Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon tud................de akkor ki követi?
áááááá, csak a rinyacsík kopik...
olajcsíkot húz maga után? :)
barminemu hasonlosaggal csakis a kepzelet szulemenye :)


Ja, kaptam valaszt a gumis problemara:

"az M3 nál (600as motornál) sokan tapasztalták, hogy egyszerre ,de az is előfordulhat nagyobb súlyú motornál, hogy hamarabb kopik el az első mint a hátsó, "
nem csak, h tartos (amugy se szamit a 150 alatti sebesseg, mert nem terheli) de itt fog a legkevesebbet szurcsolni!Mintha szamitana egy turan 1 liter ide vagy oda, de megis jobb erzes


es ilyenekre is kepes, ha kergeted:
Még szerencse, hogy nem arra a felére amelyik nekem kell.
Ha nem jó akkoris.
Evvel is borultak.
Én most radiátort vaterázok párat.
Ha jó akkor vedd meg.
Elfelejtettelek híni.
De van mááásíík:
link
Nem a tipus fontos hanem a kiválasztott konkrét darab.
A motor alapvetően jó.Kicsi nyers és makrancos.
Talán a 01-esen van valami fogaskerék ami esetleg néha megadja magát de más nemigen.
És a fesszab.Minden ilyen idős suzukin tipustól függően bekrepálhat.
De olcsón cserélhető utángyártott jó darabra.Érdemes néha rámérni multiméterrel.
Utazótempó érdekes.Hol?
Autóúton?Pályán?
Necces a 150 70-es táblánál.Viszont a gép birja.A zsebed a trafit nem biztos.
Dobozolni lehet a givi gyárt rá tartót és dobzt is.
Sziasztok

Sok esély van rá hogy hozzájutok egy SV 650 2001-es csodához.
Érdeklődnék tőletek, hogy mit lehet tudni erről a motorról? Érdemes megvenni vagy várjak még fiatalabbra?
Esetleg még az előforduló hibáiról érdeklődnék. Nem trehánysági hibák érdekelnek, inkább alultervezett elemekre (pl.: TDM 850 főtengely)

Sosem motoroztam még utcán, de sok nagy túramotoros kifaggattam már és őszerintük az utazótempót érdemes 120-150 köré beállítani.
Tartós lesz ilyen tempónál az SV? Használja valaki így?
Mindenképpen 2 hengeres motort szeretnék, ezért hajazok az SV iránt.
Dobozt szeretnék rá szerelni, egyet hátra és 1-1-et oldalra. Van erre lehetőség az SV-nél? Melyik gyártót/típust érdemes vásárolni ami esetleg egy elcsúszás esetén nem törik szarrá?

A motort nagyon sok ideig szeretném megtartani, nem szeretném tuningolni mert totál gyári állapotban van. Kivéve a műszerfal, sajnos az nincs rajt... Ha odáig eljutok hogy megveszem akkor biztosan kellene rá egy :)


Előre is köszönöm a válaszotokat.

Kistrojak
ötven körül vettem AGV-t az eladó esküdözött hogy halk,nem volt az
megismétlödött ugyanez egy vemarral
...aztán rászántam a pénzt lajosban vettem schubertet (elsö concept)
csodát nem vártam,de tényleg halk a többihez képest + szemüveg esetén az állrész felhajtása miatt egyzerübb a fel-le vétel
...és amig cigiztem sisakban,kis sebességnél is tudtam ezt müvelni
Nekem Schubert R1-em van. Ahhoz is kell füldugó hosszú autópályás szakaszhoz.
Szóval a legcsöndesebb nem jelenti, hogy csöndes.
a szélzajt sajnos nem tudod sisakvásárláskor kipróbálni. árral sem függössze! én egy nemolcsó arai-t vettem legutóbb, és iszonyú zajos, felhajtott plexivel szabályosan fütyül (már 40kmh-tól), ezért zárt plexivel közlekedek. Rendesen jár benne a levegő, de ha nyitva vannak a szellőzők, annak is nagy a zaja. Viszont az alakja jó, nem rángatja a fejemet semerre a szél. Max a tesztekre tudsz hagyatkozni, de az meg elég szubjektív szerintem. Egy kényelmes paszentos sisakot a tesztelő is hajlamos halkabbnak ítélni, a hallás szerintem ilyen dolog.
:D :D
Amúgy egy elég olcsó, Nox márkájú sisakom van (google képeket nézegetve talán n940, most nincs kéznél), tény hogy elég hangos, gondolom a szelet se a legjobban vezeti el..
Jah tényleg, neked triplád van, pedig már egy ideje követem a fórumot :) fel kell még vennem a ritmust :)
Szia
Rendben, megcsinálom!
Az inkább a farok idom védelmére szolgál hátul!
Akkor el kellene hoznod a motort! Mikor tudod?
Igen............ezzel pikpakk nem fog a szél gondot okozni.
Vagy egy ilyen objektíves fényképezőgépet :)
http://www.letsgodigital.org/e...
Légy férfi,küzdj a széllel.

By
Bud

én előtte csak bringán kétkerekűztem... már az oktatáson szokatlan volt az 50-60kmh haladás. aztán mikor először mentem 120 fölött, azt hittem én is, h letép a szél a motorról. rájöttem, h nem tép le. megy fölfelé a sebességmérő, és nem zavar. csak mindig húzom a hetedik fokozatot neki, de nincs :-). hogy is volt az a mondás, ne légy kislány küzdj a széllel, vagy mi? :-)
Remélem megszokja.
Nyakba kell akasztani két Zenit fényképezőt és edzeni vele.
szerintem csak szokatlan neki.
Mondjuk egy normális sisak segít.