Motoréknál nemtudom hopgy van, de pl tegnap cseréltem vezérműláncot egy Vivaron azon a láncfeszítőt nem rugó nyomja hanem az olajnyomás. Motoréknál nem így van?
Ha most megszűnik a rosszból lehet egy kézit csinálni.
Ahogy néztem nem egy horrortitkos cucc.
Egy fogasléc amit egy rugó nyom amit kívülről dugok be és csavarral rögzítem.
Ezt egy rugós kallantyú csak kifelé engedi vissza nem.
Ez nyomja a vezetőt.
Csak emiatt cserélem.Nem hinném hogy sok galibát okoz de nem nyugszom.
Le kell venni a szelepfedelet,beállítani a két vezérműtengelyt szintbe lerögzíteni a láncot és hajrá.
De szelepfedél tömítést nem vettem avval lehet gáz hogy a régit teszem vissza.
Kialakul. http://youtu.be/Sz7VXGxWonY
A feszítő?....azt cserélni nem lehet nagy durranás....esetleg ha vezetőket akarod azzal lehet talán szívni, de némely típusnál azt is csak egy csavar fogja......miután levetted a szelepfedelet...
Ha sok kell nyilván van aki ad olcsón motult is postával együtt.......én viszont csak olyat árulok amit magyar nagykerből vettem és erről számla van na meg világosan látható címke a flakonon tehát kicsi az esély a kamu olajra....egyszerűbb ha bemész egy unix/láng/bárdi boltba és megveszed ott......én nem tudnám annyival olcsóbban adni, hogy a posta is kijöjjön belőle......aki benéz hozzám az megkapja ezek listaárainál jóval olcsóbban, de postázni már nem érdemes(nekem)....
Ráadásul az olcsóbbik is annyit tud papíron mint másból a jobbak....nem beszélve, hogy ehhez van adalék is(igaz azt másik olajhoz is lehet borítani)...........na meg nem hamis mivel nem annyira elterjedt....
Nem régóta......tényleg, nézzél nekem valahol egy Jawa blokkot......350-es és 638-as a típus jele......olcsóbb lenne venni gy működőképeset mint a váltót javítani...
az eredeti kirivóan nem odavaló