Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elhiszem,kicsit őrültnek is tartalak miatta,jó értelemben.
persze azt is tegyük hozzá hogy nem 500ft-os nyugati benzint tankolsz,hanem 300as keletit
mennyi km lett összesen idén?
Huhh ha napi 600 az KB 3 tank benzin.Az magában 15-16e.
napi 20? 10 a motorozás 10 luxus.. na én az egyikről hajlandó vagyok lemondani
ha hiszed, ha nem.. kevesebb mint 300 euro volt az idei három külföldi kiruccanásom. szűk 4ezer kilométer (csak úgy natúr a túra.. persze vettem idén gumit előre-hátra, meg volt 2 olajcsere is..de nem csak örömködésre használom a motort)

Onnan tudom ezt ilyen jól, hogy mindegyikre 200 euroval a zsebemben mentem el, és és mindig maradt egy 100-as a végére, amit a következő alakomnál költöttem el
Valaki mmár mondta hogy nagyságrendileg egy 20-as naponta..............Így kéne számolni.

4 nap KB 80e.Ha nem teszek félre most gebasz van hóvégéig.............főleg hgyha 1-2-3-4 nap baszom el a teljes pízt.
az is szép eredmény,nem sokkal több mint önmagában a fogyasztás
150ezerből én se tudok nagyon többet menni mint 5ezer kilométer.. tehát ez inkább 1 nagy túra ára
azt hittem már mindenki kihozza benzinárban a túrát csak én nem,mert akkor megkérdezem mestereimet hogyan csinálják.
eleve egy túra dupla annyi mint amennyit költesz a kopás és szervíz miatt
Csak félrerakás a fizetéskiegészítésre.

Hogy ne egy piallanat alatt ne legyen semmi 4 nap múlva a kártyán.

Mint a lengéscsillapító.
100-150ből 2-3 nagyobb túra?
Afrikába lesz az út talán?
Vagy te sem szoktál aludni mint Dipshit
Ja és nem csilli-villi.A spyke az jobbnak tűnik minőségre de nem tudtam megszokni hogy szorítja a tenyerem.


Apropó ha valaki ráizgul van egy pár eladó spyke kesztyűm.

http://www.kepesmotor.hu/bor_k...
Valami mindíg bejön................de speciel betervezett dolog volt.Ha beleszagolnál a régibe te is terveznéd.

Most KB 2. hónapja gyűjtögetem a jövőre tervezett dolgokat.

-Egy pár kesztyű. (megvan)
-pár alkatrész a kerekszeműhöz. (megvan de még csak jön)
-befejeztem a fűtőruhát (nem került most pénzbe)
-fel kell szerelni a szivargyujtót (alkatrészek egy adagja sövöből maradt egy része már régről megvan)
-egy jó kis 5-25 Nm-ig mérő kulcs is kellett már régről (most volt olcsón)
-és a végén még kéne egy lézerblokkoló (na erre most per pill tényleg nincs lé)
-Van még egy futómű-fék upgrade gyári R-esre (ebből még csak a fékmunkahenger van meg ha sikerül folyásmentesíteni)

Nos tervek vannak azon ügyködöm hogy lehet olcsón megoldani meg pízt szerezni a hülye dolgaimra.
Ezen felül márcusra be kéne egy 100-150-et begyüjteni hogy sokk nélkül meglegyen 2-3 nagyobb túra.
mindig azt mondod,hogy most aztán tényleg elfogyott a heller,aztán csak jön valami csilli-villi cucc
Majd jön a Sanyi aztán mondja a lehetőségeket.
Vagy legyártatni készítővel.
Az lesz...
Vegyél egyet újat.
Valami ott hullott szét ahol kettéágazik a bowden, nem volt berohadva.
Ajjaj.
Kigyütt!
Mit?

Hogy veszek valamit vagy hogy nincs pízem?


Mert előbb veszek utána már nincs pénz.


Amúgy befektetem az eladások után bejövő lét.
Te mindíg ezt mondod



Csak nézted vagy használtál szerszámot is?



Remélem 2 után is napocska lesz.
Az előbb próbáltam, nem jött ki.
Vettem egy ilyet kék-feketében karira és kifogytam..............max töpörtyűt zabálok nem pulykasültet.