Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te is mész megint?
Nekem valahogy nem szokott eszembe jutni motorozás közben, hogy enni kéne.. Mondjuk a napi 1kg mínusz az mindig megvan..

Tudtam mindig is hogy nem vagyok rendesen bekötve.. na de hogy ennyire?
Fog az is jönni.Lehet az éttermi és fagyikiadáson spórolni.
na ez a 2 zsömle 2 csomag ropi nekem is erős.
15zsömi felvágottal +3 liter víz +1 üveg jéger a napi túraadag
ebből a víz tetszés szerint elhagyható
teljesen reális.én 5 nap horvátországot tervezek ennyiből (1500km) tavaszra
Ne is mond...............januártól megint legelek.
Én úgy kezdtem a szezont, hogy vettem egy bőrnadrágot, amibe nem fértem bele, mondván bele kell hogy fogyjak! Még májusban se volt teljesen komfortos.. de most már jó
Hát.............nekem nagyobb a fogyasztásom.
Volt pia-fagyi-éttermi wiener snitzli.
Na az én 1300 kilométeres tavaszi gurulásom az 2 nap volt (első költségcsökkentő tényező), csak 1 liter olcsó bolgár sört ittam este, 2 csomag ropival. A szállás egy szilváskert volt, ingyen. Másnap ettem 2 zsömlét szalámival (első nap is ugyan ez volt a menü) ami még az előző napról maradt, és megittam olyan 4 liter ásványvizet naponta. Autópályára pedig kényszerből mentünk rá, az 3 euro volt.. Gyakorlatilag csak benzinköltéségem volt..Jah, és Sárkánytól kaptam egy almát vasárnap reggel

Na ez így cakum-pakk került 26 ezer forintba.. aztán mégis jól éreztem magam Amíg nincs pénz, addig nem szóróm.. utána meg már megszokásból nem fogom.. Ingvar Kamprad IKEA vezér nagy példaképem
Ja és osztrákiában hasonló tehát magyar árak alatt picivel de digóknál nem kéne................ott kurvadrága.
Autópálya mellett.Most asszem 10 kuna volt literje ami 38-42 forintal számolva is 420 max.
Most dögöljek meg ha tudom pontosan de a legutolsó úgy jött ki hogy KB 1300 Km cakumpúder.Plussz 28 euro szállás+kaja-pia.KB 65-70e volt.
Most egészen addig nem lesz felkészítve, amíg hangyafasznyi reményt látok rá, hogy annyival a nagy túra előtt elviszik, hogy tudjak venni egy másik motort, amit ugye még ki kell ismerni, meg meg kell tanulni bízni benne, hogy nem szarik be majd a világ vége előtt egy sarokkal.

Szóval most az árával arányban van az állapota.. kb. Olyan 80-at kéne rákölteni..amit igazán rákölthetne már más..
jó,mert tudod hogy jövőre is felkészítve vár az örömforrás
ez egy ördögi kör.nincs olyan hónap hogy ne kerülne pénzbe ez a szórakozás.
450..? abból kijön egy lángos
oldalkocsival?
a suszternek is a cipője lyukas
..szerinted milyen érzése egy olyan motorért otthagyni a szervizben 130 ezer forintot apróságokra és kopóalkatrészre, amit utána a kutya se venne meg kétszer ennyiért?
és ha szerpentines napot tartasz a nap végén 50-80km-rel az órában,akkor mit eszel?
hát amikor eljöttem hollandiából 1,66 volt,az euro meg 300 felett jár a többi országról nincs friss adatom,de félek hogy közelítenek hozzá
kb 3800 külföldön és olyan 8000 itthon.. Ne kérdezd hogy szaladt bele 8 itthon, mert áprilistól használtam a motort (addig egerben voltam és csak hétvégente tudtam ráülni..ha nem volt hó), és október közepe óta meg be se indítottam.
Kb 20 volt az órában januárban, most meg 31.. pedig elromlott a km óra kihajtása is.. tehát ez még a valóstól eltér némileg
nekem 12-15 körül áll meg már régóta minden túra.a sokkoló az,amikor év végén a kopóalkatrészek összege kiadja a nyári túrák költségét
nnna, motoroztam majd 300 km-t......nem volt meleg bár hideg sem.....gond az igen....megadta magát a jawa váltója, már odafelé 4-ből kihajigálta, de visszafelé bent ragadt 3.-ban.......jó volt hazaevickélni át a hungárián....
..nagyságrendileg mondom. Nem hiszem hogy neked a napi 20ból kijönne a túra, 16ezeres tankolásokkal..lévén kajálsz is és tető is van éjszaka a fejed felett

Nekem úgy alakult hogy kb 18Ft/ 100 km a benzin (olcsó balkáni benzin), és mellé még szánok 5 forintot kilométerenként kajára és egyéb dolgokra.
Azért nem 500 szerintem.