Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy indításkor néha nem akar bekapcsolni az injektor! Lámpa, index,.. van! Aztán "megrázom" a motort(2004-es sv 650s) és utána megint jó! Ez mi miatt lehet?
Előre is köszi
Basszus megvan minden a touring SV átalakításhoz egyedül időm nincs átalakítani. Kicsit feszült vagyok... szerintem holnap sem tudom átrakni, sőt még a gyári rendszámtáblatartót sincs időm felrakni, pedig nem akarom, hogy az a miniatűr index miatt megbasszanak külhonba, a rendszám mellől ki se lóg
Nem állok neki szándékosan gőzöltetni, de ha nem úgy éri a menetszél akkor nem tud annyira hűlni, mint ahogy azt a gyárban kitaláltál.
Ha megnézed a linken a képet és kinagyítod akkor látod, hogy az egy jobbos-balos. A dekli kivágás felett látszódik a másik oldal felfogató része.
Ha csak az olajhőmérő a gond van rá megoldás,bár a kuplung az idomól nem gőzöl el az fix vagy direkt nekiállsz gőzölni.
És ez 1db mit raksz a jobb oldalára?
Köszi, köszi, köszi
50.000 és még sárga is !?!?! áhh...
Átgondolom, hogy ér-e nekem annyit, hogy kinyírjam a kuplungomat.
A régi fajtában nincs olajhőfok-mérő. Nem akarom elgőzöltetni ...
Konkrétan a háza volt kettényílva.............sajnos mint a viccben a kamionos................törött az index......................sajnos rajta veküdt a kamion.
szilóval jól javítható, rányomsz egy gubincsot, aztán vizes ujjacskáddal alakra formálod, száradás után neoluxxal rápöttyintesz egy kis sárgát és kész is vagy :)
alapból a sárga izzók "pöcke" el van tolva, az egyiket ilyenkor le szokták reszelni, ha fehér izzó helyére teszik be.
de lehet kapni olyan krómozott-sárgát, aminek a pöcke 180°-ban van, vagyis nem a sárgaizzó, hanem a fehérizzó helyére való - nekünk ilyen kell.
Akkor én elgondolkodok hogy kicsit kókányolok valamit rá.
De nem veszek 5-6 ezeré.................nemám....................inkább a régit fakítom addig a nappal míg fehér nem lessz.
A rohadtja már másfél éve szittem elhagyom de ragaszkodik hozzám mind a négy.
Ebből az egyik elég csúf mert feküszött és javítva lett.
Hát a 4db volt valami 5-6 ezer.
Ha jól tévedek.
Én a Suzuki Budakalásztól szeretek rendelni, emailekre válaszolnak, rendelni is lehet, sms-ben szólnak ha megjött, és kb 3 napot kell csak várni.
Mivel az Osamu bácsi sleppjéből valakit megkentek a beszállítók és rendelt KB 3 hajónyit ebből az indexből így most mindenre ezt rakják ha kell ha nem.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy indításkor néha nem akar bekapcsolni az injektor! Lámpa, index,.. van! Aztán "megrázom" a motort(2004-es sv 650s) és utána megint jó! Ez mi miatt lehet?
Előre is köszi