A kép az érdekelne, kíváncsi vagyok mennyire maradt az erős. Én nem mertem azt kifúrni, mert a gyári N-es felső villahíd kb 2x olyan nehéz meg vastag mint az S-es
Akár hétvégén.......................de majd ha már eladtam ezt a kéthengerest akkor is lehet.
Én hátizsákkal vonaton.
Legalább nem kapok gyorshajtásról sárgát.
Ha hajtják.
Ha csak úgy lötyögnek rajta akkor dosztmindegy.
Nekem tegnap felmelegedett a dög annyira hogy ment a venti.
Direkt..................me gonosz vagyok.
Talán a belső hűtés az oka? Egy hatszázas sornégyes 150 ccm-es hengerei 11000 fordulatszámon több friss keveréket kapnak,mint egy v2 300 ccm-es hengerei 7000-nél.Ráadásul még a dugattyú és a hengerpalást felülete is nagyobb.De ez csak az én elméletem.
De a hűtőrendszert az optimális teljesítményhez méretezik,úgy tudom a versenymotorokat túlhűtik a dúsabb keverék miatt.
Akkor megnyugodtam! Köszi Mindenkinek! Ezek szerint a V2 sokkal jobban melegszik mint a sor4? Miért? Ringen szépen beállt 83-84 fokra. Nem volt vele problem.
Ne merüljünk el a részletekbe, én is ismerem a működési elvét. Csak azt próbáltam meg szemléltetni, hogy külsőleg ugyan akkora mégis 10 fokkal hidegebb, vagyis tökéletesen működik.
"csak vastagabb" - nade felületnént ne a szemből látható felületet nézd (szélesség x magasság), hanem a lamellák összfelületét. Ha a hűtő "vastagabb", akkor szélesebb lemezekől van a lamellasor, így az össz hűtőfelület nagyobb. Legalábbis azt hiszem ;-)
Így is több mint 10 fokkal "hidegebb" az üzemi hőmérsékleted mint az enyém, ilyen feltételek mellett szerintem ez is nagy dolog. Pedig csak vastagabb a hűtőd mint a milyénk, a felülete ugyan akkora ugye...
A mikrométer megmondta, hogy hülyék vagyunk, és egy 5 perces esztergálással - ami egy hézagoló alátét megmunkálási ideje - kész is lett a motorrad ingyen
Racing hütő van fenn+ a folyadék is az, + kapcsolható a venti és végig ment is! Igy mutatott 92-93 fokot. Akkor ez normális? Van esetleg valami praktika ,amivel a hátsó henger hütését szokták javitani?
Pár hete rámdumáltak egy szakadt fos speed triple-t. Vigyem el próbálgatni stb. Semmi kedvem nem volt az egészhez.
Szakadtul is nézett ki, nem is az én stilusom, ráadásul nem is érdekelt. Elvittem, mentem vele pár karikát. Ugy jöttem vele vissza a mühelybe, hogy nekem kell egy ilyen! Pedig semmi sem tetszett rajta. Ha még egyszer utcai használatra veszek motort, tuti ezt választom!
Más....
Nektek mit mutat a hőfokjelző 200-220 as utazónál pályán, ilyen melegben?
Pár nap múlva felszabadul egy 1000S-es felső villahidam, ami át van alakítva N-es kormánybefogóhoz! Érdekel valakit?
Képet majd rakok fel róla!
Én hátizsákkal vonaton.
Legalább nem kapok gyorshajtásról sárgát.
Ha csak úgy lötyögnek rajta akkor dosztmindegy.
Nekem tegnap felmelegedett a dög annyira hogy ment a venti.
Direkt..................me gonosz vagyok.
Melegszik aztán lehűtik!
Egyébként is: Hűtlen kutya!
De a hűtőrendszert az optimális teljesítményhez méretezik,úgy tudom a versenymotorokat túlhűtik a dúsabb keverék miatt.
(vagy nem,de az biztos!)
Szakadtul is nézett ki, nem is az én stilusom, ráadásul nem is érdekelt. Elvittem, mentem vele pár karikát. Ugy jöttem vele vissza a mühelybe, hogy nekem kell egy ilyen! Pedig semmi sem tetszett rajta. Ha még egyszer utcai használatra veszek motort, tuti ezt választom!
Más....
Nektek mit mutat a hőfokjelző 200-220 as utazónál pályán, ilyen melegben?