Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem átlagba 250kn-nél kezd el villogni de már volt, hogy 300km-is el mentem egy tnak benzinnel és csak 15l-ert sikerült tankolni de akkor már erősen izzadtam,hogy mikor áll le a motor.
Köszi, akkor mától így csinálom.
Nyakig.És ülsz rajta............úgy telemegy míg van bendője.
Ez autónál könnyű, mert berakom a pisztolyt és mikor először kattan akkor az a stabil vége a tankolásnak aztán lehet számolni.
De ennél a motornál honnan tudjam, hogy meddig tolhatom teli a tankot?
Ha kattanásig várok az nagyon hamar megvan a belső szerkezete miatt. Lehet tölteni szinte teljesen csurig?(A betöltő csonk tetejéig, nem pedig a lezárófedélig, mert az már tényleg a "mindjárt kifolyik" kategória).

Elnézést a körülményeskedésért, új még a moci és én inkább az autókhoz értek de ígérem gyorsan tanulok:)
szerintem más is hiányzik még onnan
Ennél több ruha levételért becsuknának közszeméremsértésért.
jól néz ki :-)

miaz hogy nudi? nincs rajta a békafejidomka, arra gondolsz?

vagy "bőrprotektorban" voltál? :-))))))))))))))))
először ne feszegesd a kislámpa határait.
mérd a km-t és számold a fogyasztást.
ez segít.
én a fogyasztással nem annyira foglalkozok, a km-eket mérem csak.
ha nem vagyok benne biztos, h mikor lesz kút, akkor már 200-nál rátankolok (Tátra előtt, stb).
városi vagy sűrűn lakott környéken ráérsz akkor tankolni, ha folyamatosan ég.
170-280
5-10 litrt közt.170-180 km.Jobbkéztől függően.
Mész ahogy tudsz világít és tankolsz.
Majd rájössz magadtól.
Csak jó lenne tudnom valamennyire a motor határait ( nem kell teljes leállásig ), hogy utána be tudjam lőni a fogyasztást és a megtehető távokat. Persze gondolom ahogy gyűlnek a km-ek, majd ez jön magától.
Végülis igen. Nem mindegy, hogy ki mennyire húzza.
Én most 230 körül járok és világít. Akkor ezt hiszem hazafelé meglátogatok egy kutat..
Most simán krúzoltam nudiban.
ki hogy húzza :-)
Ohhhh...........170-nél világít 210-nél toltam.
Fajin vót.
kicsit lentebb írtuk... nekem általában 260-nál kezd villogni, és 12 litert birok rátölteni. Zoli mondta és más is mondta, hogy az utolsó litert már nem szívja fel, hanem leáll a motor. Most a világítás után rátettem még 20-25 km-t hegymenetben szerpentinen, és kibírta, de én már annyira stresszoltam, hogy nem tudtam élvezni a haladást, csak a kutat vártam nagyon :-)
Igen, a tolásig már nem akarok eljutni:)
Egyébként az első felvillanásnál még kb mennyi benya van?( Liter, km? )
És mennyi akkor amikor elkezd folyamatosan világítani? ( mennyit tudok még menni vele? )
akkor abból is van többféle, mert pont az agomotors oldalon írják, h álló helyben nem mutatja, csak menet közben, fél mp elteltével... azalatt én is rá tudok húzni egyet, hogy van-e hetedik fokozat :-))
(nekem fokozatkijelző helyett egy bazi LED is elég lenne, hogy 6-ban vagyok :-))))
A gipro konkretan mutatja barhol.
először nem világít.
utána hol világít, hol nem.
utána folyamatosan világít.
utána tolod :-)
sziasztok, nézegetem a fokozatkijelzőket, és a gipro, ami Ágo-nál kapható, az fordulat/sebesség aránypárból számol. Olyan nincs, ami konkrétan mutatja a bekapcsolt sebességfokozatot? (Akár álló helyben is)? Hiszen az sv-nek van erre elektromos jele. Típust tudnátok javasolni? Köszi!
Vki el tudná nekem mondani az SV 650 benzin visszajelzőjének a működését?Értem, hogy hol világít hol nem, de valami rendszert szeretnék felfedezni a működésében:)

Köszi
Amíg nem szeded szét addig mindenki csak találgatni fog, nézd meg amit Zoli írt (mi mozog, konzol, és tartó fülek sérültek-e stb.). Lámpát csak akkor kellene venned ha sérült vagy ripityára tört a hátulja ami nem hiszem hogy egy kis koccínástól megtörtént volna.
Lőlj egyet ebay-en.Olcsóbb lesz.Bár szerintem kérj kölcsön körmös kulcsot.A készlet ára minimum 4 tank benya.
Avval jobban jársz.
Köszönöm, megnézem.
A szerszám még mindig kérdéses, de max akkro veszek gyári készletet. Gondolom lehet kapni Suzuki márkakereskedésekben.
Esetleg GSX-R-en is ugyanez a kulcskészlet van?Mert havernak van GSXR van és hátha neki lenne.
Egyébként szokott lenni SV gurulás?Szívesen kinéznék valamikor egy ilyen röffenésre.