Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

iszonyatnak érzem, főleg a lassabb kanyarok, pl körforgó. elég beszarian terelgetem még.
Kevertem a 125-el.
A cb500 után azért nem annyira...a simo után az lenne...
Kicsit brutál váltás.
ne örülj, még nem ismersz...
hallatlanban-t poénból írtam
örülök amúgy, hogy ennyivel segítőkészebb motorosok vannak itt, mint CB fórumon.
má megen havazik.... f*szom ebbe a 2ezer méterbe...

lehet jobb, ha hószánt veszek, abból is van v2-es
Az a hang ahogy Zoli is írta valószínűleg a lánc...,de látatlanban(hallatlanban? ) ezt nem nagyon lehet megmondani...
akkor nem tudom nálam mi lehet a probléma, lehet nem kiforrott még a vezetési stílusom.
ha nem szabadna akkor lehet ez a kerepelő hang is ezzel van összefüggésben.
áttétel számíthat? nem néztem még meg, hogy gyáriak-e a fogaskerekek
hát simsonnal kezdtem, aztán etz 125, cb500 és most az SV, ugyh Igen, az első
3000 alatt max 6.-ban csattoghat a lánc, 3.-4. fokozatban teljesen jól motorozható szerintem alacsonyabb fordulaton is.
Első nagyobb gép?
Köszönöm
Szép motor
Hétvégente foglalkozom ilyesmivel, szombat-vasárnap..
Köszönöm az ajánlatot, megbeszélhetünk majd egy időpontot.
Áh.Csak kétballáb.
betét csere ha kevesled...
A gond ott van hogy azis gyári fém.
kell odais fémfékcső, én azóta érzem rendesen, amióta Sanyi felrakta.
Nem hiszem, h pszichés lenne, az ilyesmiből szvsz már kinőttem.
Előtte olyan volt, mintha egy vödör takonyban taposnék.
(Az is lehet, h az egyidejű fékfolyadék-csere miatt lett jó).
Ebből mégegy gyerek lehet.
A hátsófékhez meg béna vagyok.
Vagy nem nyomom nagyon és szart sem ér vagy blokkolom a hátsó kereket és akkor zörgeti a láncot mint az olcsó horrorban a szellem.
visszaváltásnál zsír, amúgyis fékezem a hátsót általában, és ha hozzá még visszaváltás is van, akkor féktávon megya segge jobbra-balra, "neeekem teeecik" :-) de most h a hátsók riszálásáról van szó, már nem is annyira a motorozás kezd érdekelni :)
"önfejbelővős smiley"
Hali, ha gondolod megnézem, nem laksz messze....adatlap...