Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nöm....................de a reményhal megy utoljára.
ja, ez így van, fikázni tudnak csak, stb.
Dehogy bosszantom. Nem olvastam vissza. Ezek szerint nem ment még el, és nem is polyognak érte. 1 vevő kell csak. Engem is hívtak pestről megtetszett a szekér és ennyi. Bármikor bejöhet.

Egyébként meg mindenkinek szarért húgyért kellene minden. Csak ár alatt.
direkt bosszantod? :-)

óvassmávissza :) :)
Jut eszembe a tiédet még nem vitték el? Volt érdeklődő?
Egyenlőre.
Ok. Hát itt már van egy kis húzás... Elkelt a kis DR muszáj volt, amivel csak teljesítmény gondok voltak. Ez egyenlőre elég lesz.
Jah én mondtam hogy a nagyobb jobb.Este lemérem és szólok.Nem hiném hogy sokért adom.Kiderül hogy használható e még.
Megköszönném. Az enyém nagyon nyikorog. Széleit becsiszoltam 45 fokba, most síkba is csiszoltam, de nem hiszem járok eredménnyel. A jég meg most vékony... Nincsen sok zsetonom. Elvitte az új szekér. Bár lehet, hogy újat kellene vennem inkább nem cigánykodni. A féktárcsa drágább...
Megnézem meló után otthon.A kopásjelzőt még nem érte el.
persze h nem... szállítás során csomó sérül, balesetezik a kamion, rakják rá veszik le a kocsikat... olyat is hallattom h tetejére esett az új kocsi, totálkárra vették majd megcsinálták és eladták újnak..
Mennyire kutya? Hány mm van még rajta?
A gyárim megvan....................bár már hervadt.
Nincs még vason de már nem az a húsos fajta.
Nincsen valakinek egy első fékbetéte elfekvőben eladó (jobb oldali)? Esetleg jó állapotú használt? Az enyém is jó, csak nyikorog. Sajnos.
Ez viszont igaz................Bár már láttam karón varjút.
Meg éjjeliőrt nappal meghalni.






Volt egy cikk anno az új autókról hogy nagy százalékuk már ideérkezés előtt sem sérülésmentes.
de most komolyan akinek hibátlan kell vegyen újat 1,4-1,6 misiért még akad bentragadt...
Hozzá ne nyúljon a csomaghoz.
Az marad ott ahova való.

Bár ha nőnemű és még csinos akkor meglátjuk egy vacsora után.

De amilyen az én szerencsém csak szőrös rosszkinézetű pacákok jelentkeznek.
akinek az számít nem pedig hogy a motorja gondozva volt az nyalja meg a balheréd
N-es olyan mint a bandité az S-es meg mint a gsxr-é.Héknek a munkahengeren van a szögletes tartálya egy fém fedéllel az S-esnek meg külön műanyag tartálya van.A gázkar N-esen lefelé jön a bowden S-esen meg ívben felfelé.
Apróságok de ha már látott az ember ilyet feltűnik.
Mi a különbség a gázkarban?
A motor típusa meg szerintem hamarabb kötődik az alvázszámhoz, mint az idom meglétéhez. Függetlenül attól, hogy a gyártó mit jelez felé.
Megfogtál.Ennyre nem seltűnő az s bötű.A gázkar annál inkább.
Meg a forgalmiban az S betű is feltűnő nem? Az én motoromnál is ez van. N-es motor S-es forgalmi.
Egy telefonos érdeklődőnek mondtam hogy lejebb nem megy de van a h.autón 6-700 közt elég sok Sv.Erre a srác hogy ő olyat akar amit nem kell javítani a megvétel után.
Na az enyém ilyen.Tényleg leinformálható a teljes kórtörténet.
Pont így gondolom én is.Ha másból nem jön rá hogy nem teljesen N-es az a fék és a gázkar.
Akit ez nem zavar van egy jó gépe ami sokáig költségmentes.Akit igen az keres másikat.
Ha minden kötél szakad beszámíttatom a gombák nélkül 14e Km-el valahol.
Ja! Így van!

Erre egy rövid válaszom volt, amikor jöttek megnézni a motoromat aminek a bukócsövén volt egy 2x1 cm-es karc! és ebből következtetett rá, hogy borult a motor és 200.000-et kellett volna engednem.

-"na húzz a picsába" (el is ment)

Majd rá egy hétre alku nélkül megvették a motoromat.