Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen ez egy jó ötlet, csak akkor mindig refivel közlekedne.
közben arra is gondoltam, hogy a bontókörre lehetne tenni egy figyelmeztető ledet, ami jelez a kollégának, hogy legyen szives refizni egyet a xenon bekapcs érdekében.
szivesen máskor is :o)
a refivel indított és gyújtáslevételre megszűnő öntartó kört én egy relével oldanám meg.
Köszönöm az épületes hozzászólást!
Igazad van lerajzolhattam volna, sőt kiszerelhettem volna a VTR-ből és lefotozhattam volna, de nem volt rá időm!De ha annyira pjofi vagy akkor két db relé működése nem okozhat gondot!Egyébként egy autos relé alján ugyanezeket a rajzjeleket fogod találni! Két éve mükszik a motorban ez az "elvileg tul mérnökösködött minek bele két relés " MT tároló.
ez a rajz vhogy nekem is latin volt
szakmai ártalom...
Reménytelen vagy.................még mindíg csak hajózol.
konyítok hozzá meg meg van segítségem autóvillamosságis haverom de erre a rajzra ő is azt mondta h érdekes... ezért kértem itt segítséget, látom te azért kicsit jobban kened a témát úgyhogy szívesen venném a segítséged
pedig ez az egyik terv idénre...csak 4.5 óra innen Genova


csak jönne már a tetves tavasz...
Nemkell.
Inkább szabok pár vasat csomagtartónak.
Bár most egy remekbe szabott 90 fokos csatit ütöttem össze a gps-nek.
Sima nem fért volna be táskába.Ezért ebay-ről lett rendelve egy forrasztható fordított mini USB.
Ráforrasztva a szivargyujtó töltőre és kitöltve műgyantával egészen gyári lett.
az egyik autóvillamossági vezetékszámozási kváziszabvány az övéké. tudtommal az, amikor a gyújtás a 15, 15a, az akksi + (vagy -?) a 30, stb, az az... de majd kijavítanak :)
Naebből semmit nem értetem csak azt hogy BOSCH amiből az ablaktörlő faca.................ergo maradok a kormányátalakításnál vica-versa.
Laller mondta sorry
egyébként csak annyit még ehhez, h nem mindegy h áramutas vagy fesz.utas rajzot csinálsz a relés rajzokhoz, és a rajz készítője túl akarta mérnökösködni az egészet, mert ha ez egy öntartó kör, ahogy Szotyi mondja, akkor azt ennél közérthetőbben is le lehetne rajzolni. Vagy akár úgy, h a valós reléket lerajzolva és a lábaikat BOSCH szerint megszámozva segítek a másinkak (15, 30, 67 (vagymi), stb).
meg az S-N kormánycserét. bár abban a témában birkatürelemmel osztod az észt, szóval nem is értem :-)
tényleg nem bántásból, ne érts félre...
ha magadtól nem megy, hogy a kérdéses dolgot hogyan lehet lerelézni, és ha ebből a rajzból nem tudsz realizálni valós autós-motoros relékkel egy huzalozást, akkor szerintem ne foglalkozz a kérdéssel így saját hatáskörben. Mondom, nem piszkatúra, jobbítólag mondom. Inkább keress egy havert, aki vágja az ilyesmit. Nem kell kifejezetten motorszakértőnek lenni, ez alap autóvillamosság, aki az autókhoz konyít, az a motorodon is meg tudja csinálni.
Nekem ez a rajz inkább akadálypályának tűnik,pl. vez.tech. tréningen!
Hobbit,az nem valami manóféle?
vagyis nem teljesen, mert ha átváltasz refire és vissza elenged a relé és nem fog világítani a tompított, csak ha újra bekapcsolod a fénykürttel.
ez így jó, csak a 2. számnál az izzó nem kell oda, köze nincs a dologhoz.

Szerintem válts hobbit.
Na húzzá síelni.