Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A-a-a-a-a.Ennél csupaszabb. az ehhez képest egy hótoló a kis gyári idomkával.
Gyakorlatilag hasig csupasz az egész.
Sziasztok! Havernak 650 es N-es kellene első motorja! Valaki tud eladót ? köszi!
Csak a pontosság kedvéért: N-es Sv ről beszélünk ugye? :D
Ha igen, akkor egyértelmű, hogy nem vagyok hozzászokva és ez a probléma
Csak mondom nátha.............akkor többet használom a füldugót.

Apropó most direkt 100-től felfelé 5 Km/h,ként felmentem 140-ig és semmi.
Szia Péter!
Hyosung GT 650-re motorvédő és talán a hátsó kapaszkodónak nevezett valami.Tudom nem egy tömegmotor,de talán.
nekem sosem jutott eszembe, h ehhez nyakizom kéne :-)
jól látod. három négyzetméteres idomzattal ellátott óriás túrabömösök.

de nem? :-)
nézd meg, hol a féklámpakapcsoló. lehet, h csak után kell állítani.
mikor vettem az enyémet, külön felhívta erre a srác a figyelmem.
(de sosem kellett utánállítani, szóval nem is értem).
rossz hsz/re nyomtam a replyt ;-)

én egyébként 140-nel megyek (ahol kiadja), nem 120-szal, szóval erről nem tudok nyilatkozni :-)
Szia femtesz!
Nem, attól függ hogy milyenre kell!
Mi kellene és milyen motorra?
Hát ez nagyon lehetséges, mert eddig Simsonnal nyomtam, ami ugyan naked bike ( ) de a tempó azért egy hajszállal kevesebb :)
Akkor várok még a plexivel, mert küllemre így jobban tetszik, majd megszokom a szelet is.
Sziasztok!

Tegnap észrevettem, hogy az új paripán nem ég a féklámpa amikor a hátsóval fékezek. Az elsőt húzva világít.
Tudom, hogy elektromos probléma ezer helyen lehet rossz, de van esetleg tipikus hiba / hely SV-nél amit érdemes megnézni?
Esetleg lehet ismert hiba ennél a típusnál?

Pár ötletet szívesen fogadnék:)
Köszönöm
na milyen a vas Roli?
Hát én dB adatot nem tudok, de kib@szott hangos.
Szerintem nem mindenhol zár jól a plexi tömítése.
pár dB a különbség a schubert és a többi sisak között, a schubi javára de 120 környékén sztem rohadtul mind1 hogy 106dB vagy 102dB. Inkább jó minőségű füldugó. Lehet rosszul látom de a felső kategóriás schuberteket amig állítólag csendesek olyanokon látom akiknek olyan motorja van amin a szélvédelem is eléggé adott. Ilyen motorokon nem csak a schubi csendes hanem a 150 ezerrel olcsóbb sisak is pont ugyan azt tudná
És nehéz a feje amit a menetszél se képes mozdítani
Ami a gumit illeti az elől sport hátul sport túra kombinációt tartom én is célszerűnek mert az első hamar felmelegszik s jobban fog mint a keményebb típus. Bár nekem most Z6 van a banditon elöl hátul és eddig csak a hátsó csúszott meg az első még szerencsére nem mert míg a hátsót már kis mértékben ugyan de letudom reagálni az első csúszásakkor már korántsem vagyok biztos abban, hogy vissza nyerném a tapadást.
Engem leginkább a szélzaj idegesít.
De emiatt nem fogok Schubertet venni, amíg használható addig marad.
Nekem kezdettől nem volt gond.
Pedig az a kübli GIVU x01 volt rajtam.
Jó nehéz,az orrommal tartottam a plexit cserébe kinyomta szemem a vákum amitől úgy néztem ki mint egy béka.
Szerintem a nyaka nem bírja.
A GS-sel az első szezonomat (cca 15k km) nyitott, kis plexis airoh jet sisakkal csináltam végig, aminek összvissz egy jó tulajdonsága volt, a külleme.. hát az elején nem tudtam egyhuzamban 15 kilométernél többet 120 fölött megtenni vele. Aztán ahogy hozzászoktak a nyakizmaim már nem volt annyira megerőltető. Aztán jött a tél, vettem egy zárt sisakot..ami azóta a fejemen maradt. Kicsit komfortosabb
Lehetne úgy hogy Zoli kemény mint a vídia?
Nem lehet, hogy csak a szélzajjal van bajod?
Annak nem kéne rángatnia.
Zolinak pillekönnyű sisakja van, úgy nem nehéz a széllel bírni