Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

110-150e-res fizuból 30e-ret csak tankolásra.Elég luxusszagú nekem a szervíz,karbantartás,adók és sarcok összességét is figyelembevéve.


Viszont hobbizok kicsit.....................meglett a fékkarom így nekiesek csinálok egy próbaállványt a gixxer féknek és elkezdem tesztelin a hekkelést hogy folyik e.
Pontosan
én mindig le szoktam venni őket.Bár baj nem lehet hiszen ha a generátor tölti az akksit akkor is ugyanaz a szitu mint ha töltő töltené
Nem.
Simán rárakhatod.
nem kellene levenni a sarukat? Igaz a generátor is oda üríti a 14V-ot
hagyd rajta a motoron...
Autót is úgy szoktuk tölteni.
akkor hogyan töltsem az akksit?
sajnos sanszos.....legfeljebb újra összefutunk...
szerinted egy töltés idejéig ha kiveszem az akksit ,akkor elfelejti az ecu a módosított beállításokat?
csak a nagy számít!
nagy is számít?...
nekem van..
btibi10@freemail.hu
köszi nem autót akarok venni, bár ahogy a dolgok állnak az sem elképzelhetetlen, csak jó lenne beszélni az illetővel
Még mindig eladó a Bora.. most per pill 502 ezer kilométerrel, dízel
Na pontosan.
"Amennyiben nem az kezdeményezi az első forgalomba helyezést, aki behozta a gépjárművet átírási illeték:..."
Mivel te kezdeményezed és te is hozod be az itthonról külföldre vitt gépet ezért nincs átírás..
ott a sunyiság...

Amennyiben nem az kezdeményezi az első forgalomba helyezést, aki behozta a gépjárművet átírási illeték
tényleg, van valakinek dízel autója a környéken? lenne kérdésem privátban, nem akarom terhelni a fórumot
Egy Ocsmányiroda oldaláról.

Külföldről behozott használt jármű származás ellenőrzése és ideiglenes forgalomba helyezése 10.900,- származás ellenőrzés hatósági díja 3.500,- Ft ideiglenes forgalomban tartási engedély díja "E" rendszám esetén
1 db "E" rendszám esetén 8.500,- Ft
2 db "E" rendszám esetén 13.000 Ft.
585 Ft cimkedíj "E" rendszám esetén

külföldi számláról hiteles magyar fordítás
külföldi forgalmi engedély (eredeti)
külföldi számla (eredeti)
a Közlekedés Felügyelet által kiállított műszaki adatlap, ideiglenes rendszám esetén
biztosítás ideiglenes rendszám esetén

Külföldről behozott használt jármű első forgalomba helyezése és lassú jármű - 2 db. rendszám esetén: 8.500,- Ft
- 1 db. rendszám esetén: 5.500,- Ft 585,- Ft cimkedíj
2x6.000 Ft illeték MÁK csekken Amennyiben nem az kezdeményezi az első forgalomba helyezést, aki behozta a gépjárművet átírási illeték: tehergépkocsinál cm3-ként 18,- Ft

1890 m3 hengerűrtartalmú alatti személygépkocsinál és 500 cm3 alatti motornál cm3-ként 18,- Ft

1890 cm3 feletti személygépkocsinál és 500 m3 feletti motorkerékpárnál cm3-ként 24,- Ft

Elektromos hajtómotornál a teljesítmény minden megkezdett 1 KW-ja után 600,- Ft

Pótkocsi esetén 9.000 Ft 2500kg össztömegig; 22.000 Ft 2500 kg felett
Magyar busa eladó. megveszi egy szlovák akárki, aztán a magyar aki eleve pályázott a busára megveszi a szlováktól. Mivel már volt itthon a gép, nincs regadó, csak forgalomba kell helyeztetni újra hiszen külföldről jött.
az ő nevén van a motor csak én használom?Vagy mi ?Én vagyok az üzemben tartó?
és mi az,hogy "közbe van iktatva az adásvételbe"?
Mert akkor van regadó.. a külföldi, ugyan olyan busára amit itt 200ért írnak át, 140 a regadó..és arra jön 80ezer forint forgalomba helyezési költség. Így már drágább is.
akkor minek bonyolítani az itthoni motor kivitelét, van külföldön is eladó motor
Nem érted. Külföldön vett autó/motor után nincs átírási illeték.. !
Persze mindenhol azt szajkózzák,hogy az autó luxus....
De ha elmész egy állás interjúra az első 5 kérdésbe benne van,hogy van-e autód.Mert ugye a munka helyre akkor is be kell jutni ha a tömeg közlekedés valamiért csődöt mond(pl M.O.-on 2cm hó megbénítja a közlekedést)
Arról nem is beszélve,hogy ha valahova ketten mennek még mindíg olcsóbb a kocsi mint a busz.