Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nehány érdekesség 99'-00' évekből
Az 1340 ccm hengerrel, úgy rémlik, hogy 196 volt nitro nélkül, "gyári karbival". Akkor 9,7 volt a rekordom.
Most valahol 300 körül van. De a kuplung miatt nem tudok elindulni, meg 300 méter után valami történik. Vagy sok benzint kap, vagy keveset. Azt hiszem, hogy a benzinnyomása nem arányossan dolgozik a turbóval.
Bocs Villi, nem téged akartalak hívni, hanem Janit :) Csak a gsx-r esek egymás alatt vannak a telimben :D
Remélem mielőbb hívhatlak ;)

Faszom, hogy nincs lém :S Megvenném az egész hóbelebancot.
Wáááá
No nem sírok. Végül is egy álmom teljesült! Álmaim motorja áll a garázsba, s nem is akármilyen! De hát az ember mindig többet akar.

Más:
Most hány le a gép (turbósan). sac/kb
+ Mennyi volt a 1347-es szettel? + a gyári karbi volt akkor rajta, vagy síktolattyús? sac/kb
aaaaaaa
Azt a leborult hétszentségit!
A most benne lévő Je turbó dugók 8:1 -hez kompresszióvisszonnyal és Carrilo H hajtókarok. Hát nem gyönyörűek?
Sajna a ráköltött xxxxxx Ft sohasem fog bejönni. Valóban szép motor az RF-ed, de 1 milláért nem fogod eladni soha, RS2-eseket minimum százzal olcsóbban hirdetnek... Na meg ez a válság, nincs lóvé az embereknek. Nekem is volt nemrég egy 2004-es tip-top VTR F-em 22e km-rel, gyári szerszámkészlettel, üléspúppal, ajándék motoremelő állvánnyal + 2 db NGK Iridium gyertyával, és 950-ért nem kellett senkinek. Azt' 1.1-ért vettem januárban + vettem rá vacsi új gumikat, kapott új akksit, új légszűrőt, új láncszettet, szóval csak rá kellett volna ülni és menni vele, 0 azaz nulla költsége lett volna az üzemanyagon és a kötelező sarcokon kívül egy jódarabig a gépnek. Aztán a végén az lett hogy amennyiért el akartam adni, annyiért beszámították egy SP2-be egy kereskedésben.
De gondolkodj. Neked egyik, másnak másik, harmadiknak harmadik alkatrész kell. Néhány alaktrész értéke már több a vételártól. A megmarad dolgokból még lazán összehozhatsz egy turbós utcai motort. Amit persze nem fogsz eladni, mert ha egyszer megpróbálsz egy turbósat, rájössz hogy eddig amit megpróbáltál, az nem tolt sehogy.
Az osztrák versenyzők, akik úgyanígy kínlódtak a kuplungal, elárulták a titkot, hogy mit kell vele csinálni, hogy jó legyen. Természetes, hogy a vevőnek én is elmondom.
Ezt nem vitatom, csak pénz nélkül nehéz, te meg ígéretekkel nem leszel előrébb. Így amint tudom rendezem a hengersort.
Légy nyugodt, ha lenne most fölös lém, már itt állna a géped a műhelybe!
Eccerüen nem lehet most motort eladni. Van egy RF900-om. Ráköltöttem xxxxxxx forintot, teljesen jó áron eladó, de semmi.
Remélem mielőbb elmegy. Passz.

u.i.: Kössz
Ha részemről nem állna az üzlet, akkor az a hengersor is az eladó dolgok között lenne. Tehát még nem árulom. Adj 3000 -et és vihetsz mindent tőlem, a lefoglalózott hengersorral együtt. Azt hiszem, hogy ez egy rendes ajánlat a részemről.
elcsöppentem
Még 750-es matricával
Figyi mit találtam Jani! ;)
Üdv Vili!

