Dehogy bosszantom. Nem olvastam vissza. Ezek szerint nem ment még el, és nem is polyognak érte. 1 vevő kell csak. Engem is hívtak pestről megtetszett a szekér és ennyi. Bármikor bejöhet.
Egyébként meg mindenkinek szarért húgyért kellene minden. Csak ár alatt.
Megköszönném. Az enyém nagyon nyikorog. Széleit becsiszoltam 45 fokba, most síkba is csiszoltam, de nem hiszem járok eredménnyel. A jég meg most vékony... Nincsen sok zsetonom. Elvitte az új szekér. Bár lehet, hogy újat kellene vennem inkább nem cigánykodni. A féktárcsa drágább...
persze h nem... szállítás során csomó sérül, balesetezik a kamion, rakják rá veszik le a kocsikat... olyat is hallattom h tetejére esett az új kocsi, totálkárra vették majd megcsinálták és eladták újnak..
N-es olyan mint a bandité az S-es meg mint a gsxr-é.Héknek a munkahengeren van a szögletes tartálya egy fém fedéllel az S-esnek meg külön műanyag tartálya van.A gázkar N-esen lefelé jön a bowden S-esen meg ívben felfelé.
Apróságok de ha már látott az ember ilyet feltűnik.
Mi a különbség a gázkarban?
A motor típusa meg szerintem hamarabb kötődik az alvázszámhoz, mint az idom meglétéhez. Függetlenül attól, hogy a gyártó mit jelez felé.
Egy telefonos érdeklődőnek mondtam hogy lejebb nem megy de van a h.autón 6-700 közt elég sok Sv.Erre a srác hogy ő olyat akar amit nem kell javítani a megvétel után.
Na az enyém ilyen.Tényleg leinformálható a teljes kórtörténet.
Pont így gondolom én is.Ha másból nem jön rá hogy nem teljesen N-es az a fék és a gázkar.
Akit ez nem zavar van egy jó gépe ami sokáig költségmentes.Akit igen az keres másikat.
Ha minden kötél szakad beszámíttatom a gombák nélkül 14e Km-el valahol.
Erre egy rövid válaszom volt, amikor jöttek megnézni a motoromat aminek a bukócsövén volt egy 2x1 cm-es karc! és ebből következtetett rá, hogy borult a motor és 200.000-et kellett volna engednem.
-"na húzz a picsába" (el is ment)
Majd rá egy hétre alku nélkül megvették a motoromat.
Egyébként meg mindenkinek szarért húgyért kellene minden. Csak ár alatt.
óvassmávissza :) :)
Nincs még vason de már nem az a húsos fajta.
Meg éjjeliőrt nappal meghalni.
Volt egy cikk anno az új autókról hogy nagy százalékuk már ideérkezés előtt sem sérülésmentes.
Az marad ott ahova való.
Bár ha nőnemű és még csinos akkor meglátjuk egy vacsora után.
De amilyen az én szerencsém csak szőrös rosszkinézetű pacákok jelentkeznek.
Apróságok de ha már látott az ember ilyet feltűnik.
A motor típusa meg szerintem hamarabb kötődik az alvázszámhoz, mint az idom meglétéhez. Függetlenül attól, hogy a gyártó mit jelez felé.
Na az enyém ilyen.Tényleg leinformálható a teljes kórtörténet.
Akit ez nem zavar van egy jó gépe ami sokáig költségmentes.Akit igen az keres másikat.
Ha minden kötél szakad beszámíttatom a gombák nélkül 14e Km-el valahol.
Erre egy rövid válaszom volt, amikor jöttek megnézni a motoromat aminek a bukócsövén volt egy 2x1 cm-es karc! és ebből következtetett rá, hogy borult a motor és 200.000-et kellett volna engednem.
-"na húzz a picsába" (el is ment)
Majd rá egy hétre alku nélkül megvették a motoromat.