Jellemzően az első henger leömlőjére felfröccsenő sár/víz rásül
ettől elcsúful.
Egy időben én is sokat suvickoltam.
Először dörzsi szivacs, majd finom vizes csiszoló, aztán jöhet a paszta.
Jó a króm tisztító is, kárt nem teszel benne.
Azt viszont jó ha tudod h nem marad sokáig tükör, mert a rozsdamentes a hőtől szépen megbarnul majd.
Az enyémet se kell agyonforgatni.. a 9ezer már piros tartomány. Mégis jó.. főleg akkor amikor csak tartani kell a sebességet.
Nagyobb településre érkezve, vagy hosszabb belterületi szakaszon változtatok lassulás közben az állásán, és ugyan így ha elhagyom a belterületi szakaszt. Mindig ugyan úgy áll a csuklóm, csak a gázállás változik.
Tudom van az a kis kütyü a gázkarra gondolom arra gondolsz ugye?
Viszont az 1000-t nem kell forgatni,hogy menjen ugyebár nem mint az enyémet ami 6-7 ezertől kezd el tolni mint állat.
Azt írta a gépkönyve, előtte is az volt benne.
Foggalmam sincs..............hídd fel.
Lehet ott szeretne letelepedni annyira jó.
Sándor meddig van távol?
Egy mágnessel megnézheted,
a legtöbb rozsdamentes anyagot az nem fogja
ettől elcsúful.
Egy időben én is sokat suvickoltam.
Először dörzsi szivacs, majd finom vizes csiszoló, aztán jöhet a paszta.
Jó a króm tisztító is, kárt nem teszel benne.
Azt viszont jó ha tudod h nem marad sokáig tükör, mert a rozsdamentes a hőtől szépen megbarnul majd.
Az enyémet se kell agyonforgatni.. a 9ezer már piros tartomány. Mégis jó.. főleg akkor amikor csak tartani kell a sebességet.
Nagyobb településre érkezve, vagy hosszabb belterületi szakaszon változtatok lassulás közben az állásán, és ugyan így ha elhagyom a belterületi szakaszt. Mindig ugyan úgy áll a csuklóm, csak a gázállás változik.
Viszont az 1000-t nem kell forgatni,hogy menjen ugyebár