Idetaláltál :)

A foglalóm még áll, vagy már ne is reménykedjek benne? Nem lepődöm meg, ha beintesz. Jogos. A foglaló természetesen a tiéd.
Nem mentegetőzöm, jelenleg no many :(

Áron
De eladom. Mindegyik használt, de jó állapotúak.
Wiseco dugókhoz, van még 4 garnitúra gyűrű is (használt), felfúrt henger. Kompresszióviszony 12,5:1
500 euró
Yoshimura v.tengely 1mm-rel nagyobbat emel a gyáritól. Érezhetően máskébb megy tőle a gixxer.
500 euró
Nitro szett tartalmaz: mágnes szelepek, benzinpumpa, sok-sok fúvóka, vezérlő (ez megvédi a dugókat az olvadástól, meg minden mást is itt lehet beállítani), adapter az olajos gixxerhez, Y befecskendezők, 2kg, 7kg és 25kg palackok (a palackokat is újan vettem, a nagyban van még kb. 15 kg nitro), mindenféle csövek.
1200 euró

Az árak 50% -al kevesebb mint az új.

Az ajánlatom a következő:
Dobjátok össze a pénzeteket és vegyétek meg 3000 euróért egyben. De nagy autóval kell jönni érte, mert mindent adok ami csak van a házban és gixxerhez való.
Szia Vili!
Mennyiért adod a két YOSHIMURA veztenget?
sajnálattal látom, hogy meg kell válnod a gépezettől.
az volna a kérdésem, hogy amit írsz, hogy van pluszban hozzá 1216 ccm hengersor wiseco dugókkal esetleg külön is eladó? ha igen, akkor mennyiért? az új, vagy használt?
köszi, üdv
Sziasztok!
Sajnos meg kell válnom, szeretett 10-es rajtszámú superstreet motoromtól. Nagyon-nagyon sok mindennel együtt.
prémium koporsó
Hali mindenkinek!
Látom két hozzászólást sikerült feltennem,kinlódott a gépem és egy gomb nyomással eltüntettem az elsőt és azt hittem,hogy nem töltötte fel na,de mindegy.Szóval Pattison biztos igazad van.Neked sikerült eladni mert láttam hirdetted egy darabig.Nem minden áron eladó de munkaeszközt /kenyérkeresőt/ szeretnék cserélni fiatalabra és ebben a szar helyzetben nem akarok hitelt felvenni vagy legalábbis nem sokat ha nem muszály.Vennék én mocit majd kis idő múlva de félek,hogy ilyen állapotban lévőt nem igen vagy legalábbis nehezen találnék újra meg nincs pénzem.Bár egyszer tettem fel hirdetésben azóta nem tettem fel sehová.Már bele gondoltam,hogy szerintem kétségbe esnék,ha valaki azt mondaná a telóba ,hogy rendben van megyek érte.
Sakto kösz szépen,de a tied is rendben van.
Nagyon szép a "bringád" ilyet kerestem de sajna a magyar piacon csak romok vannak.. persze van kivétel de ritka.
figyeld meg Lala eladod, bánni fogod, nem bírod majd nélküle.
én is így jártam, bár az enyém nem volt így egyben, mint a tied, mégis hiányzik.
kipróbáltam rengeteg féle motort azóta, de nekem csak az 1100 kell! nincs mégegy ilyen gép.
lám-lám, ez mindenre jó! :)
Hali mindenkinek!
Nem régiben én is meghirdettem a gépem a használtautón ,de nem hivott fel a kutya sem/ tudjátok a válság /,de annál jóval többen nyitották meg a hirdetésemet.Nem éppen az enyém volt a legolcsóbb,de nem minden áron és nem szarér-hugyért akartam tőle megválni.Nem egy tákolt darab még közel gyári állapotban van,nem volt festve még az oldalidomokban benne vannak a gyári szivacsok megvan hozzá a gyári szerszámos táska 2kulcs stb.Vannak apró hibái /minimális/,de szilveszter napján lesz 17 éves.Most van rajta új lánc csináltattam rá összekötő csöveket amin idéglenes karbon dobok szólnak,ha megmarad akkor tavasszal kap két igényes dobokat. Egy karbitakarítás szinkronnal és egy szelephézag állítás ráférne mert már rég volt és az első telókban le kellene cserélni az olajat.Ha valaki érdekel beszélhetünk róla.