Az nem....itt indítóáramot kell mérni és azt csak komolyabb eszközzel lehetne mérni, de igazából felesleges......egy töltés és ha hamar elengedi magát akkor csere..
Bárhol ki tudják mérni ahol van teszter, de ahhoz előbb teljesen fel kell tölteni..,de ez már amúgy is gyanús....bár megpróbálhatod feltölteni, az eredeti yuasa-k elég jól bírják, majdnem úgy mint az átkosban bármelyik akksi.....
Elvileg Dunakeszin ki tudják mérni. De én is attól tartok, hogy cserés... 20k körül van az új... Mondjuk előbb-utóbb eleve cserés lenne az akksi. Ez idén már kb. 6 éves.
Nekem meg az akksimat kell majd kiméretni, lehet már kicsit megfáradt. Mondjuk még a gyári Yuasa van benne... Olyat csinál néha indításnál, hogy elhalványul vagy épp eltűnik a felirat a digit. kijelzőről és kicsit tovább teker, mint általában. Először azt hittem, hogy csak a hideg miatt, de nem. Töltés frankó. Ötlet?
Tud valaki ajánlani jó vizsgáztatóhelyet pesten vagy körnényékén?
(SVLaller, köszi a múltkori tippet az injektorátkötőcsővel kapcsolatban, úgy néz ki, tényleg ott volt a bibi)
a szitu: 1500-ra ugrik indításkor, majd pár másodperc után leesik 1100-ra, ha szerencsém van, nem fullad le 1-2 perc járás után, de többnyire nincs.Újra beindítom, majd ha nem húzom a gázkart egy hangyafasznyit, lefullad
Most már én is hozzászólok, mert valamennyire ismerős a helyzet! :) (egy éve folyamatosan olvasom a fórumot) Tavaly tavasszal tettem szert jelenlegi motoromra. Pécsen vettem, olasz motor volt, 28.000 km-el hirdették, 570.000 jó magyar forintért névre írva! Láncszett csere (DID), olaj csere szűrővel (Motul 7100), légszűrő (Hiflo), fékfolyadék, hűtőfolyadék csere. A szezonban egyetlen egy hibája volt: jobb hátsó index kiégett... Ennyi... Szóval én bevállaltam a kinti motort, olcsó áron, és egyáltalán nem bántam meg! Nem vagyok motorszerelő, így utólag nézve lutrira hoztam el a gépet (azért valamennyire értek hozzá, mert érdekelnek a motorok/autók), szóval mindenkinek csak azt ajánlom, hogy szakértőt vigyen magával vásárláskor! Az SV előtt csak egy TDR-em volt, 900 km-t tudtam menni vele egy nyár alatt és megadta magát... Szerencsére még nem sikerült taknyolnom, barátnőmmel motorozunk szerte az országban, ha van rá lehetőségünk (motor Szekszárdon, mi meg Pesten albérletben, itt fent nincs hol tárolni a vasat...). Igazából ennyi fogalmazódott meg bennem a kommenteket olvasgatva, amiket ide szerettem volna írni :)
Én náluk vizsgáztattam
rohadt bosszantó dolog amúgy.
szét lett ma kapva és minimális a lógása a kuplungkosárnak...tehát ez is kizárva
A benzin biztosan nem rohadhatott bele? Mennyit allt, mielott beinditottad?
(SVLaller, köszi a múltkori tippet az injektorátkötőcsővel kapcsolatban, úgy néz ki, tényleg ott volt a bibi)
a bezin tuti jó benne, motorolaj dettó...
Most már én is hozzászólok, mert valamennyire ismerős a helyzet! :) (egy éve folyamatosan olvasom a fórumot) Tavaly tavasszal tettem szert jelenlegi motoromra. Pécsen vettem, olasz motor volt, 28.000 km-el hirdették, 570.000 jó magyar forintért névre írva! Láncszett csere (DID), olaj csere szűrővel (Motul 7100), légszűrő (Hiflo), fékfolyadék, hűtőfolyadék csere. A szezonban egyetlen egy hibája volt: jobb hátsó index kiégett... Ennyi... Szóval én bevállaltam a kinti motort, olcsó áron, és egyáltalán nem bántam meg! Nem vagyok motorszerelő, így utólag nézve lutrira hoztam el a gépet (azért valamennyire értek hozzá, mert érdekelnek a motorok/autók), szóval mindenkinek csak azt ajánlom, hogy szakértőt vigyen magával vásárláskor! Az SV előtt csak egy TDR-em volt, 900 km-t tudtam menni vele egy nyár alatt és megadta magát... Szerencsére még nem sikerült taknyolnom, barátnőmmel motorozunk szerte az országban, ha van rá lehetőségünk (motor Szekszárdon, mi meg Pesten albérletben, itt fent nincs hol tárolni a vasat...). Igazából ennyi fogalmazódott meg bennem a kommenteket olvasgatva, amiket ide szerettem volna írni :)
(tudom h a 25 fokos motor is hideg, de ezt muszáj volt :-))
Csinálj egy hasonlót nagybetűvel hátha beveszi a gyomra a fórummotornak.
Esetleg egy fél nap.