Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi! Akkor megkérdezem tőle!
A gyári átalakítását...
Ez mit takar?
Gss megoldotta magának.....
Helló! Valami akciós sportkipupp 2000es SV650Sre nincs valakinek esetleg otthon kicsi pénzért? Vagy amin gondolkodtam, hogy veszek egy másik gyárit és jó simsonos módon keresztül küldök rajta egy köracélt! Tudom, hogy ez gáz de olcsóbb! Csinált már valaki hasonló állatságot és ha igen mik a tapasztalatok!? Köszi
Le is cseréltem.
8éve minden télen kiveszem lemeriteni,majd regenerálótölteni az sv aksiját
de lassan illendö lenne lecserélni
2007 óta van nálam a motor... 1x vettem ki télen. de nem töltöttem...
Sőt még 1 1400 is meg 1 Burgman is indítva lett róla
Nem tudom mikori az aksi de amíg jó addig marad is
4 év alatt eccer se töltöttem..................nem vettem akksit s nem járattam.
Ki sem vettem.
Nekem elfelejtette, pont akkor mikor a csepptöltőm kivezető kábelét szereltem be, hogy még az ülést se kelljen ezután levenni , de Sándor hamar orvosolta a problémát
Bassz HÉV-el nem kocsival télen.
Speciel most a 2011-es mérlegem 7 liter max fogyi és havi 1000 Km-t megyek.Ergo nem sokat.
Havi 30 megy el benzinre 2 rugó az olajcserére meg a biztosításra és még 1500 havonta adóba.
És még nem volt gebasz a kocsival semmi betervezve csak megy.
Simán bennevan havi 35000,-be csak a fenntartása.Motor mellett.

Ha nem lennék ennyire kényelmes lusta dög és csak reggel be este ki melóm lenne nem ilyen összevissza simán meglennék télen kocsiva nyáron motorral.
ha választanom kellene,a motor menne a levesbe és csak egy autót tartanék fent..

Inkább mint állni a buszmegállóban..cipekedni a bevásárlásoknál stb...
Csak azért ,hogy szezonban motorozzak egy kicsit..
Azért egy 10-12 éves swiftnek baromi nagy ám a fentartási költsége a 6 literes fogyasztással.
háát a két autóm karbantartása nem kerül annyiba mint a motoré....
Ja abból az egyikkel keresem a kenyerem és a hobbira valót.
Tehát az a legértékesebb
jaja, bocsika most néztem h elírtam... de itt az új link:

link
Cb600f Hornet a nyerő.
Hmmm.. Akkor a CBR-é se lesz gyó mivel idomos és az idomon van a piperetükör.
Szép nagy szeme van.
Sziasztok !

Érdeklődni szeretnék hogy nem-e innen valósi véletlen az az illető, aki ezeket a pulcsikat, pólókat, nadrágokat csinálja ?

cuccok

Előre is köszi mindenkinek !
Csak a bilincst nézd.Nem lehet túl drága buntóban.De ha gyó akkor van SV-é nekem.Ingyé.Igaz S-es tehát tükörtartó az nuku.
ahha
Híí 14e HUF-ért
Kemény! De nem hinném hogy jó mert ahogy látom a bilincsbe nem jó
Na ha nem javul a kezem rendesen akkor kell venni CBR kuplungot, és utána ezt.
Létezni létezik.
Viszont sajnos cb-re nem.
cb 600 f hornetnek nek viszont bowdenes.
Így bilincsel együtt sanszos.
Csak tudni kéne a bumszli a bowden végén egyezik e a tieden meg a cbr-en.
Tényleg Zoli!
Bovdenes állítható kuplungkar létezik ócsóért?
Így is rövidek az ujjaim. Főleg most
Csssszzzzzz.
Sajnos ez még rámmaradt a sövöből.
Folyott a felső légtelenítő.Kaptam egy ötletet hogy lehetne javszerelni.
Az egész KB 200 pénzből meg a fékkar árából van meg.
Ha kiküszöbölöm a folyást akkor lesz egy jó fékmunkahengerem.
Ami mellesleg a triumph gyári munkahengere az R-es verzión.
Ha ezt összevetjük a jövő téli tervemmel akkor már érthető a dolog.
Ha úgy vesszük hogy az R-es gépek használtan egy olyan 5-700-e-el többet érnek ebből a tipusból.(Nem akarom eladni még 4-5 évig de így kibekkelem az értékvesztést)
Nekem meg belefeccölve KB 120e-ret meglenne a dolog.
És maradnának a gyári motyóim amik KB 150-160e körül lehetne elpasszolni.
Na ha így nézzük ez ugyan mánia de van benne egy nagy adag anyagi önzés is.
hobbista.Gixxer fék.

Tudod mi az a lineáris örvényáram-os fék.Némely japán mozdonyokon például van.Na olyat vegyél az biztos elég hatékony