Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most fordult bele a 297e .... mondjuk nem is megy eladásra, bár átülnék nagyobba, mert nem férünk el benne a családdal
igen, csak ugye vedd figyelembe a hőmérsékleti viszonyokat is
ha itt nem lenne +15°C -nél magasabb hőmérséklet, akkor lehet jó a 0-ás olaj....csak Mo (és Európa) medium kategóriába tartozik
Nem vitatkozom, majd egyszer tanulmányozd a szervízfüzetet....
Mivel a gyárija 5w-s én nem tettem volna bele.................túl híg.
Ami teljesíti a GM-LL-A-025-ös szabványt feltétel nélkül belerakható...
Furcsa.Nekem kellett...................a féken is kéne................az marad mostanra.
Más egetverő gond?
Bármiből?
Nálung olyan 110e nél semmi nem megy többet ami eladásra kerül.
azon nem
Miből?
Váltókaron is?
már a gyári beállítás is rossz volt rajta.....
Még a fékpedálon is állítanom kellett, mert magasan volt
Itthon van 200e kmt futott autó?
És mik a tapasztalatok.................szétesett?
A 0w 40 nem tesz jót 5w 30 a gyári ajánlat a z16xer-be.
Mennyi a km benne?
Hiba a 0-ás olaj bele
Igazság szerint nem az 5-6 éves 50-60000-et futottakat kell nézni hanem amik már bőven a 200-on is túl vannak, hogy addig miket kellett rajtuk csinálni.....
tévesz... egy pár száz kilométert futott triumph tiger-en már dolgoztam
Ennyi megy bele évente...
Most 0W40-es Mobil1 ment bele, azt sem kajálja.
Meg a fogyasztása is világbajnok.
Elég a 20e.A gyári 30e-res mellett.
Nálunk sincs észrevehető olajfogyás két csere között 10-12 ezrenként cseréljük.
Sosemond hogy soha.
Keresztfater 1,0-ját vezettem.................a legjobb hogy amellett hogy bámulatosan nem ment még rohadtul nem akart megállni sem.
Erről beszélek....ha elhanyagolják akkor is megy csak már 200000-nél lehet valami baja.....amúgy annyinál sem...
Gyerek még messze! (REMÉLEM!) A lényeg, meg, hogy SÖVÖ maradt!