Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vettem egy használt Shox kétrészes összezipzározható bőrt. 17 e volt, igaz kellett rajta zipzárt cserélni, meg rakattam a nadrágba nadrágtartót, 4,500 at költöttem még rá. Nyilván nem újszerű, de cserébe kopottas :)
És attól nem rángat a szél 120-al?
én megvettem az alpine füldugót, és jó.
bár ez 9000-be került ellenben a párforintos gyógyszertári izével.
Nem estem hanyatt tőle...............pofára annál inkább.
Lecserélném egy pirellire.
Tuti befutó nálam a rosso II-es.
tehát p3 miért ne?mindenki ódákat zeng róla, főleg esőben, ami erre kib**** gyakori
Nem is lehet már kapni...
Ha megpróbálom belemélyeszteni a körmöm érezhetően keményebb mint a Conti Road.
Rémületest.
Bár Gss asszem azt használ.
A betonkemény PR1 milyen hatást váltana ki?
Nem kutyának ő pro............én balfasz vagyok.
Nekem kell a racsing előre.
Párszor a 2-es fosatott.
pr3 előre nem gyere be?kutyák zzr-jén állja a sarat.Oder?
Nagy voltam és 3M dobozost vettem madzagosat.470-ért.
Le is vágtam a madzagot.
Pr3-at nemigen kéne előre.
Ruházat milyen?
Amúgy halál jól.
Sőt.200 felett nyomja a sisakot és elvesztem a gumiból a kukacot........más gond nincs csak a trafik.
Most hogy festés miatt lekaptam a kis bikini óratakarót mégjobb.
A szél szerves tartozéka a motorozásnak.
Nélküle autózás lenne a neve.
munkavédelmi bolt, sárga füldugó EAR Classic, volt nincs probléma :)

45huf/db

Lehet nekem is ilyen korzát kéne használnom...Ha nem jutok el a szezon végéig akkor PR3 kerül előre...
Hát nem régóta van meg a motor, nem is mentem vele még sokat, mert a jogsi még csak folyamatban van (köszönhetően a rendkívül jól kitalált rendszernek, hogy A1 vagy A korl megléte esetén az eddigi két év gyakorlati idő után lehet átképződni, most meg már egy éven belül..... na mindegy). Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy 140-nél, de még 120 nál sem, hogy lehet elviselni a szelet, főleg hosszabb távon. Aztán ki tudja, lehet majd hozzászokok..
Téridőkontínium anomáliája................mittomén.
Lassan 5000.-et teszem egy egy 2006-os pirelli diablo corsa elsőbe és az a szar csak nem akar elkopni.
150-160-al jövög pályán 2-300 KM és soha nem éreztem hogy halálomon lennék.
Füldugó kellett mert a monotón sivítás szarul jön ki.
de tételezzük fel, tépem a féket, lassulok fénysebességről...A villák összeülnek, a gumi összenyomódik.

oldala kopik?közepe miért nem?
Azért köszi. Majd igyekszem minél több sv-t kipróbálni, különböző plexikkel :)
Jó jó, de 130-140 nél már tényleg szar. 110 ig még azt mondom kényelmes, de az felett már nem. Ezért gondoltam, hogy kéne majd valami plexi.
Akkor rosszul tartod a téglákat.
dehát mondtam, minimálisan fékezem...azt is főleg motorfékkel...nem az én tempómnak való az intenzív fékezés
Kanyar előtt nem kéne padlófékkel beleállni az aszfaltba és akkor nem kopna.
Szerintem ezt akarta Laller mester kihozni.
tehát akkor én baszok el vmit?

2.45Bar az eleje és kanyar előtt fékezem, nem közben.Akkor