Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Tomi így továb
Sziasztok.Csatlakoznék az oldalhoz, ha nincs ellenetekre.Egy 1990-es Gsx-750F-et kergetek.Már nem fiatal, de a 78.000 km. után is hibátlanul működik. Nagyon megbízható kis gép.
Gyári méret:
első 120/70-ZR17 (Dunlop D205FM)
hátsó 150/70-ZR17 (Dunlop D205G)
Bukógombát a http://www.tom-tech.hu/ -nél keress.
Egy olyan bilincset ad, amit a vázra tudsz felfogani, annak megfúrása nélkül (legfeljebb az olajhütő felfogató fülét kell néhány milliméterrel előrehajlítani).
A bilincsbe már bármilyen bukógomba felfogatható, de a sráctól is vehetsz egyet.
Sziasztok!

Segítsetek légyszi...

GSXF600 első és hátsó gumimérete érdekelne, mert sajnos nem tudom.

Köszi...
Sziasztok!
Bukógomba ügyben tudna vki segíteni? 2002-es gsx750f-re szeretnék olyan bukógombát tenni, amihez nem kell se a vázon, se az idomon fúrást, átalakítást végezni. Ha vki tudna segíteni, azt megköszönném!
Tibi
Sziasztok!

Eadó!

Suzuki GSX750F túramotor. 1.150.000 Ft.
2004 6. havi Szürke. Garantált Sérülésmentes nagyon jó állapotban
Renszeresen szervizelt,új gumik, új lánc.
Külföldi meló miatt kell eladnom.
Az ár, irányár hívj!

Tamás 06-30-314-78-98
Sziasztok

Hátha érdekel valakit:
hasznos tud lenni és szép is
Érdeklődni lehet mailben/adatlap/
Megyek
Március 15-én évadnyitó felvonulás a budaörsi benzinkúttól, a velencei tóig indulás 11 -órakor biztos lesznek sokan..
Nekem pörkölte már le majdnem az orcámat nehezen induló autó levett légszűrős karburátora, ahogy visszalőtt. Ezek után én egy potenciálisan szikrázó szénkeféjű hajszárítót bizisten nem mernék odatolni.
Mondjuk lehet, hogy simán beszari vagyok.

Egyébként a topik címadó típusnál én is tapasztaltam, hogy ha haver b..szott rá egész télen, akkor hívhatott engem, és erőlködhettem a beindítással, meg köhögéssel, meg prüszköléssel. Amikor viszont ezek után 2 hét múlva próbálkozott, akkor nem volt gond, szóval gondolom, egyszerűen 2-3 hetente be kell röffenteni, jól bemelegíteni, és akkor nem lesz gond.
Hali mocisok, nekem hidegen jól indul csak melegen kel neki egy kis gázt adni.Szerintetek ezmirt van?Pedig az alap járata1400-1500 kőztvan.Még néha nagy nak is tünik!
Nekem volt egy fz 400-as yamahám ami csak félóra hősugárzásra és hajszárítózásra indult.
Melegen pöcc röff hidegen sehogy. Miután belett állitva a vezérlés és a karbik indult -5 fokban is!
Szerintem 20000km után nem árt megnézni a szelephézagokat, hozzáteszem gyárilag 12000-ként
kellene ellenőrizni. Lehet hogy ezért indul nehezebben. Bár 4 hónapi állás után nekem is csak harmadikra röffent be . Indításkor nem szabad gázt húzni, viszont melegen csak gázzal indul.
Szia mindenkinek!
Sajna a halyszáritó dolog nekem nemjött be de a hideginditó befújása igen, és a szivatóval való leállitás is jó lett.
Üdv mindenkinek.
Igen, túlzás a hajszárító, de néha bevállik.
Nekem a garázsban egy olyan van, amely pont beleillik a légszűrő szívónyilásába.
Indításkor olyan mintha turbót nyomnék neki, szerintem inkább csak annyi előnye van, hogy ha az egyik henger elindult akkor a túlnyomás miatt kicsit több teljesítményt ad le, és emiatt könnyebben nagyobb fordulaton forog a főtengely. Utána a meleg miatt beindul a második-harmadik henger is, és akkor már megy a boci.

Egyébként szoftver fejlesztő vagyok
Hobbi szinten foglalkozom motorral, tavaly összetörtem a saját bocimat és inkább magam vállaltam az összeszerelést. Vettem németországban egy 2000-es bocit, szétbontottam. Így már tudom mi mozog a gépben.
Némi alkatrész még marad a bontott gépből, de a törő alkatrészeket már elvitték.
Te Xebulon vmi szerelő vagy hogy így vágod a bocival kapcsolatos műszaki dolgokat?
A hajszárító kicsit túlzás azért.
Köszönöm a jó tippeket már indulok is és azonnal kipróbálom. üdvözlet mindenkinek.
És a legegyszerűbb módszer ha szívatóval állítod le.
Üzemmeleg állapotban, ha behúzod a szívatót, szinte azonnal leáll a motor.
Hidegindítása viszont sokkal jobb lesz.
PRI állásba teszed a benzincsapot indítás előtt egy percre, hogy feltöltödjön a karburátor.
Hajszárítót benyomsz a légszűrőhöz és előmelegíted a levegőt.
Sziasztok, mindenkit üdvözlök ősszel vettem én is egy bociszemüt nagyon megvagyok vele elégedve. És mégis kérném a hozzáértő kollégák segitségét, ugyan is a téli állás után vagy 2-3 hetente mikor beakarom inditani kb.7-8 inditózás után indul csak be nagy nehezen. A kérdésem, hogy van-e valami trükk a könnyeb indülásra./gyertyák, karbi, benya szürő ok./
Hello! Köszi, olvastam az előzményeket is, és éppen ezért az jutott az eszembe, hogy elmegyek az egyik barátomhoz,- aki motorfestéssel foglalkozik, de még nem nem tájékoztattam az elgondolásomról, és baromira fogg örülni - őt fogom megkérni, hogy segítsen . remélem nem fog elhajtani . miki U.I: közben figyelem itt az időjárást, és szurkolok, hogy jó idő legyen!
Ok az jó.
A csikkal kapcsolatba annyit szeretnék elmondani ,hogy a felnit féktisztitoval nagyon alaposan takaritsd le,amikor csilli villi a fekete felni akkor mehet rá a csik amivel viszont nagyon ovatosan de ennek ellenére határozott mozdulatokkal kell bánni .Ugyebár már ez is volt itt téma ha vissza olvasol egy kicsit.Lehet kapni 3 részből állo csikot is amit gondolom könnyebb felrakni mert a három rész ivben hajlitott.
Sok sikert a művelethez
Üdv.Tomi
Köszönöm. Minden ezzel kapcsolatos kérdésemre maradéktalan, és szemléltető választ adtál. Mellesleg nekem ugyanilyen bocim van, és megyek, jövő héten veszek rá felnicsíkot is!
Bocsi ez lemaradt a szerelésről
Szia!
Nekem egy Nonfango 48L-es do bozom van.Itt vannak a képek a felrakásáról.
Ahol van a zárható sisak tartó azt a vasat kell leszedni és helyére rakni a doboz tartó konzol vasát.
Én használtam vettem és nagyon jó árba,nekem ujjonan egy kicsit drága volt.Amióta meg van negyon szeretem mert praktikus és a párom hátára sem kell áskát tenni