Higgy neki.................csak benzinkutakat láttunk.................borrrrzalom.
Semmi templom csak azok a fránya kanyarok.
A végén már rájuk sem birtam nézni és csak egyenesre vágytam.
Én is hazaértem életem első túrájáról amit 1430km-el zártam. Szó szerint felejthetetlen élmény volt. Gyönyörű szép helyek, nagyon rendes, közvetlen és segítőkész emberek, sőt még szépek is voltak köztük Remélem találkozunk még hasonló körülmények között idén
Itthon.
Ezek oszt az életre nevelő szerpentinnek.Még a magamfajta fakezű-falábú is élvezi a kanyargást a néptelen jobbára nagyon jó minőségű utakon.
Kihagyhatatlan túraútvonal.
És mielőtt jönne az aktuális fogyasztáskérdés kurva sokat eszik a dög.
És a gumi is elég a 160-as zadarig meg vissza.
5,5-7,8-ig.
Ha 30e-ért festik én nem carbonoztatnám mert drágábba jönne ki jóval.
Megjöttünk....elég jól sikerült és mozgalmas túra volt ........ilyen üres utakat amik most voltak kint még nem fogtunk ki.....úgy lehetett menni a parton ahogy akartunk és nagyon jó időnk volt....
Egyáltalán nem drága a gyári szín.Sima metál olyan 2000 ft/dl.
Szerintem semmivel sem lesz költségesebb fújatni mint rárakatni azt a gagyi matricát ami ki tudja mennyire tartós.
Természetesen a saját órabéremet nem számoltam bele. De amúgy szerintem legtöbbünknek még úgyis olcsóbb lenne...
Nagyjából 50K a teljes költségvetés. A gyári idom ennek nagyságrendileg a duplája, legalábbis, amikor én megvettem az utángyártottat (akkor olyan 110-130 között volt, felszerelés nélkül).
Nagyjából 50%-os áron kapod készre, cserébe szerelgetni kell, viszont olyan lesz, amilyennek te szeretnéd. Nekem megéri.
Nyugi, készül róla dokumentáció, képekkel, pont azért, hogy meglegyen.
Nekem azért szimpi ez a megoldás, mert SZERINTEM ez az idom sokkal jobban néz ki, mint a gyári és mindennel együtt a költségvetése kb. a fele a gyárinak.
Cserében szerelgetni kell, de azt én nagyon szeretem. Vághatsz bele mintát, formázhatod, faraghatod, kiegészítheted, stb. Jó játék amúgy...
Semmi templom csak azok a fránya kanyarok.
A végén már rájuk sem birtam nézni és csak egyenesre vágytam.
Az tényleg nem lehetett valami jó!
Bővebben:nagyon jó.
Szószártyár módon:Megagigbrutáljó.
Milyen volt?
A vén kecske is megnyalja a sót
És jólérzi magát ott.
Ezek oszt az életre nevelő szerpentinnek.Még a magamfajta fakezű-falábú is élvezi a kanyargást a néptelen jobbára nagyon jó minőségű utakon.
Kihagyhatatlan túraútvonal.
És mielőtt jönne az aktuális fogyasztáskérdés kurva sokat eszik a dög.
És a gumi is elég a 160-as zadarig meg vissza.
5,5-7,8-ig.
Ha 30e-ért festik én nem carbonoztatnám mert drágábba jönne ki jóval.
Szerintem semmivel sem lesz költségesebb fújatni mint rárakatni azt a gagyi matricát ami ki tudja mennyire tartós.
szerintem vegyél egy régi sparhertet,aztán vedd le róla a fustcsövet,majd szigetelőszalaggal tedd fel az sv-re.
hallgass rám,tuti kurva jo lesz a mocc!
Nagyjából 50K a teljes költségvetés. A gyári idom ennek nagyságrendileg a duplája, legalábbis, amikor én megvettem az utángyártottat (akkor olyan 110-130 között volt, felszerelés nélkül).
Nagyjából 50%-os áron kapod készre, cserébe szerelgetni kell, viszont olyan lesz, amilyennek te szeretnéd. Nekem megéri.
Nekem azért szimpi ez a megoldás, mert SZERINTEM ez az idom sokkal jobban néz ki, mint a gyári és mindennel együtt a költségvetése kb. a fele a gyárinak.
Cserében szerelgetni kell, de azt én nagyon szeretem. Vághatsz bele mintát, formázhatod, faraghatod, kiegészítheted, stb. Jó játék amúgy...