményeket!!rosszat meg jót is ha lehet!!
kösz előre is!!
olvasd vissza a cross fórumot!
ugyanezt kérdeztem a srácoktól 2 hete. nagyon hasznops tanácsokat érveket mondtak pro kontra.
én 250 mellett döntöttem.
hellosztok
nekem lenne egy kérdésem terepmotorokkal kapcsolatban.melyiket ajánlanátok egy 125ös kétüteműt vagy egy 250es négyüteműt!!!fogyasztás,szerviztapasztalatok,karbantartás,st rapa bírás...meg ilyesmik.jah és persze h megéri-e az árát a jobban a négyütemű vagy inkább a kétüteműek arendelkeznek jobb tulajdonságokkal terepn???
hát ez volna a kérdésem
ha vmi jó motort tudnátok ajánlani(tipust)=-használt is jó persze
jah és elsősorban az ENDURÓK érdekelnének
kösz
Bizony, bizony négyüteműnél a sportnak mondható kategória a 600-astól indul, talán egy - két 400-ast még ide lehetne sorolni kivételként, de a 250 mindenképp inkább parasztvakítás mint érdemleges kategória.. Erősen felejtős.
250 és az alatti méretben kizárólag a 2T jöhet szóba, más nem is létezhet.. :)
köszi a választ, végül úgy döntöttem h ezt most kihagyom, jövő tavasszal, érettségi után meg apám is segít elvileg a motorvásárlásban és veszek egy nagyobbat!
tisz.
Hahó,
nekem suzuki GSX-R250-em van. Ennek a blokknak nyomás alatti olajozása van, a főtengely siklócsapágyakon fut, mégpedig hat (!) darabon. Az ilyen tip. motort könnyen ellenőrizheted oly módon, hogy jól meghajszolod egy próbakörön, aztán megnézed, hogy alapjáraton kigyullad-e az olajnyomás-lámpa. Ha ég, akkor csapágy és/vagy főtengely hiba van (ilyenkor általában föltekerik az alapjáratot. :-)) Gondolom a yahama is hasonló felépítésű, de ha netán mégis golyóscsapágyas fröcscolajozású lenne, akkor messze kerüld el.
A 45++kW-ben meg 190kmh-ban van egy jó adag mediterrán túlzás, főleg ne várd el egy használt masinától, szerintem max olyan 20-30kW lehet reális egy ilyennek, bár nehéz másokkal összehasonlítani, mert tényleg nagyon pörgős motorok. Az enyim pl. 7000-ig totál melankónia, utána viszont hirtelen megugrik.

A csúszásnyomról: Manapság egy elem fényezése 14e körül néz ki. Ha repedés is van, akkor plusz 5-6e a műanyaghegesztgetőnek. Ha többrétegű és/vagy többszínű a fényezés, akkor durván több is lehet a fényezés. Szvsz. jobban jársz, ha elfogadod olyannak amilyen, a pénzből meg jól megtankolod.
ja és szerintetek a jobb oldalán azt a csúszásnyomot mennyiért lehetne kijavíttatni kb?
hát nem Te vagy az első aki ezt a főtengelyes dolgot írta!
bár a volt motoromnál csak megbízhatóbb /aprilia AF1 Futura 125/

egyébként erről a motorról lenne szó:
http://www.szerdahelyi.hu/yamaha/

ilyeneket írnak:
Teljesítmény 45 LE (32.8 kW) @ 16000 fordulatnál
Max. forgatónyomaték 24.5 Nm @ 12000 fordulatnál
Végsebesség 190 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra 5,5 sec

ez igaz lehet?
előre is köszi a választ
Tisz.
Tyt
ja és a Yamahahára meg még jobban igaz amit az előbb írtam..........

Teljesítmény, menettelj.: kb. 45Le, 170-180 Km/h
szerintem ha egy mód van rá ne vegyél 4hengers 4ütemű 250-est, kivéve ha max 5 éves.

rengeteget forognak, és nagyon hamar meghalnak, rengeteget láttam/hallottam hogy főtengelyes lett!!!!!

Bár nem arról van szó hogy nem jók a 250-esek, csak a tíz éveseket már azért szépen hajtották és ezek nem bírnak ki túl sok km.-t
Kinek mi a véleménye a "94es FZR250RR ről? menetteljesítmény, megbízhatóság, fogyasztás, minden érdekel!
Te a motorszerelésben vagy jó, én meg a klikkelgetésben...
Rorik köszi a segítséget,nekem ez nem megy sajna:-( Ha komoly a vétel.120000.
1975-ös.
Mikori évjárat az RD? No és mi az ucsó ára?