Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nameg hogy néz má ki az R1?

Azokkal a fura szemekkel?

SV szebb.
az árával pl.
Nem nem, a csigatalp jól kapaszkodik.

Ugye Tsanyi?
Azt hittem ezt a másik kérdezőnek mondod, aki R1-esen akarja az asszont szállítani :-))))))
Próba szerencse.. azért egy biztonsági madzaggal rögzítsd oda a motorhoz.. ha lejönne, se essen le.
Vedd meg a GS500-am, arról jó eséllyel leér a lábad! :)
Egyébként nem akkora para, ha nem ér le a lábad, meg lehet szokni a dolgot.
Sziasztok!
Mennyire biztonságos tapadó korongos telefontartót tenni az SV tankjára? Leszabni nem tudtam róla, de melegben is jó?
Melyikbe fér 3 gyerekülés.
Hát igen..... :)
A kényelem az relatív. A hölgyek alvázszerkezetétől, nyomatékától, nagyságától, és nem beszélve a mentális állapotától is függ kinek mi a kényelmes. Pl. egy Suzuki Gsxr egy kisebb nőnek nem azért kényelmetlen mert kemény az ülés, hanem mert nem éri el a tankot csak két újjal. Egyszerűen én nem tudok úgy utazni, hogy csak kapaszkodom a vezetőbe. Biztonságosabbnak érzem, ha pl egy fékezésnél nem "nyomódok" a hátára, hanem a tankon tudok "tartani".

Köszönöm a válaszokat még egyszer!
SV és R1 között gondolkozni, nem értem, ez a két motor nagyon nem egy pálya. Ez olyan, mintha azt latolgatnám, hogy 1.6-os ford mondeót, vagy inkább egy subaru wrx sti-t vegyek... mert melyik kényelmesebb hátul :-)
Hosszú túrát ne tervezz....................a kényelem az a goldwing pohártartós hátsó foteljénél kezdődik.
Én megtartottam volna az RSV-t és egy 650-es SV dukálna a hölgynek.
És senki sem panaszkodik.

Duplabuli nem csak a mekdönciig az inkább egy DL kategóriás géphez illene.
Ridegtartás........ez nekem eddig fel sem tünt.... 100km után kezdem már a zsibbadást, de szerencsére az RSV elég "kényelmes" volt. Kíváncsi leszek a fejleményre...... Azt látom én is a páromon, hogy R1...... De több SV-s videót is megnéztem, és nekem kifejezetten tetszenek, főleg hogy nem soros a muzsika
egy nick alól ketten írkáltok, igaz?

én az R1-et választanám, ha csak ennyibe kerülne a döntés :-)
Én megcéloznék egy CBF600-ast.
Én ezért váltottam DL-re... Mondjuk nem sportmotor, de a hátsó ülés azóta nem üres.


...csak azért nem tudnám (majd) elcsenni a motort, mert nem ér le a lábam. Egyébként már réges régen külön utakon járnánk

Egyébként tudnátok nekem olyan mocit mondani, ami alacsony? és nem 125-ös? Mondjuk 600-as. Az SV -t kisebb méretű csajok is el tudják vezetni kényelmesen?
Nya ha eddig is ridegtartáson volt a hölgy akkor megszokta..........úgyhogy nézzükcsak...............eriggy...........sv...........eriggy........
..sv


Nabazz naná hogy az eriggy.
Tavaly néztem, nem sokkal nagyobb az az ülés, mint a tenyerem
Köszönöm a válaszokat :)
A hölgy pont egy Aprilia RSV-ről vette le a hátsóját a napokban, úgyhogy fiúk, a motorozással jócskán meg lettem mérgezve....:):) De ha már lehetne választani, miért ne? Sajgott eleget a hátsóm, essen bármelyik motorra a választás....... igaz az élmény mindent feledtet. :)
Üdv: Heni
Heni=Henriett?
ha a párod egy R1-re akar rábeszélni, akkor nem is értem, mi a kérdés?
Lehet pont az a cél hogy legyen mire fogni ha nem akar a hölgy motorozni?
Vagy ő nézte ki az eriggyet magának.
Oszt csak az lesz hogy papa mentem motorkázni.
Komolyan mondtam.. olyan 100 km erejéig voltam utas 1000-res SV-n. Nem volt vészes.

Mondjuk egyszer utaztam zömmel TEREPEN 10 órát egy Land Rover Defender 90 hátuljában, a padon.. az rossz volt, de élveztem
Mindenesetre a lányaim mind több tízezret utaztak hátul amikor is a legtöbb 1 napi km 7-800 volt....
Azért nem egy kifejezett alvó ülése van, de az R1-nél biztosan kényelmesebb.......,de ez ne legyen szempont mert ülést lehet csináltatni mint ahogy itt is tették páran, inkább az a lényeg, hogy mit szeretnél és hogyan akarsz közlekedni....azért az R1 nem kifejezett utcai motor...