Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez kavicsfelhordás geci egy dolog...igazából védhetetlen nem?
Murva középen én meg mint a vakló csörtettem át rajta.
Eleje ki jobbra én meg balra hason.
Két könyökömön azóta is kacsaszalag takarja a lukakat.
A bal térden meg szelel a spyke.
az hogy sikerült?el sem tudok képzelni egy hasra érkezést
Oldalas dőléssel még ellennék de az utolsó inkább hason csúszás volt mint a csiga a nyálán.
És picit fájt.
mert ehhez tudás kell, meg terep :D oldalra dőlni mindenkinek sikerül, nem?:)
Így még sosem estem.
Máshogy párszor.............de így..........
Ha kérdeztél volna nekem a nagy volt.
Az csak egy-kettőt tévesztette.
Mint világ életemben wartburgos..............nono.
Volt nagyfaternek egy korallpiros duplalámpás ezerötöse de nekem nem kelett.
Inkább a warnyú................már akkoris éreztem belül hogy nemkell a sornégy.
ennek az információmorzsának nem voltam birtokában a kiválasztáskor :-) de most már marad ez.
az se piskóta...

én meg járhattam volna így is:
jó kocsi, jó motor... én csak azután tudtam motort venni, h eladtam a szuper ladámat vagy egyik vagy másik.
Februárban motorral jártam be dolgozni.
Mire beértem a pofámra ráfagyott a takony amit vacogva adtam ki magamból.
sokat melózol norbi ápdét módszer?
azkemény


ki nem tolnám a ponyva alól olyan időben
Én meg kifogytam.
Medveruhaalsó,farmer és még mindíg a tövighúzott állítóval begombolva leveszem magamról ha nincs rajtam a hózentróger.
A belső téli bélés segít valamitÚgy állva rajtammarad de 4 lépés után reppergatya lesz.
Nekem acerbis van.. ráadásul bele is híztam, úgyhogy most jó feszes.. főleg jégeralsóval
52-nél meg a motor hátulja?
Letaposott felfagyott havas-jeges úton.. itt az utcában...decemberben. 40-nel már egész jól ment, gondoltam próbáljunk akkor nagyobb tempót is... 50-nél még láttam hogy felfelé megy a mutató
Nagyon lobogós a szára,legalábbis a gagyibb shoxos,mofakeresnek még a protektornál is.
Nem fog annyira szorosan mint a bőr.
Ezért én folyamatosan igazgattam még menet közben is a protit.
Ami esésnél a második talajfogásnál a combomat verné.
jégen?

ez a morzsás geci mint a sajtreszelő, úgy bánt a ruhával...
Nézd meg hol folyik.
Ha csőcsatlakozás vagy gomi az sajátkézzel javítható mondhuk pattex gyurmással.
Ha apró a sérülés akkor tólj bele hűtőtömítőt.
Én estem kordurában, abban volt protektor. Akkor segített, 50-60 közötti tempóval csúsztam a jégen
nem, nem törés...

igen, soha többet kordurát...

gyakorlatilag, olyan hőt kapott csúszás közben, h a karom amit nem látni rendesen 3*6 centin 1.fokú égést kapott...

nem volt protektor a térdemnél.De ezek a protektorok amúgy se érnek lófaszt se.A vállam, oldalam is kapott, pedig ott van.

A szitu: 90ről lassítottam le egy lájtos ívű balos elején kb. 70re, mert a jobb oldalt ilyen fekete morzsás parkoló volt.Ismertem a helyet, csak még motorral 1x voltam arra, akkor is óvatosan.
hátsó fék, hátulja elkezdett mászni, befostam, elengedtem, jött a közepe már az útnak.Ráhúztam mindkettőre, valamennyi csúszás, aztán pacsti oldalra.

A dainese karbon bokavédője megszoltálta az árát, mert a motor rám esett (ezúttal nem volt mázlim, mint mikor elütöttek, akkor leestem a motorról) majd visszapattant picit, és elhúzott tőlem (a finom apró kavicsokon csúszott gyorsabban, mint én a natúr aszfalton).

Szóval én az oldalamon, motor rám, majd fel én tovább motor csúszik a betonfalhoz.ÉS BAZDMEG visszapattant, hála a falnak és a gumiknak.Össze találkoztunk és a fejidom adta a puszit, mikor én már a hátamon csúsztam.Két kézzel kapálóztam, h ne taposson el.

Szerencsére megálltunk és nem gyűrt maga alá.

Azonnal felpattantam, pirossal lenyom, motort felkaptam.

Oldalidom és a bokám felfogta a nagyrészét, a fal meg megóvta a mocit a teljes lebontástól.Ha korlát van és ez egy hegyi út, tuti lent kötök ki a szerpentin alján.Mázli, h balos volt és nem jobbos, így nem csúsztam át a másik sávba.

Olaszok hamar megálltak és kérdezték, h minden oké, meg akartak trélert hívni.Szerencsére beröffent, de folyt a vizem, úgyhogy azonnal felpattantam és go haza.

A vizem az utolsó (táv kb. 40km) párszáz méteren ment 108C-ra úgyhogy kurva mákkal de a hegyi 10C-os levegő hűtötte eléggé a blokkot (a hegy tetejéről tudtam 2-3km-t úgy gurulni, h kikapcsolt motorral, így a 100C-ról leesett 70C-re a víz hőmérséklete, ami elég brutál)

Első blikkre:
-fejidom és oldalidomműanyagozás, fújás.
-Mindkét pedálom oda
Kipufogócsövet kihúzni, palást csere.
-givitartó megkarcolódott, ez megóvta a hátsó idomot, ülést, mindent.
-hűtő megsérült az idomtartó csavarnál.
-ja és a fejidomtartó konzol ziher elmászott valamennyit.

Ami érdekes, h a fékkar csak karcos lett, kormányvégsúllyal együtt...

Hazajutás? Talán a novemberi hideg és a gyakori megállás segít majd, meg a hűtőfolyadék utántöltögetése...Itt tuti nem javíttatok semmit, mert többe kerül mint a motor összesen dobozzal mindennel :D

Tanulság: még jobban le kellett volna a kanyar bejáratánál, ahol észleltem a lehetséges baleset esélyét, fékezni...

Bokám lüktet rendesen, de sztem csak zúzódás.Ha sima bőrbakancs, vagy ilyesmi, tuti eltöri a motor mint a szart.

Sisak kuka, leért oldalt meg hátul.A ruha szintén.Csizma határeset, orra belül lett lekoptatva, amit nem is értek, hiszen bal oldalra estem és kívül nem is karcos.Bal kesztyű minimálisan a tenyerén karcos.

Az elbukott szezon végét sajnálom, meg azt, h még mindig nem tanultam meg motorozni
Nem szép.
Kb mennyivel sikerült megcsúszni?
Ezekben van...........de annyira laza a gatya hogy simán lobogott rajtam is egy hasonló.
Úgy nyaltam fel a bőrben az aszfaltot hogy ugyanez a térdemen felszakadt a ruha.
De nekem nem így nézett ki a térdem.